- W empik go
Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas - ebook
Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas - ebook
Niniejszy poradnik do Wiedźmina 3: Dziki Gon oferuje kompletny opis przejścia wszystkich głównych i pobocznych zadań gry oraz rozbudowany atlas świata z mapami wszystkich odwiedzanych lokacji. W poradniku bardzo szczegółowo przedstawione zostały główne zadania, poboczne questy, opcjonalne zlecenia wiedźmińskie oraz zadania dotyczące poszukiwań skarbów. W opisie przejścia każdego z tych questów znalazły się przede wszystkim informacje na temat sposobu jego odblokowania, zestawienie wszystkich kroków, które należy wykonać i nagrody przewidziane za jego ukończenie. W przypadku bardziiej zaawansowanych zadań opis questu uwzględnia również potyczki z trudniejszymi potworami, a także podejmowane decyzje oraz ich konsekwencje. W części poradnika dotyczącej opisu przejścia dodane zostały także strony z listą wszystkich zadań, najważniejszymi wyborami i opisami wszystkich zakończeń. Częśc atlasowa tego poradnika skupia się z kolei na wszystkich ważnych lokacjach odwiedzanych podczas przemierzania głównych krain gry (Biały Sad, Velen, Novigrad, Wyspy Skellige). Na mapkach atlasu świata zaznaczone zostały między innymi główne miasta i wioski, miejsca napotykania handlarzy i innych ważnych postaci niezależnych, miejsca odnajdywania skarbów, drogowskazy czy unikalne obszary (obozowiska bandytów, kryjówki potworów, opuszczone miejsca itp.). Zarówno do stron opisu przejścia jak i atlasu świata dołączone zostały wysokiej jakości mapy z czytelnymi oznaczeniami, które mogą okazać się bardzo pomocne na przykład w zlokalizowaniu zleceniodawcy zadania czy miejsca ukrycia poszukiwanego skarbu. Atlas został ponadto wzbogacony o stronę z zestawieniem najcenniejszych trofeów wiedźmińskich, które są przyznawane za zaliczanie kolejnych kontraktów. Wiedźmin 3: Dziki Gon jest kolejną odsłoną cenionej na całym świecie serii gier role-playing opowiadających o przygodach wiedźmina Geralta. Głównym przeciwnikiem bohatera tym razem jest tytułowy Dziki Gon, przy czym na drodze do finałowej konfrontacji czeka go cała masa innych przygód.
Oznaczenia użyte w poradniku:
Brązowy - Kolorem tym oznaczone zostały postaci niezależne oraz potwory
Niebieski - Kolor ten użyty został do wyróżniania nazw lokacji
Zielony - Koloru tego użytu do zaznaczania miejsc odnajdywania lub otrzymywania nowych przedmiotów
Pogrubiona czcionka - Pogrubienie pojawia się w tych miejscach, w których znajduja się nazwa jakiegoś zadania (questu)
W poradniku do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas - zawarto kompletną solucję gry. Ponadto na łamach poradnika opublikowano szereg szczegółowych, obszernych map, na których zaznaczono wszystkie interesujące obiekty i lokacje gry.
Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
- Zakończenie główne - los Ciri (Zakończenia)
- Mapa Velen i Novigradu
- Poboczne zadania w Wolnym Mieście Novigrad (Wolne Miasto Novigrad (Free City of Novigrad) M6 - zadania)
- Zakończenia poboczne - losy świata (Zakończenia)
- Skompletowanie drużyny w Kaer Morhen
- Zakończenia poboczne - kluczowe postacie drugoplanowe (Zakończenia)
- Wolne Miasto Novigrad (Free City of Novigrad) M6 - ważne postacie, miejsca i sekrety
- Biały Sad (White Orchard) M1 - ważne postacie, miejsca i sekrety
- Wolne Miasto Novigrad (Free City of Novigrad) M6 - zadania
Spis treści
-Wiedźmin 3: Dziki Gon - poradnik do gry
-Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
-Listy zadań
-Główny wątek fabularny
-Krwawy Baron
-Keira Metz
-Władca Skellige
-Lista trofeów ze zleceń wiedźmińskich
-Prolog i Biały Sad
-Kaer Morhen
-Biały Sad (White Orchard) M1
-Mapa przeciwników
-Mapa zadań
-Miejsca Mocy w Białym Sadzie
-Bez i agrest (Lilac and Gooseberries) - główne zadanie
-Bestia z Białego Sadu (The Beast of White Orchard) - główne zadanie
-Incydent w Białym Sadzie (Incident in the White Orchard) - główne zadanie
-Poboczne zadania w Białym Sadzie
-Zlecenia wiedźmińskie w Białym Sadzie
-Poszukiwania skarbów w Białym Sadzie
-Audiencja (Royal Audience) - główne zadanie
-Śladami Ciri (In Ciri's Footsteps) - główne zadanie
-Nilfgaardzki łącznik (The Nilfgaardian Connection) - główne zadanie
-Velen
-Mapa Velen
-Miejsca Mocy w Velen
-Karczma na Rozstajach (Inn by the Crossroads) M2
-Mapa przeciwników
-Mapa zadań
-Poboczne zadania
-Zlecenia wiedźmińskie
-Poszukiwania skarbów
-Kasztel Wrońce (Crow's Perch) M3
-Mapa przeciwników
-Mapa zadań
-Krwawy Baron (Bloody Baron) - główne zadanie
-Historia Ciri - Król Wilków (Ciri's Story - The King of the Wolves) - główne zadanie
-Sprawy rodzinne (Family Matters) - główne zadanie
-Na ratunek Księżniczce (A Princess in Distress) - główne zadanie
-Historia Ciri - Wyścig (Ciri's Story - The Race) - główne zadanie
-Polowanie na czarownicę (Hunting a Witch) - główne zadanie
-Poboczne zadania
-Zlecenia wiedźmińskie
-Wieś Podgaje (Midcopse) M4
-Mapa przeciwników
-Mapa zadań
-Po omacku (Wandering in the Dark) - główne zadanie
-Poboczne zadania
-Zlecenia wiedźmińskie
-Poszukiwania skarbów
-Krzywuchowe Moczary (Crookback Bog) M9
-Mapa przeciwników
-Mapa zadań
-Panie Lasu (Ladies of the Wood) - zadanie główne
-Powrót na Krzywuchowe Moczary (Return to the Crookback Bog) - poboczne zadanie
-Poboczne zadania
-Zlecenia wiedźmińskie
-Poszukiwania skarbów
-Kłomnica (Fyke Isle) M10
-Mapa przeciwników
-Mapa zadań
-Poboczne zadania
-Poszukiwania skarbów
-Łysa Góra (Bald Mountain) M11
-Mapa przeciwników
-Mapa przeciwników w okolicach Obozu Wojskowego M12
-Mapa zadań
-Poboczne zadanie
-Zlecenia Wiedźmińskie
-Novigrad, Oxenfurt i okolice
-Mapa Novigradu, Oxenfurtu i okolic
-Miejsca Mocy
-Zamurze Novigradu (Farcorners) M5
-Mapa przeciwników
-Mapa zadań
-Zlecenia wiedźmińskie
-Poszukiwania skarbów
-Wolne Miasto Novigrad (Free City of Novigrad) M6
-Mapa zadań
-Stosy Novigradu (Pyres of Novigrad) - główne zadanie
-Sen w wielkim mieście (Novigrad Dreaming) - główne zadanie
-Spis cudzołożnic (Broken Flowers) - główne zadanie
-Dorwać Juniora (Get Junior) - główne zadanie
-Skarb Hrabiego Reuvena (Count Reuven Treasure) - główne zadanie
-Niech żyje sztuka (The Play's The Thing) - główne zadanie
-Poeta w opałach (A Poet Under Pressure) - główne zadanie
-Kierunek - Skellige (Destination - Skellige) - główne zadanie
-Teraz albo nigdy (Now or Never) - poboczne zadanie
-Poboczne zadania
-Zlecenia wiedźmińskie
-Rezydencja Vegelbudów (Vegelbud Residence) M7
-Mapa przeciwników
-Mapa zadań
-Poboczne zadania
-Zlecenia wiedźmińskie
-Poszukiwania skarbów
-Oxenfurt M8
-Mapa przeciwników
-Mapa zadań
-Poboczne zadania
-Zlecenia wiedźmińskie
-Wyspy Skellige
-Mapa Wysp Skellige
-Miejsca Mocy na wyspach Skellige
-Kaer Trolde M13
-Mapa przeciwników
-Mapa zadań
-Umarł król, niech żyje król (The King is Dead - Long Live The King) - główne zadanie
-Echa przeszłości (Echoes of the Past) - główne zadanie
-Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie (Missing Person), Bezimienny (Nameless) - główne zadanie
-Egzamin z alchemii (Practicum in Advanced Alchemy) - zadanie poboczne
-Poboczne zadania
-Zlecenia wiedźmińskie
-Poszukiwania skarbów
-Kaer Muire M14
-Mapa przeciwników
-Mapa zadań
-Poboczne zadania
-Zlecenia wiedźmińskie
-Poszukiwania skarbów
-Spikeroog M15
-Mapa przeciwników
-Mapa zadań
-Poboczne zadania
-Zlecenia wiedźmińskie
-Poszukiwania skarbów
-Wyspy Północne (Northern Isles) M16
-Mapa przeciwników
-Mapa zadań
-Poszukiwania skarbów
-An Skellig M17
-Mapa przeciwników
-Mapa zadań
-Poboczne zadania
-Poszukiwania skarbów
-Hindarsfjall M18
-Mapa przeciwników
-Mapa zadań
-Poboczne zadania
-Zlecenia wiedźmińskie
-Faroe M19
-Mapa przeciwników
-Mapa zadań
-Poboczne zadania
-Poszukiwania skarbów
-Wyspy Południowe (Southern Isles) M20
-Mapa przeciwników
-Undvik M21
-Mapa przeciwników
-Mapa zadań
-Poszukiwania skarbów
-Kaer Morhen i epilog
-Kaer Morhen M22
-Mapa zadań
-Najbrzydszy człowiek na świecie (Ugly Baby) - główne zadanie
-Nie ma jak w domu (No Place Like Home), Va Fail Elaine - główne zadanie
-Wyspa Mgieł (The Isle of Mists) - główne zadanie
-Bitwa w Kaer Morhen (The Battle of Kaer Morhen) - główne zadanie
-Krajobraz po bitwie (Blood on the Battlefield) - główne zadanie
-Zadania poboczne w Kaer Morhen
-Łysa Góra (Bald Mountain)
-Ostatnie przygotowania (Final Preparations)
-Przygotowania do bitwy (Battle Preparations)
-Na cienkim lodzie (On Thin Ice)
-Coś się kończy, coś się zaczyna (Something Ends, Something Begins) - epilog
-Skompletowanie drużyny w Kaer Morhen
-Wszystkie zakończenia
-Zakończenie główne - los Ciri
-Zakończenia poboczne - losy świata
-Zakończenia poboczne - kluczowe postacie drugoplanowe
-Wiedźmiński rynsztunek
-Elementy wiedźmińskiego rynsztunku - najlepsze bronie i zbroje
-Mapy rynsztunków - lista handlarzy
-Rynsztunek szkoły żmii
-Rynsztunek szkoły gryfa - podstawowy
-Ulepszony rynsztunek szkoły gryfa
-Wyśmienity rynsztunek szkoły gryfa
-Mistrzowski rynsztunek szkoły gryfa
-Rynsztunek szkoły kota - podstawowy
-Ulepszony rynsztunek szkoły kota
-Wyśmienity rynsztunek szkoły kota
-Mistrzowski rynsztunek szkoły kota
-Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - podstawowy
-Ulepszony rynsztunek szkoły niedźwiedzia
-Wyśmienity rynsztunek szkoły niedźwiedzia
-Mistrzowski rynsztunek szkoły niedźwiedzia
-Rynsztunek Szkoły Wilka - podstawowy (DLC)
-Ulepszony rynsztunek Szkoły Wilka (DLC)
-Wyśmienity rynsztunek Szkoły Wilka (DLC)
-Mistrzowski rynsztunek Szkoły Wilka (DLC)
-Pozostałe zestawy (DLC)
-Darmowe DLC
-Jak kot z wilkiem (Where the Cat and Wolf Play...)
-Bierz co chcesz (Take What You Want)
-Złoto głupców (Fool's Gold)
-Kontrakt: Zaginieni górnicy (Contract: Missing Miners)
-Kontrakt: Najgroźniejszy potwór na Skellige (Contract: Skellige's Most Wanted)
-Stroje, fryzury i inne mniejsze DLC
Kategoria: | RPG |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8060-235-9 |
Rozmiar pliku: | 81 MB |