Facebook - konwersja

Windows 8. Tworzenie aplikacji z użyciem C# i XAML - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Format:
EPUB
Data wydania:
9 września 2013
49,00
4900 pkt
punktów Virtualo

Windows 8. Tworzenie aplikacji z użyciem C# i XAML - ebook

Windows 8 na dobre zadomowił się już na komputerach użytkowników. Jego nowy interfejs budzi wiele kontrowersji - jedni go wychwalają, drugim ciężko się do niego przyzwyczaić. Pewne jest jednak, że to podejście do interfejsu użytkownika stanie się standardem na kolejne lata. Dlatego już teraz warto poznać zasady tworzenia aplikacji dla nowej platformy.

W tym zadaniu pomoże Ci ten znakomity podręcznik, który jako pierwszy przedstawia kompletny proces tworzenia aplikacji dla Windows 8 - od projektu, aż po publikację w Sklepie Windows. W trakcie lektury zobaczysz, jak wykorzystać potencjał najnowszej wersji Visual Studio 2012. Ponadto poznasz wzorzec MVVM, bibliotekę WinRT oraz sposoby wykorzystywania zasobów sieci w Twojej aplikacji. Niezwykle istotny jest rozdział poświęcony testowaniu i debugowaniu aplikacji - tylko bezbłędna aplikacja ma szansę odnieść sukces w Sklepie Windows. Jak sprzedać w nim aplikację? Tego też dowiesz się z tej książki. Warto ją mieć!

Bądź na czasie i:

  • przygotuj aplikację dla Windows 8
  • poznaj możliwości Visual Studio 2012
  • wykorzystaj bibliotekę WinRT
  • opublikuj aplikację w Sklepie Windows
  • odnieś sukces!

Poznaj kompletny proces przygotowywania i publikowania aplikacji w Sklepie Windows!

Spis treści

Słowo wstępne (9)

Wprowadzenie (11)

Podziękowania (15)

O autorze (17)

1. Nowe środowisko uruchomieniowe Windows (19)

  • Spojrzenie wstecz - Win32 oraz .NET (19)
  • Spojrzenie w przód - rozwój NUI (24)
  • Wprowadzenie do aplikacji Windows Store (26)
    • Projekt Windows 8 (28)
    • Szybkość i płynność (28)
    • Przyciąganie i skalowanie (28)
    • Użycie właściwego kontraktu (28)
    • Duże kafelki (29)
    • Żywy i podłączony (30)
    • Zgodność z zasadami projektowania Windows 8 (31)
  • Niezbędne narzędzia dla Windows 8 (31)
    • Blend dla Visual Studio (32)
    • HTML5 wraz z JavaScript (32)
    • C++ wraz z XAML (34)
    • VB/C# oraz XAML (35)
  • Wewnątrz WinRT (35)
  • WPF, Silverlight oraz niebieski stos (36)
  • Podsumowanie (37)
    • Cytowane prace (37)

2. Zaczynamy (39)

  • Konfigurowanie środowiska (39)
    • Windows 8 (39)
    • Visual Studio 2012 (43)
    • Blend (44)
  • Witaj, Windows 8 (44)
    • Tworzenie pierwszej aplikacji Windows 8 (44)
    • Szablony (44)
  • Aplikacja ImageHelper (47)
    • Pod maską (56)
  • Podsumowanie (60)

3. Język XAML (Extensible Application Markup Language) (61)

  • Deklarowanie interfejsu użytkownika (61)
    • Drzewo wizualne (63)
    • Właściwości zależne (65)
    • Właściwości dołączane (67)
  • Wiązanie danych (69)
    • Konwertery wartości (72)
  • Serie ujęć (74)
  • Style i zasoby (76)
  • Układ (78)
    • Element Canvas (78)
    • Element Grid (79)
    • Element StackPanel (81)
    • Elementy VirtualizingPanel oraz VirtualizingStackPanel (81)
    • Element WrapGrid (82)
    • Element VariableSizedWrapGrid (83)
    • Element ContentControl (85)
    • Element ItemsControl (86)
    • Element ScrollViewer (86)
    • Element ViewBox (86)
    • Element GridView (88)
    • Element ListView (91)
    • Element FlipView (91)
    • Element ListBox (92)
  • Wspólne kontrolki (92)
  • Podsumowanie (92)

4. Aplikacje Windows 8 (95)

  • Układy i widoki (95)
    • Symulator (95)
    • Visual State Manager (98)
    • Semantyczne powiększanie (101)
  • Obsługa zdarzeń użytkownika (103)
    • Zdarzenia wskaźników (103)
    • Zdarzenia manipulacji (105)
    • Obsługa myszy (106)
    • Obsługa klawiatury (107)
    • Efekty wizualne (108)
    • Celowanie (110)
    • Menu kontekstowe (111)
  • Pasek aplikacji (112)
  • Ikony i ekrany powitalne (117)
  • Strona informacyjna (117)
  • Czujniki (119)
    • Przyspieszeniomierz (120)
    • Kompas (121)
    • Geolokalizacja (121)
    • Żyroskop (122)
    • Inklinometr (122)
    • Czujnik światła (123)
    • Czujnik orientacji (123)
  • Podsumowanie (124)

5. Cykl życia aplikacji (127)

  • Zarządzanie czasem życia procesu (129)
    • Aktywacja (130)
    • Wstrzymanie (131)
    • Zakończenie działania (133)
    • Wznowienie (133)
    • Nawigacja (134)
    • API Application Data (137)
  • Żywy i podłączony (140)
  • Własny ekran startowy (140)
  • Podsumowanie (141)

6. Dane (143)

  • Ustawienia aplikacji (143)
  • Odczyt i zapis danych (144)
    • Potrzeba szybkości i wielowątkowości (148)
    • Użycie async i await (150)
    • Wyrażenia lambda (152)
    • Metody pomocnicze IO (152)
    • Osadzone zasoby (153)
  • Kolekcje (155)
    • Zapytania zintegrowane z językiem (LINQ) (156)
  • Zawartość WWW (157)
  • Udostępniana zawartość (159)
  • Strumienie, bufory i tablice bajtów (160)
  • Kompresja danych (160)
  • Szyfrowanie i podpisywanie danych (162)
  • Usługi sieciowe (164)
    • Obsługa OData (167)
  • Podsumowanie (168)

7. Kafelki i powiadomienia (169)

  • Proste kafelki (169)
  • Kafelki aktywne (170)
  • Wskaźniki (174)
  • Kafelki podrzędne (176)
  • Powiadomienia wyskakujące (179)
  • Usługa Windows Notification Service (183)
  • Podsumowanie (189)

8. Tworzenie paneli w aplikacji (191)

  • Wyszukiwanie (192)
  • Udostępnianie (200)
    • Źródło treści do udostępniania (200)
    • Pobieranie treści przy pracy jako cel udostępniania (205)
  • Ustawienia (209)
  • Podsumowanie (212)

9. MVVM i testowanie (213)

  • Wzorce projektowania interfejsu użytkownika (214)
    • Model (217)
    • Widok (218)
    • Model widoku (219)
  • Przenośna biblioteka klas (220)
  • Dlaczego testujemy? (223)
    • Testowanie eliminuje założenia (223)
    • Testowanie usuwa błędy u źródła (224)
    • Testowanie pomaga dokumentować kod (224)
    • Testowanie ułatwia rozszerzanie i utrzymywanie aplikacji (225)
    • Testowanie poprawia architekturę i projekt (225)
    • Testowanie pozwala rozwijać się programistom (226)
    • Konkluzja - pisz testy jednostkowe! (226)
  • Testy jednostkowe (226)
    • Platforma testów jednostkowych Windows Store (227)
    • Imitacje i zręby (230)
  • Podsumowanie (232)

10. Pakiety i instalacja (233)

  • Sklep Windows (233)
    • Wyszukiwanie (233)
    • Zasięg (235)
    • Modele biznesowe (237)
    • Reklamy (240)
    • Przygotowanie aplikacji do sklepu (241)
    • Proces (242)
    • Użycie App Certification Kit (242)
    • Czego możesz się spodziewać? (245)
  • Ładowanie boczne (245)
  • Podsumowanie (247)

Skorowidz (249)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-7063-5
Rozmiar pliku: 14 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij