Wejdź do świata magii! Twój przewodnik po grze Harry Potter: Wizards Unite - ebook
Wejdź do świata magii! Twój przewodnik po grze Harry Potter: Wizards Unite - ebook
Czarodziejko! Czarodzieju! Ministerstwo Magii alarmuje: wydarzyła się Katastrofa i magiczne przedmioty pojawiają się w świecie mugoli. Trzeba je zebrać i odesłać z powrotem - bądź w gotowości, bo każda różdżka się przyda! Do zespołu zadaniowego powołanego przez Ministerstwo Magii i Międzynarodową Konferencję Czarodziejów dołączyć może każdy.
Jak przyłączyć się do teamu? Wystarczy, że zainstalujesz na swoim smartfonie grę Harry Potter: Wizards Unite. Ta aplikacja mobilna, stworzona przez studio Niantic odpowiedzialne za sukces Pokemon GO, umożliwia graczom wcielanie się w wysłanników SOS, czyli Sił Ochrony Sekretu Kodeksu Tajności walczących ze skutkami Katastrofy. Jako początkujący rekrut potrzebujesz pomocy - sięgnij więc po ten poręczny przewodnik. Książka Bartosza i Zosi Danowskich to prawdziwa Mapa Huncwotów. Z nią już od pierwszych chwil będziesz pewnie poruszać się w świecie gry Harry Potter: Wizards Unite.
Dowiedz się:
- jak tworzyć identyfikator ministerialny
- jaka profesja będzie dla Ciebie najodpowiedniejsza
- czym są zguby i gdzie ich szukać
- dlaczego warto odwiedzać gospody i cieplarnie
- czym są fortece i co można w nich zdobyć
A zatem różdżka... to znaczy smartfon w dłoń - i do dzieła!
Spis treści
- Wstęp (7)
- O autorach (8)
Rozdział 1. Fenomen czarodzieja (9)
- Krótka historia Harry'ego Pottera (9)
- Inne gry oparte na historii Harry'ego Pottera (10)
Rozdział 2. Instalacja gry (11)
- Gdzie szukać gry i ile to wszystko kosztuje? (11)
- Wymagania sprzętowe (11)
- Instalacja gry na telefonie lub tablecie (12)
- Bezpieczeństwo zabawy (13)
Rozdział 3. Pierwsze kroki (15)
- Zakładanie konta i logowanie (15)
- Interfejs użytkownika i wstępne ustawienia (18)
- Mapa i kompas (18)
- Lista zadań (19)
- Zadania dnia (20)
- Zadania specjalne (22)
- Osiągnięcia (22)
- Zadania SOS (23)
- Odbieranie nagród za ukończenie zadań (23)
- Społeczności (25)
- Identyfikator ministerialny (29)
- Dane identyfikacyjne (30)
- Portret (30)
- Tytuł (32)
- Dom (33)
- Profesja (34)
- Różdżka (34)
- Czarodziejskie osiągnięcia (35)
- Zapisywanie zmian (35)
- Walizka (36)
- Skarbiec (36)
- Profesja (42)
- Eliksiry (44)
- Rejestr (45)
- Świstokliki (51)
- Pory dnia i pogoda (52)
- System podpowiedzi (53)
- Dodatkowe ustawienia aplikacji (54)
- Kwestie prawne (56)
- Twoi przewodnicy po grze (57)
Rozdział 4. Ratowanie świata (59)
- Ślady, nieznajdźki i zguby (59)
- Zbieranie przedmiotów (67)
- Gospody - wpadnij się posilić (68)
- Świstoklikufry - zbieraj i otwieraj (73)
- Odbieranie nagród za wykonanie zadań (77)
- Poziomy doświadczenia (78)
Rozdział 5. Osiągnij wyższy poziom (81)
- Sklep na Ulicy Pokątnej (81)
- Cieplarnie (87)
- Fortece (92)
- Portale (99)
- Eliksiry (103)
- Nietypowe obiekty (114)
- Profesja (115)
- Drużyna (122)
Rozdział 6. Porady i dodatkowe informacje (127)
- Zdjęcie z Rubeusem Hagridem (127)
- Ograniczenie zużycia danych mobilnych (128)
- Okresowe promocje (129)
- Lista przydatnych składników (130)
- Wykaz poziomów gry (131)
- Wykaz poziomów fortecy (132)
- Zaklęcia (133)
- Wydarzenia (135)
- Przykładowy scenariusz zabawy (138)
- Podsumowanie (144)
Kategoria: | Gry |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-6308-3 |
Rozmiar pliku: | 45 MB |