Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry - ebook
Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry - ebook
Nieoficjalny poradnik do gry Wiedźmin 3: Krew i Wino zawiera wszystkie informacje potrzebne do ukończenia tego bardzo bogatego w zawartość rozszerzenia w stu procentach. Największą część poradnika stanowią opisy przejścia wszystkich głównych i pobocznych zadań, jak również wszystkich nowych zleceń wiedźmińskich i poszukiwań skarbów. W omówieniach poszczególnych questów znalazły się między innymi informacje na temat okoliczności ich odblokowania, wszystkich kroków potrzebnych do ich ukończenia, decyzji do podjęcia oraz ich konsekwencji, jak również ewentualnych nagród przewidzianych za ich zaliczenie. Rozdział ten zamyka strona poświęcona wszystkim dostępnym zakończeniom.
Dużo miejsca w poradniku zajmują też mapy księstwa Toussaint, w którym rozgrywa się akcja dodatku. W tej części poradnika można odnaleźć dużą mapę świata oraz mapy mniejszych obszarów, na których zaznaczone zostały miasta, wioski oraz inne ważniejsze lokacje nadające się do zbadania.
Cały odrębny rozdział poradnika przeznaczony został na przedstawienie najważniejszych nowości, które wprowadzone zostały w Krwi i winie. Mowa tu między innymi o nowej kolekcji kart Skellige (lokalizacje kart oraz osób, z którymi można zagrać), o debiutującym mechanizmie poddawania Geralta mutacjom (sposób odblokowania mutacji, omówienie zasad ich działania, najciekawsze mutacje), o nowych elementach rynsztunku nadających się do odnalezienia, o romansach czy o możliwości zarządzania własną posiadłością (winnica Corvo Bianco).
Całość uzupełniają mniejsze rozdziały skupiające się na omówieniu walk z silniejszymi przeciwnikami pojawiającymi się w dodatku czy na alfabetycznym zestawieniu wszystkich questów, które może okazać się pomocne w skutecznej nawigacji po poradniku.
Krew i wino to drugie duże fabularne rozszerzenie do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Akcja tego dodatku toczy się w księstwie Toussaint rządzonym przez Annę Henriettę. Miejscówka ta doczekała się w grze zupełnie nowej mapy, po której można się do woli przemieszczać i odkrywać jej kolejne sekrety. Dodatek zapewnia ponad 30 godzin gry i oferuje możliwość ukończenia niemal stu nowych questów. Oprócz tego Geralt może między innymi pozyskać nowe elementy rynsztunku, skompletować zupełnie nową talię kart Skellige czy stawić czoła nieznanym do tej pory potworom.
Poradnik do gry Wiedźmin 3: Krew i wino zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich zadań głównych oraz pobocznych, dokładne mapy lokacji oraz informacje na temat wszystkich nowości wprowadzonych w dodatku m.in. nowej talii do Gwinta czy mutagenów.
Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Arcymistrzowski rynsztunek Mantikory (Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek)
- Talia kart Skellige (Nowości w dodatku Krew i wino)
- Nowe osiągnięcia i trofea dodatku Krew i wino (Nowości w dodatku Krew i wino)
- Własna posiadłość (Nowości w dodatku Krew i wino)
- Arcymistrzowski rynsztunek Wilka (Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek)
- Pozostałe zadania (Zadania poboczne)
- Barwniki (Nowości w dodatku Krew i wino)
- Mutacje - jak je odblokować i jak działają? (Nowości w dodatku Krew i wino)
- Arcymistrzowski rynsztunek Kota (Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek)
- Pieśń rycerskiego serca - quest turnieju rycerskiego (Zadania poboczne)
Spis treści
-Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
-Podstawowe informacje
-Informacje o poradniku
-Jak i kiedy rozpocząć dodatek "Krew i wino"?
-Wymagania sprzętowe
-Nowości w dodatku Krew i wino
-Talia kart Skellige
-Mutacje - jak je odblokować i jak działają?
-Własna posiadłość
-Barwniki
-Nowe osiągnięcia i trofea dodatku Krew i wino
-Romans z Syanną
-Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
-Podstawowe informacje
-Arcymistrzowski rynsztunek Mantikory
-Arcymistrzowski rynsztunek Wilka
-Arcymistrzowski rynsztunek Kota
-Arcymistrzowski rynsztunek Gryfa
-Arcymistrzowski rynsztunek Niedźwiedzia
-Mapy Toussaint
-Lista zadań dostępnych w dodatku Krew i wino
-Mapa świata - księstwo Toussaint
-M1 Wiatrak Dulcynei
-M2 Błonia turniejowe
-M3 Zamek Dun Tynne
-M4 Beauclair
-M5 Wioska Francollarts
-Główne zadania
-Poselstwo z Krainy Wina
-Bestia z Toussaint
-Na tropie...
-Pogłos
-Leże Bestii
-Wino rzecz święta
-Szlachcic z Cintry
-Szturm na Dun Tynne
-Długa noc - pierwszy quest po ataku wampirów na miasto
-Zew krwi - quest pomocy Orianie
-Między światami - quest spotkania z Ukrytym
-Dawno, dawno temu... - quest odnalezienia Syanny
-Tesham Mutna - finałowa konfrontacja z Dettlaffem
-Ceremonia
-Za żelazną kratą
-Wszędzie dobrze...
-Zakończenia
-Istotne informacje na temat zakończeń
-Zestawienie dostępnych zakończeń
-Pojedynki z trudnymi przeciwnikami
-Przeciwnicy z głównych zadań
-Przeciwnicy z pobocznych zadań i kontraktów wiedźmińskich
-Zadania poboczne
-Awantura o wino
-Komu w drogę, temu w czas
-O damie i jej rycerzu - quest dziewczyny zaklętej w drzewie
-Pieśń rycerskiego serca - quest turnieju rycerskiego
-Przemiana - quest odblokowujący mutacje
-Wieczne Odpoczywanie
-Więcej niż mistrz
-Corvo Bianco - quest rozbudowy posiadłości Geralta
-Braterska miłość
-Rekonstrukcja
-Ścieżki przeznaczenia - quest pięciu Prób Cnoty
-Gwint - Wielki turniej w Beauclair
-Klient ma zawsze rację
-Portrecista
-Pozostałe zadania
-Kontrakty wiedźmińskie i poszukiwania skarbów
-Beauclairskie safari
-Łaciate kłopoty
-O czym szepczą grzyby
-Jeśli nie chcesz mojej zguby... - kontrakt na Grotnika
-Równowaga w przyrodzie - kontrakt na srebrzystego bazyliszka
-Zlecenie - monstrum z Tufo - kontrakt na szarleja
-Poszukiwania skarbów
Kategoria: | RPG |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-83-8060-402-5 |
Rozmiar pliku: | 53 MB |