W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych - ebook
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych - ebook
Przekuj wirtualne kontakty w realne korzyści!
Media społecznościowe to dziś integralna część naszego życia. Tweetujemy o premierach kinowych, dzielimy się fotkami z wakacji, udostępniamy swoje treningi i dodajemy filmiki z koncertów. Możliwości są nieograniczone, dlaczego więc nie wykorzystać tego potencjału dla zwiększenia własnego zysku? Internet to nie tylko zabawa!Odkryj międzynarodowy serwis społecznościowy idealnie dostosowany do Twoich biznesowych potrzeb i nadaj rozpęd swojej karierze zawodowej. Poznaj te możliwości LinkedIn, które pozwolą Ci zdobyć przewagę konkurencyjną. Dzięki temu praktycznemu podręcznikowi nauczysz się w pełni wykorzystywać nowoczesne narzędzia LinkedIn i wprowadzisz na nowy poziom swoje działania związane z poszukiwaniem pracy, prowadzeniem marketingu, rozwojem firmy czy sprzedażą. Wystarczy odrobina zaangażowania, a Twoja sieć kontaktów rozszerzy się jeszcze bardziej, co przyniesie Ci realne zyski.
Wayne Breitbarth napisał znakomity poradnik korzystania z jednej z najszybciej rozwijających się społecznościowych platform marketingowych. Każdy przedstawiciel świata biznesu dowie się z tej rzeczowej książki, dlaczego warto być obecnym w LinkedIn. Przeczytaj ją i dowiedz się więcej.
Jack Covert, założyciel, 800-CEO-READ
Warunkiem odniesienia sukcesu w dzisiejszych realiach biznesowych jest umiejętność skutecznego wykorzystywania jednego z najpotężniejszych współczesnych narzędzi, czyli serwisu LinkedIn. Lektura książki Breitbartha to znakomity punkt wyjścia.
Erik Qualman, autor międzynarodowego bestsellera Socialnomics
Spis treści
O książce (13)
Wprowadzenie. Nigdy nie chciałem rejestrować się w tym serwisie! (15)
Rozdział 1. Nowy punkt widzenia na media społecznościowe. Wzór na sukces z LinkedIn (23)
- Twoje niepowtarzalne doświadczenie
- Twoje niepowtarzalne relacje
- Narzędzie
Rozdział 2. Projekt na milion boksów. LinkedIn - aby niewidoczne stało się widoczne (29)
Rozdział 3. Konkrety. Profil w serwisie LinkedIn - podstawy (41)
Rozdział 4. Błyskawiczna wizytówka. Profil w LinkedIn - osobista ramka identyfikacyjna (47)
- Imię i nazwisko
- Zdjęcie
- Nagłówek
Rozdział 5. Życiorys na sterydach. Profil w LinkedIn - doświadczenie (55)
Rozdział 6. Pokaż się z najlepszej strony. Profil w LinkedIn - kolejne pozycje z górnej ramki (61)
- Lokalizacja i branża
- Wykształcenie
- Informacje kontaktowe
- Witryny internetowe
- Adres URL profilu publicznego
Rozdział 7. Brawo! Profil w LinkedIn - podsumowanie (71)
- Podsumowanie
- Specjalizacja
Rozdział 8. Nie sądzisz, że jesteś dobry? Profil w LinkedIn - rekomendacje (81)
- Ile rekomendacji powinienem mieć?
- Co powinno być napisane w moich rekomendacjach?
- Dlaczego rekomendacje są tak ważne?
- Wskazówki dotyczące pozyskiwania rekomendacji
Rozdział 9. Nie jesteś szarym Kowalskim. Profil w LinkedIn - przesyłanie plików, dodatkowe sekcje i narzędzia (89)
- Przesyłanie plików
- Specjalne sekcje profilu
- Narzędzia
Rozdział 10. Kogo chciałbyś znaleźć? Wyszukiwanie w LinkedIn (105)
- Zapisz wyszukiwanie (112)
Rozdział 11. Znalazłem Cię, ale nie wiem, co mam z Tobą zrobić. Kontaktowanie się ze znalezioną osobą (115)
- Funkcja przedstawień
Rozdział 12. Gdzieś tam kryje się złoto. Poszerzanie sieci kontaktów (123)
- Importowanie kontaktów
- Nawiązywanie kontaktu z kolegami ze szkoły
- Outlook Social Connector
- "Osoby, które możesz znać"
- Akceptowanie lub odrzucanie próśb o nawiązanie kontaktu
- Nawiązywanie kontaktu z konkurentami
- Tagi
- "Kto wyświetlał Twój profil"
Rozdział 13. Słowa kluczowe to podstawa. Maksymalizacja szans na to, aby znaleźć innych i samemu dać się znaleźć (135)
- Dokładne frazy
- Operator "I"
- Operator "LUB"
- Operator "NIE"
- Optymalizacja profilu pod kątem słów kluczowych
Rozdział 14. Obecność firm w LinkedIn. Poszukiwanie firm i informacji na ich temat (143)
- Polityki i procedury związane z social media
Rozdział 15. Nadaj swojej obecności w LinkedIn większy impet. Potencjał grup (151)
Rozdział 16. Pokaż pieniądze! Jakie działania podejmują skuteczni użytkownicy? (157)
Rozdział 17. Twoje konto, Twoje ustawienia, Twoje decyzje. Ustawienia i Centrum pomocy w LinkedIn (169)
- Konta płatne i darmowe
- Centrum pomocy
Rozdział 18. Nowy najlepszy przyjaciel poszukujących pracy. LinkedIn - największa na świecie internetowa baza danych dokumentów rekrutacyjnych (175)
Rozdział 19. Gotowi... do startu... start! Sześć tygodni, dwie godziny tygodniowo, czyli mapa drogowa sukcesu (185)
- Tygodnie 1. - 6.
- Organizacja czasu w LinkedIn
Rozdział 20. Zakończenie (a może dopiero początek?). Do którego obozu należysz? (197)
Rozdział dodatkowy. Moje dzieci są już na Facebooku - nie mogą znaleźć pracy tam? Dlaczego studenci powinni dołączyć do LinkedIn (201)
Zasoby. Liczy się każdy znak. Wykorzystaj dostępne miejsce jak najlepiej (209)
Profil doskonały. Lista kontrolna optymalizacji profilu w LinkedIn (213)
Witryny internetowe w LinkedIn. Twój "odnośnik" do przyszłych okazji biznesowych (217)
Wyszukiwanie osób w LinkedIn. Twoja przepustka do wyższego ROI (221)
Grupy w LinkedIn. Osiągnij dzięki nim wymierne korzyści (225)
Podziękowania (229)
O autorze (233)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-9201-9 |
Rozmiar pliku: | 4,8 MB |