Facebook - konwersja
Darmowy fragment

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
11 października 2013
39,90
3990 pkt
punktów Virtualo

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone - ebook

Zwięźle. Rzeczowo. Konkretnie.

Książka i blog. Szpalta gazety i strona WWW. Notka prasowa i tweet. Tu słowa i tu słowa. Tu tekst i tu tekst. Jednak tekst internetowy czyta się inaczej niż drukowany. Internauta ledwie skanuje go wzrokiem, podświadomie szuka miejsc przyciągających wzrok, czasami ogranicza się jedynie do pierwszego akapitu, a nawet samego tytułu! Jeśli zatem chcesz, by Twój przekaz dotarł do internauty, musisz nauczyć się pisać tak, by go zadowolić. Nadszedł czas, by stać się webwriterem.

Zacznij od poznania zasad funkcjonalności stron internetowych. Dzięki temu łatwiej Ci będzie zrozumieć, jak tworzyć funkcjonalne teksty. Następnie zapoznaj się z najważniejszymi zasadami rządzącymi webwritingiem. Później przejdź do szczegółów: opanuj zasady pisania internetowych tekstów dziennikarskich i perswazyjnych e-maili. Dowiedz się, jak sprawić, by Google pokochało Twoje teksty, i jak tworzyć perfekcyjne tweety. Wszak tweet to jedynie 140 znaków - sama esencja, istota treści tworzonych dla internetu. Spróbuj przekazać to, co chcesz powiedzieć, w 140 znakach…

Dodatkowo autorka przygotowała dla Ciebie prawie 30 praktycznych ćwiczeń, w których wykorzystała autentyczne teksty, zaczerpnięte ze stron internetowych.

Spis treści

Wstęp (5)

Funkcjonalność stron internetowych (7)

  • Badania eyetracking (9)
  • Funkcjonalna strona główna (12)

Wprowadzenie do webwritingu (27)

  • Czytelnik, czytelnik! (29)
  • Tworzenie persony (31)
  • Jak czytają internauci? (34)
  • Co to jest tekst funkcjonalny? (39)

Dziennikarstwo internetowe (95)

  • Tytuł (101)
  • Lead (105)
  • Tekst główny (112)

Tekst reklamowy w Internecie (119)

  • Perswazyjne słowa (121)
  • Perswazyjne zdania (126)
  • Perswazyjny tekst (134)

Pisanie SEO (137)

Perswazyjne e-maile (155)

  • Pole "od" (156)
  • Temat wiadomości (158)
  • Powitanie (163)
  • Pierwszy akapit (166)
  • Tekst główny (168)
  • Podpis (169)
  • PS (170)
  • Stopka e-maila (173)

Komunikat prasowy w Internecie, czyli e-PR (175)

  • Tytuł (178)
  • Lead (178)
  • Zakończenie komunikatu (179)

Perfekcyjne tweety (183)

  • 1. Pisz tak krótko, jak to możliwe (186)
  • 2. To, co ważniejsze, na początku tweetu (187)
  • 3. Myśl o czytelniku (189)
  • Skuteczne nagłówki tweetów (190)

Zakończenie (195)

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-8679-7
Rozmiar pliku: 3,7 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij