Facebook - konwersja

Web 2.0. Przewodnik po strategiach - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
29 października 2012
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
39,00

Web 2.0. Przewodnik po strategiach - ebook

Poznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki finansowe Twojej firmy!

  • Jak zarabiać, dostarczając usługi za darmo?
  • Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0?
  • Jak włączyć strategie Web 2.0 w istniejące przedsięwzięcie?

Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy interaktywnych portali internetowych, jesteś w błędzie. Web 2.0 to rewolucja! To nowy sposób komunikacji przez internet, umożliwiający użytkownikom wspólne tworzenie witryny i dzielenie się wiedzą. Dzięki efektom sieci Web 2.0 staje się źródłem okazji biznesowych. Jest miejscem, gdzie zaawansowana technologia łączy się z biznesem i gdzie -- udostępniając usługi za darmo -- możesz zarabiać. Web 2.0 przyjmuje bowiem fundamentalnie odmienny punkt widzenia na relacje między biznesem, klientami i partnerami, a więc udostępnia nam wszystkim nowe modele biznesowe.

Książka "Web 2.0. Przewodnik po strategiach" zawiera omówienie wszystkich potrzebnych w biznesie technik i narzędzi analitycznych, co składa się na ogólny obraz ekonomii opartej na Web 2.0. Z tego podręcznika dowiesz się, jak powstają efekty sieci, w jaki sposób prowokować i wykorzystywać okazje biznesowe oraz zarabiać pieniądze na dostarczonych przez użytkowników wartościach. Uwierzysz, że za pomocą Web 2.0 mogą bogacić się i korporacje, i niewielkie przedsiębiorstwa. Poznasz sprawdzone narzędzia i strategie oraz rewolucyjne modele biznesowe, stosowane przez takie firmy, jak Google czy Amazon. Pamiętaj, że tym firmom przyniosły one wielki sukces i ogromne zyski.

  • Wspólna wartość użytkowników portalu
  • Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowych
  • Pozytywne efekty sieciowe w Web 2.0
  • Spieniężanie sieci społecznych
  • Koszty pozyskania klienta i szybkość wzrostu zysku z reklam
  • Tworzenie wartości w sieciach społecznych
  • Rozwijanie zdolności adaptacyjnych przez Web 2.0
  • Style innowacji
  • Tworzenie biznesplanów Web 2.0

Przyłącz się do rewolucji Web 2.0 i zarabiaj w internecie



Wyróżnienie Magazynu Literackiego KSIĄŻKI

Redakcja Magazynu Literackiego KSIĄŻKI przyznała książce "Web 2.0 - przewodnik po strategiach" w kwietniu 2009 roku Wyróżnienie za książkę miesiąca w kategorii Ekonomia

Spis treści

  • Przedmowa
  • Wstęp
    • Czym jest Web 2.0
    • Dla kogo jest ta książka
    • Czego możesz się nauczyć
    • Wykorzystanie Web 2.0
    • Podziękowania
  • 1. Użytkownicy tworzą wartość
    • Flickr i wspólna wartość użytkowników
      • Wspólna wartość użytkowników i pozytywne efekty sieciowe
      • Rola zaufania w kontaktach i tworzeniu społeczności
      • Tworzenie, porządkowanie i spieniężanie długiego ogona
    • Sześć sposobów, jakimi Flickr tworzy wartość użytkowników przez interakcję
      • Otwórz cyfrową treść na globalną interakcję z użytkownikami
      • Lepsze wyszukiwanie dzięki informacjom wprowadzanym przez użytkowników
      • Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowych
      • Przyspieszanie i wzmacnianie społecznościowych efektów sieciowych w grupach
      • Własne kanały informacyjne użytkowników
      • Zachęć innych, by stali się częścią Twojego cyfrowego ekosystemu
    • Dlaczego udostępnianie może się opłacać?
    • Źródła kosztów Flickr
    • Określanie wartości firmy
    • Spojrzenie wstecz: inne wyzwania Netflix
      • Koszt rozwoju
      • Ucieczka z pułapki
    • Wnioski
      • Koszty pozyskania klienta, zapasy i szybkość wzrostu
      • Krzywe przepływów finansowych i czas do osiągnięcia zyskowności
      • Wycena firmy
      • Końcowa wartość netto przedsiębiorcy/założyciela
    • Pytania pomocnicze
      • Pytania strategiczne
      • Pytania taktyczne
  • 2. Sieci zwielokrotniają efekty działań
    • Pozytywne efekty sieciowe w internecie dzięki Web
    • Rynki n-stronne
    • Zestaw efektów sieciowych Google
      • Efekty sieciowe zaspokajania potrzeb i masa krytyczna
      • Umożliwienie reklamodawcom płacenia za słowa kluczowe: GoTo
      • Wejście Google
        • Optymalizacja wyszukiwania przy użyciu PageRank
        • AdWords: samoobsługowy sposób na dotarcie do długiego ogona zapytań
        • AdRank ustala pozycjonowanie reklamy
        • Uzupełniające efekty sieciowe
        • Blogowanie dla pieniędzy
    • Zalety i wady dodatniego sprzężenia zwrotnego
      • Historia AOL/Google
    • Wnioski
    • Pytania pomocnicze
      • Pytania strategiczne
      • Pytania taktyczne
  • 3. Ludzie nawiązują kontakty
    • Role społeczne: online i offline
    • Jak sieć zmienia kontakty społeczne
      • Przejście ze zwykłej poczty na pocztę elektroniczną
      • Łącznicy, specjaliści i sprzedawcy szerokopasmowo
    • Jak dużo klientów i jak szybko?
      • Krzywa przyswajania Rogersa
      • Krzywa rozpowszechniania Bassa
    • LinkedIn: wizytownik online
      • Gwałtowny wzrost
      • Zaufanie i stopnie oddalenia
      • Spieniężanie sieci społecznych
    • Facebook: przedstaw się online
      • Początkowy wzrost Facebooka
      • Wirusowy wzrost w Facebooku
      • Aplikacje wirusowe
      • Ograniczenia wirusowości: Facebook Beacon
    • Wnioski
      • Wędrówka przez sieci społeczne
      • Tworzenie wartości w sieciach społecznych
      • Przyspieszenie
    • Pytania kontrolne
      • Pytania strategiczne
      • Pytania taktyczne
  • 4. Firmy zarabiają na kompetencjach
    • Zewnętrzne i wewnętrzne siły
    • Rozwijanie zdolności adaptacyjnych: przed siecią Web
    • Od rozpowszechniania treści online do rozpowszechniania kompetencji
      • Oprogramowanie jako usługa (SaaS)
      • Poszukiwanie kompetencji na całym świecie: IBM
        • Integracja Linuksa i Apache
        • Mentoring
        • Ekosystemy i rozpowszechnianie kompetencji
      • Oddanie sklepu: Amazon
        • Pierwsze kroki: wpuszczenie innych sprzedawców do sklepu
        • Następne kroki: dzielenie się kompetencjami zaplecza
        • Pomaganie innym w dzieleniu się kompetencjami
      • Zachęcanie do łączenia kompetencji: Google
    • Wnioski
    • Pytania kontrolne
      • Pytania strategiczne
      • Pytania taktyczne
  • 5. Nowe łączy się ze starym
    • Style innowacji
      • Innowacja konkurencyjna czy zespołowa?
      • Style innowacyjnej współpracy
      • Demokratyczna innowacja
      • Innowacje z tłumu
      • Innowacje open source, ekosystemowe i platformowe
      • Rekombinacyjna innowacja online
      • Łączenie, nie wywracanie
    • Integracja ekosystemów: iPod Apple
      • Ekosystem innowacji platformowej nr 1: produkcja
      • Ekosystem innowacji platformowej nr 2: kreatywność i media
      • Ekosystem innowacji platformowej nr 3: akcesoria
      • Ekosystem innowacji platformowej nr 4: dodatkowe dane dostarczane przez użytkowników
      • Innowacje rekombinacyjne
    • Współpraca z operatorami: Jajah
      • Wrażenia użytkownika
      • Porozumienia umożliwiają działanie
    • Bardziej rekombinacyjna innowacja: iPhone
    • Wnioski
    • Pytania kontrolne
      • Pytania strategiczne
      • Pytania taktyczne
  • 6. Firmy wykorzystują strategie
    • Pięć kroków do Web 2.0
      • Wykorzystaj wspólną wartość użytkowników
      • Aktywuj efekty sieciowe
      • Wykorzystaj portale społecznościowe
      • Dynamicznie rozpowszechniaj kompetencje
      • Rekombinuj innowacje
    • Tworzenie biznesplanów Web 2.0
      • Analiza rynku
      • Analiza konkurencyjna
      • Produkty i usługi
      • Terminy i kamienie milowe
      • Kadra zarządzająca i wykonawcza
      • Finanse
    • Rozglądaj się, idąc naprzód
  • A. Przypisy końcowe
    • Rozdział 1.
    • Rozdział 2.
    • Rozdział 3.
    • Rozdział 4.
    • Rozdział 5.
    • Rozdział 6.
  • B. Bibliografia
  • Indeks
Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-6200-5
Rozmiar pliku: 5,9 MB

BESTSELLERY

Kategorie: