Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Visual Studio 2013. Tworzenie aplikacji desktopowych, mobilnych i internetowych - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
18 czerwca 2015
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
39,90

Visual Studio 2013. Tworzenie aplikacji desktopowych, mobilnych i internetowych - ebook

Programuj w języku C# i zarabiaj na swoich aplikacjach!

  • Dostosuj środowisko Visual Studio 2013 do tworzonej aplikacji
  • Twórz programy nie tylko internetowe - „for Desktop”, „for Windows” i „for Web”
  • Uniknij problemów  początkującego programisty

Microsoft Visual Studio 2013 to środowisko programistyczne, które znacząco ułatwia proces pisania kodu aplikacji — internetowej, przeznaczonej dla urządzeń mobilnych lub działającej na tradycyjnym komputerze. Zestaw profesjonalnych narzędzi w tym pakiecie dostępny jest dla kilku języków programowania, a składa się m.in. z edytora kodu, debuggera, bibliotek Windows Forms i WPF, narzędzia do tworzenia klas i projektowania baz danych. Wbudowane mechanizmy refaktoryzacji kodu przyczyniają się do zachowania jego wysokiej jakości.

Jeśli jesteś początkującym programistą C# i chcesz wykorzystać darmową wersję Visual Studio 2013 w swojej pracy, ta książka bardzo Ci w tym pomoże! Znajdziesz tu obszerny opis języka C#, a także informacje o tym, jak pisać aplikacje na różne platformy systemowe i sprzętowe. Sprawdzisz, jak pisać programy komercyjne dla Sklepu Windows. Zobaczysz, jak działa technologia LINQ i do czego może przydać się wzorzec MVC. Poznasz odpowiedzi na pytania, które często sprawiają kłopot młodym programistom, a na koniec dowiesz się, jak możesz spieniężyć swoje aplikacje!

  • Język C#
  • Aplikacje dla Pulpitu
  • Aplikacje dla Sklepu Windows
  • Aplikacje dla Windows Phone
  • Aplikacje internetowe ASP.NET MVC
  • Technologia LINQ
  • Zarabianie jako „wolny strzelec”
  • FAQ — najczęściej zadawane pytania
  • Słowa kluczowe języka C#
  • Asembler IL (CIL, MSIL)

Programowanie w Visual Studio 2013 to czysta przyjemność!

Spis treści

Wstęp (7)

  • Odkrywanie środowiska Visual Studio (7)

Rozdział 1. Język C# (9)

  • 1.1. Zmienne, stałe i typy danych (9)
    • 1.1.1. Typy proste (9)
    • 1.1.2. Typy referencyjne (10)
    • 1.1.3. Typy nullable (11)
    • 1.1.4. Typy anonimowe (12)
    • 1.1.5. Zmienne i stałe (12)
    • 1.1.6. Typ strukturalny (13)
    • 1.1.7. Typ wyliczeniowy (13)
    • 1.1.8. Rzutowanie i konwersja typów (13)
  • 1.2. Komentarze (14)
    • 1.2.1. Komentarz blokowy (14)
    • 1.2.2. Komentarz liniowy (14)
    • 1.2.3. Komentarz XML (14)
  • 1.3. Instrukcja warunkowa (15)
  • 1.4. Instrukcja wyboru (17)
  • 1.5. Operatory (18)
    • 1.5.1. Podstawowe (19)
    • 1.5.2. Jednoargumentowe (21)
    • 1.5.3. Mnożenie, dzielenie i modulo (23)
    • 1.5.4. Przesunięcia (23)
    • 1.5.5. Relacje i sprawdzanie typów (24)
    • 1.5.6. Równość i różność (25)
    • 1.5.7. Koniunkcja logiczna (25)
    • 1.5.8. Alternatywa wykluczająca logiczna (25)
    • 1.5.9. Alternatywa logiczna (25)
    • 1.5.10. Koniunkcja warunkowa (26)
    • 1.5.11. Alternatywa warunkowa (26)
    • 1.5.12. Operator warunkowy (26)
    • 1.5.13. Przypisania (26)
  • 1.6. Pętle (28)
    • 1.6.1. Pętla do-while (28)
    • 1.6.2. Pętla for (28)
    • 1.6.3. Pętla foreach (31)
    • 1.6.4. Pętla while (32)
    • 1.6.5. Kontrola przepływu (32)
  • 1.7. Tablice (35)
    • 1.7.1. Przekazywanie tablic jako argumentów metod (36)
    • 1.7.2. Klasa System.Array (37)
  • 1.8. Metody (40)
    • 1.8.1. Deklaracja metod (41)
    • 1.8.2. Przekazywanie przez referencję lub przez wartość (42)
  • 1.9. Wskaźniki (42)
    • 1.9.1. Kod nienadzorowany (ang. unsafe code) (42)
    • 1.9.2. Typy wskaźnikowe (43)
  • 1.10. Klasy i obiekty (44)
    • 1.10.1. Konstruktor i destruktor (47)
    • 1.10.2. Dziedziczenie (48)
    • 1.10.3. Klasy zagnieżdżone (49)
    • 1.10.4. Modyfikatory dostępu (50)
    • 1.10.5. Wczesne i późne wiązanie (52)
  • 1.11. Przeciążanie metod (53)
  • 1.12. Przeciążanie operatorów (54)
    • 1.12.1. Słowa kluczowe implicit i explicit (55)
  • 1.13. Składowe statyczne (57)
  • 1.14. Przestrzenie nazw (57)
  • 1.15. Właściwości, akcesor get i mutator set (60)
  • 1.16. Interfejsy (60)
    • 1.16.1. Płytka i głęboka kopia obiektu (62)
  • 1.17. Indeksery (64)
  • 1.18. Wielopostaciowość (polimorfizm) (66)
    • 1.18.1. Składowe wirtualne (68)
    • 1.18.2. Ukrywanie składowych klasy bazowej (69)
    • 1.18.3. Zapobieganie przesłanianiu wirtualnych składowych klasy pochodnej (70)
    • 1.18.4. Dostęp do wirtualnych składowych klasy bazowej z klas pochodnych (71)
    • 1.18.5. Przesłanianie metody ToString() (71)
  • 1.19. Delegaty, metody anonimowe i wyrażenia lambda (72)
    • 1.19.1. Metody anonimowe (73)
    • 1.19.2. Wyrażenia lambda (74)
    • 1.19.3. Delegat Func (74)
  • 1.20. Zdarzenia (ang. events) (75)
  • 1.21. Metody rozszerzające (75)
  • 1.22. Typy generyczne (77)
    • 1.22.1. Klasa generyczna Queue (77)
    • 1.22.2. Klasa generyczna Stack (78)
    • 1.22.3. Klasa generyczna LinkedList (79)
    • 1.22.4. Klasa generyczna List (80)
    • 1.22.5. Klasa generyczna Dictionary (81)
    • 1.22.6. Klasa generyczna SortedDictionary (83)
    • 1.22.7. Klasa generyczna KeyedCollection (85)
    • 1.22.8. Klasa generyczna SortedList (88)
  • 1.23. Kontrawariancja i kowariancja (90)
  • 1.24. Operator konwersji as (91)
  • 1.25. Obsługa wyjątków (91)
    • 1.25.1. Podsumowanie (92)
  • 1.26. Składnia async i await (93)
  • 1.27. Klasy abstrakcyjne i zapieczętowane (ang. sealed) (93)

Rozdział 2. Aplikacje dla Pulpitu (95)

  • 2.1. Aplikacje konsolowe (95)
    • 2.1.1. Argumenty wiersza polecenia (95)
    • 2.1.2. Przykład: kalkulator naukowy (96)
    • 2.1.3. Przykład: system walki do gry RPG (99)
  • 2.2. Windows Forms (103)
    • 2.2.1. Przegląd kontrolek (103)
    • 2.2.2. Własne kontrolki (ang. user controls) (107)
    • 2.2.3. Przykład: kalkulator (108)
    • 2.2.4. Przykład: rejestrator dźwięku (110)
    • 2.2.5. Przykład: szpieg klawiatury (keylogger) (111)
  • 2.3. Windows Presentation Foundation (129)
    • 2.3.1. Język XAML (129)
    • 2.3.2. Przegląd kontrolek (129)

Rozdział 3. Aplikacje dla Sklepu Windows (133)

  • 3.1. Przykładowa aplikacja: Cytat na dziś (133)

Rozdział 4. Aplikacje dla Windows Phone (137)

  • 4.1. Kontrolka Hub (137)
  • 4.2. Kontrolka Pivot (138)
  • 4.3. Kontrolka Panorama (138)
  • 4.4. Przykład: Stoper (139)

Rozdział 5. Aplikacje internetowe ASP.NET MVC (143)

  • 5.1. Przegląd frameworka Bootstrap (145)
    • 5.1.1. Podstawowy szablon (145)
    • 5.1.2. Cytat blokowy (146)
    • 5.1.3. Kod inline (146)
    • 5.1.4. Wejście z klawiatury (146)
    • 5.1.5. Blok kodu (147)
    • 5.1.6. Tabela z podświetlanymi wierszami (147)
    • 5.1.7. Prosty formularz (147)
    • 5.1.8. Przyciski (148)
    • 5.1.9. Obrazki i miniatury (149)
    • 5.1.10. Stronicowanie (149)
    • 5.1.11. Etykiety (149)
    • 5.1.12. Odznaki (ang. badges) (150)
    • 5.1.13. Jumbotron (150)
    • 5.1.14. Powiadomienia (150)
    • 5.1.15. Pasek postępu (151)
    • 5.1.16. Panel (152)

Rozdział 6. LINQ (153)

  • 6.1. 65 przykładów LINQ (154)
    • 6.1.1. Restrykcja (154)
    • 6.1.2. Projekcja (155)
    • 6.1.3. Dzielenie (159)
    • 6.1.4. Kolejność (161)
    • 6.1.5. Grupowanie (164)
    • 6.1.6. Zestawy (165)
    • 6.1.7. Konwersje (166)
    • 6.1.8. Operacje elementarne (167)
    • 6.1.9. Operatory generowania (168)
    • 6.1.10. Kwantyfikatory (168)
    • 6.1.11. Operatory agregacji (169)
    • 6.1.12. Różne (171)
    • 6.1.13. Łączenia (ang. join) (172)

Rozdział 7. Zarabianie jako wolny strzelec (175)

  • 7.1. Rozliczanie dochodów z aplikacji mobilnych (177)

Rozdział 8. FAQ ? najczęściej zadawane pytania (179)

  • 8.1. Jak pobrać adres IP na podstawie nazwy hosta? (179)
  • 8.2. Jak wysłać wiadomość e-mail? (179)
  • 8.3. Jak wysłać plik na serwer FTP? (180)
  • 8.4. Jak wywołać funkcję z kodu niezarządzanego? (181)
  • 8.5. Jak wykonywać operacje na dużych liczbach? (181)
  • 8.6. Jak wykonywać operacje na liczbach zespolonych? (182)
  • 8.7. Jak kopiować katalogi? (182)
  • 8.8. Jak wylistować pliki w katalogu? (183)
  • 8.9. Jak wylistować katalogi w podanej ścieżce? (184)
  • 8.10. Jak odczytać dane z pliku tekstowego? (185)
  • 8.11. Jak zapisać dane do pliku tekstowego? (185)
  • 8.12. Jak kompresować i dekompresować dane w formacie ZIP? (186)
  • 8.13. Jak stworzyć klucz w rejestrze? (186)
  • 8.14. Jak odczytać wartość klucza w rejestrze? (187)
  • 8.15. Jak rzucać i łapać wyjątki? (187)
  • 8.16. Jak zaszyfrować dane operatorem XOR? (188)
  • 8.17. Jak wyszukać pliki określonego typu? (188)

Dodatek A Słowa kluczowe języka C# (191)

Dodatek B Asembler IL (CIL, MSIL) (193)

Skorowidz (197)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-1503-7
Rozmiar pliku: 2,9 MB

BESTSELLERY

Kategorie: