Facebook - konwersja

UX i analiza ruchu w sieci. Praktyczny poradnik - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
16 czerwca 2014
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
49,00

UX i analiza ruchu w sieci. Praktyczny poradnik - ebook

UX to klucz do sukcesu!

Konkurencja na rynku stron i usług internetowych jest tak ogromna, że o sukcesie lub porażce decydują konkretne detale. Jednym z nich jest czynnik UX (od ang. User eXperience), czyli użyteczność, wrażenia użytkownika. Chodzi tu o wszystkie cechy, które sprawiają, że użytkownicy są zadowoleni z pracy z naszym produktem czy aplikacją.

Zastanawia Cię, jak badać UX? Zacznij od analizy ruchu na stronach internetowych. Dostarczy Ci ona wielu istotnych informacji. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zbiera się dane oraz jak funkcjonują narzędzia do analizy procesów w sieci. Poznasz podstawowe wskaźniki i metody ich interpretacji oraz nauczysz się definiować cele pracy. Część druga książki została poświęcona badaniu użytkowników. Zobaczysz, jak analizować działania odbiorców oraz generowany przez nich ruch. W następnej kolejności zdobędziesz kluczowe informacje na temat testów A/B oraz technik kontrolowania efektów zmian na stronie. Książka ta jest skarbnicą wiedzy dla wszystkich osób odpowiedzialnych za analizę i podejmowanie decyzji o kierunku rozwoju stron WWW. Warto ją mieć!

Dzięki tej książce:

  • poznasz popularne narzędzie do analizy ruchu na Twojej witrynie
  • nauczysz się definiować cele oraz śledzić wpływ zmian
  • odpowiesz na kłopotliwe pytania decydentów
  • przeprowadzisz testy A/B
  • poprawisz UX w Twoim produkcie

Zyskaj przewagę nad konkurencją. Zainwestuj w UX!

Spis treści

Podziękowania (9)

O autorze (11)

Rozdział 1. Wprowadzenie (13)

  • Czym są internetowe dane analityczne? (14)
  • Kwestie związane z user experience i statystykami stron internetowych (15)
  • Statystyki stron internetowych i user experience - idealne zestawienie (16)
  • O książce (16)
    • Część 1. Wprowadzenie do analizy danych internetowych (16)
    • Część 2. Analiza danych internetowych a wiedza o użytkownikach (17)
    • Część 3. Zaawansowane zagadnienia (18)
  • Google Analytics (18)

CZĘŚĆ 1. WPROWADZENIE DO ANALIZY DANYCH INTERNETOWYCH (21)

Rozdział 2. Charakter analizy danych internetowych (23)

  • Wprowadzenie (23)
  • Zaznajom się z witryną (23)
  • Model analizy (26)
    • Postaw pytanie (27)
    • Zgromadź dane (28)
    • Przekształć dane (28)
    • Analizuj (28)
    • Odpowiedz na pytanie (29)
    • Czas a pewność wyników (29)
  • Przedstaw tok myślenia (30)
  • Znaczenie kontekstu (31)
    • Zmiana danych w czasie (32)
    • Najważniejsze są proporcje (33)
  • Dane mogą podważyć Twoje wnioski (34)
    • Właściwa odpowiedź może nie istnieć (34)
    • Zadbaj o dokumentację (35)
  • Podsumowanie (35)

Rozdział 3. Jak działają narzędzia do analizy danych internetowych? (37)

  • Wprowadzenie (37)
  • Analiza dzienników (37)
  • Tagowanie stron (38)
    • Ciasteczka (40)
    • Dokładność (40)
    • Konta i profile (41)
    • Analiza kliknięć (42)
  • Wskaźniki i wymiary (43)
    • Wizyty (44)
    • Unikalni użytkownicy (wskaźnik) (44)
    • Odsłony (wskaźnik) (46)
    • Strony/wizyta (wskaźnik) (47)
    • Średni czas trwania wizyty (47)
    • Współczynnik odrzuceń (wskaźnik) (48)
    • % nowych odwiedzin (wskaźnik) (48)
    • Wykorzystanie wskaźników (49)
  • Dane w Google Analytics (49)
    • Wiersze wykresu (50)
    • Wymiar dodatkowy (52)
    • Sortowanie (52)
    • Wyszukiwanie (54)
    • Poza tabelami (56)
  • Podsumowanie (58)

Rozdział 4. Cele (61)

  • Wprowadzenie (61)
  • Czym są cele i konwersje? (62)
    • Interferencja terminologiczna (62)
    • Każda witryna powinna mieć swój cel (64)
    • Dlaczego cele są istotne dla wrażeń doświadczanych przez użytkownika? (64)
  • Wskaźnik konwersji (65)
  • Raporty celów w Google Analytics (66)
    • Adresy URL celów (70)
    • Reverse Goal Path (Odwrotna ścieżka celu) (71)
    • Funnel Visualization (Wizualizacja ścieżek) (72)
    • Goal Flow (Przepływ celów) (73)
    • E-handel (74)
    • Multichannel Funnels (Ścieżki wielokanałowe) (74)
  • Kiedy korzysta się z tych raportów? (75)
  • Co mierzyć jako KPI? (75)
    • Co powinieneś mierzyć? (76)
    • Czy użytkownicy chcą wykonywać te czynności? (81)
  • Jakie kwantyfikowalne elementy witryny można uznać za cel? (81)
    • Dotarcie do określonej strony (82)
    • Działania na stronie (84)
    • Zaangażowanie (84)
  • Poza witryną (85)
  • Zastosowanie (85)
  • Podsumowanie (86)

CZĘŚĆ 2. BADANIE UŻYTKOWNIKÓW Z WYKORZYSTANIEM STATYSTYK STRON INTERNETOWYCH (89)

Rozdział 5. Badanie użytkowników (91)

  • Wprowadzenie (91)
  • Analiza odbiorców (92)
    • Geo/Location (Dane geograficzne/Lokalizacja) (93)
    • Behavior/New vs Returning (Zachowanie/Nowi a powracający) (93)
    • Behavior/Frequency & Recency (Zachowanie/Częstotliwość wizyt) (94)
    • Behavior/Engagement (Zachowanie/Zaangażowanie) (95)
    • Technology/Browser & OS (Technologia/Przeglądarka i system) (95)
    • Mobile/Overview (Ruch mobilny/Ogółem) (96)
    • Custom (Zmienne niestandardowe) (96)
  • Podsumowanie (97)

Rozdział 6. Analiza ruchu. Jak użytkownicy wchodzą na Twoją witrynę? (99)

  • Wprowadzenie (99)
  • Źródło i medium (wymiary) (99)
  • Naturalne wyniki wyszukiwania (101)
    • Po co analizować słowa kluczowe? (103)
  • Analiza kwerend (105)
    • Eksportowanie danych (105)
    • Wstępne tworzenie kategorii (107)
    • Przetwarzanie danych (109)
    • Ponowna analiza danych (112)
    • Uproszczona analiza słów kluczowych (113)
    • Eksportowanie danych (114)
    • Kategoryzacja słów kluczowych (114)
    • Porównanie wskaźników (114)
  • Ruch z witryn odsyłających (115)
  • Ruch bezpośredni (117)
  • Ruch płatny (118)
  • Podsumowanie (119)

Rozdział 7. Analiza użytkowania zasobów (121)

  • Wprowadzenie (121)
  • Raporty o zawartości witryny (121)
    • Dużo lub mało odsłon (123)
    • Odsłon jest dużo więcej niż unikalnych odsłon (125)
    • Krótki czas spędzany na stronie (126)
    • Długi czas spędzany na stronie (126)
    • Dużo wejść względem unikalnych odsłon (128)
    • Wysoki wskaźnik odrzuceń (129)
    • Duży procent wyjść (130)
    • Wartość strony (130)
    • Porównywanie wskaźników podobnych stron (131)
    • Inne raporty (132)
  • Podsumowanie (136)

Rozdział 8. Analiza ścieżek kliknięć (137)

  • Wprowadzenie (137)
  • Skoncentruj się na relacjach pomiędzy stronami (138)
  • Widok Navigation Summary (Podsumowanie nawigacji) (139)
  • Raport Visitors Flow (Przepływ użytkowników) (141)
  • Analiza ruchu użytkowników pomiędzy różnymi typami stron (144)
    • Przykład. ZabawkiDlaPupilka.com (145)
  • Podsumowanie (149)

Rozdział 9. Segmentacja (151)

  • Wprowadzenie (151)
  • Do czego służy segmentacja? (152)
  • Jak segmentować dane? (155)
    • Zaawansowana segmentacja w Google Analytics (157)
  • Jak segmentować dane? (160)
    • I, LUB oraz sekwencja filtrów (160)
    • Wskaźniki (160)
    • Wymiary (161)
  • Segmentowanie i odpowiedzi na pytania z zakresu UX (162)
    • Segmentowanie według strony (162)
    • Segmentowanie według cech użytkowników (164)
    • Segmentowanie według potrzeby informacyjnej (165)
    • Osiągnięcie celu przez użytkowników (166)
    • Przez jakie strony użytkownicy wchodzili na witrynę? (167)
    • Na jakie strony wchodzili użytkownicy? (167)
  • Wierzchołek góry lodowej (168)
  • Podsumowanie (169)

Rozdział 10. Łączenie analizy danych z metodami UX (171)

  • Wprowadzenie (171)
  • Persony (171)
    • Segmentacja w oparciu o persony (171)
    • Tworzenie lepszych person (175)
  • Testowanie użyteczności (176)
    • Planowanie testów (176)
    • Analiza testów (178)
    • Raporty z testów użyteczności (179)
  • Inspekcja użyteczności (181)
    • Wskazanie potencjalnych problemów (181)
    • Dowody wystąpienia problemów (181)
  • Cele projektowe (181)
    • O ile lepsze wyniki uda Ci się uzyskać? (183)
  • Podsumowanie (183)

Rozdział 11. Pomiar efektów zmian (185)

  • Wprowadzenie (185)
  • Zachowania jako wskaźniki konwersji (186)
  • Wybierz, co zmierzyć (186)
    • Zdecyduj, kiedy mierzyć (187)
  • Rodzaje zmian (188)
    • Wskaźnik konwersji (188)
    • Przekierowywanie ruchu (190)
    • Czas spędzony na stronie i inne ciągłe wskaźniki (194)
  • Wprowadzanie wielu zmian naraz (195)
  • Sprawozdania (197)
    • Nowe projekty nie zawsze się sprawdzają (197)
  • Podsumowanie (198)

CZĘŚĆ 3. ZAGADNIENIA ZAAWANSOWANE (199)

Rozdział 12. Pomiar zachowań na stronie (201)

  • Wprowadzenie (201)
  • In-Page Analytics (Analytics w treści strony) (201)
  • Narzędzia do analizy kliknięć (203)
  • Pomiar kliknięć w narzędziach do analizy tagowanych stron (204)
    • Definiowanie zdarzeń (205)
    • Zestawienie danych (207)
  • Analiza danych zdarzenia (208)
    • Strony i zdarzenia - co się stało i gdzie? (208)
    • Tworzenie wskaźników (210)
    • Segmentacja (212)
  • Wirtualne odsłony (212)
  • Podsumowanie (213)

Rozdział 13. Testy A/B (215)

  • Wprowadzenie (215)
  • Opracowanie eksperymentu (215)
    • Wybierz stronę, którą chcesz ulepszyć (215)
    • Wybierz wskaźnik, na podstawie którego ocenisz postępy (216)
    • Zaprojektuj dodatkowe warianty strony (216)
    • Kod śledzenia (217)
    • Narzędzia (217)
    • Oszacowanie czasu trwania testu (219)
  • Monitorowanie i wyłanianie "zwycięzców" (219)
    • Wczesne zakończenie testu (220)
  • Podsumowanie (221)

Rozdział 14. Profile analityczne (223)

  • Wprowadzenie (223)
  • Profile (223)
  • Czym są filtry profilów? (224)
    • Tworzenie czytelniejszych adresów URL (225)
    • Łatwiejsza analiza ścieżek oparta na łączeniu stron (226)
    • Profil na dane UX (226)
  • Podsumowanie (227)

Rozdział 15. Regularne raportowanie i komunikacja z decydentami (229)

  • Wprowadzenie (229)
  • Kultura raportowania (229)
    • Dlaczego należy przekazywać dane analityczne? (231)
    • Dlaczego należy monitorować dane analityczne? (232)
    • Wybór wskaźników do raportowania (233)
    • Częstotliwość raportowania (234)
    • Zachowaj zwięzłość (235)
  • Argumentowanie zasadności działań z zakresu UX (235)
    • Argumentowanie zasadności wprowadzania zmian projektowych (236)
    • Argumentowanie zasadności badania użytkowników (238)
  • Podsumowanie (239)

Rozdział 16. Analiza danych internetowych w najbliższej przyszłości (241)

  • Wprowadzenie (241)
  • Analiza danych aplikacji mobilnych (241)
  • Pomiary z uwzględnieniem różnych urządzeń (242)
  • Sprawniejszy pomiar zachowania na stronie (242)
  • Łączenie źródeł danych (243)
  • Dominacja Google'a (243)
  • Zmiana to jedyne, co stałe (243)

Skorowidz (245)

Kategoria: Webmaster
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-9032-9
Rozmiar pliku: 5,8 MB

BESTSELLERY

Kategorie: