Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Unreal Engine 4.X By Example - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
29 lipca 2016
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Unreal Engine 4.X By Example - ebook

An example-based practical guide to get you up and running with Unreal Engine 4.X

About This Book

  • A unique resource on Unreal with an interactive example based approach that is sure to get you up and running immediately
  • Will feature four unique game projects that increase in complexity which will enable readers to build their game development skills using Unreal Engine 4 and the C++ programming language
  • Will be the most up to date book in the market on Unreal with full coverage of the new features of UE4

Who This Book Is For

Unreal Engine 4.X by Example was written for keen developers who wish to learn how to fully utilise Unreal Engine 4 to make awesome and engrossing game titles. Whether you are brand new to game development or a seasoned expert, you will be able to make use of the engine with C++. Experience with both C++ and other game engines is preferred before embarking on the Unreal by Example journey, but with a little external research into the basics of C++ programming, this book can take a complete game development novice to an Unreal Engine Developer!

What You Will Learn

  • Use C++ with Unreal Engine to boost the development potential of any Unreal Engine project
  • Vastly improve workflow and content creation with the visual scripting system blueprint
  • Design, test, and implement interesting game worlds using Unreal Engines built-in editor
  • Build a networked, feature-rich first person shooter that you can play with others over LAN
  • Build design-centric game worlds that play to needs of your game ideas
  • Paint your game worlds via the creation and modification of visual shaders called materials
  • Gain knowledge of other game development disciplines through the use of the Animation and Material tool sets
  • Create feature-rich game projects with a sophisticated visual quality and feature set

In Detail

With Unreal Engine 4 being made free to use, for any keen game developer it is quickly becoming the most popular game engine in today's development industry. The engine offers a rich feature set that can be customized and built upon through the use of C++. This book will cover how to work with Unreal Engine's tool set all the way from the basics of the editor and the visual scripting system blueprint to the in-depth low-level creation of content using C++.

This book will provide you with the skills you need to create feature-rich, captivating, and refined game titles with Unreal Engine 4. This book will take you through the creation of four unique game projects, designed so that you will be ready to apply the engine's rich development capabilities. You will learn not only to take advantage of the visual tools of the engine, but also the vast and powerful programming feature set of Unreal Engine 4.

Style and approach

The best resource that any beginner level game developer can dream of with examples on leveraging the amazing graphics engine, beautiful character animation and game world generations etc. by means of exciting real world game generation.This book would be a very unique resource for any game developer who wants to get up and running with Unreal. The unique example-driven approach will take you through the most basic games towards the more complex ones and will gradually build your skill level.

Kategoria: Computer Technology
Język: Angielski
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-1-78588-924-0
Rozmiar pliku: 21 MB

BESTSELLERY

Kategorie: