Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Windows Phone 7. Tworzenie efektownych aplikacji - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
10 stycznia 2012
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
69,00

Windows Phone 7. Tworzenie efektownych aplikacji - ebook

Poznaj nowoczesną platformę mobilną!

  • Jak wykorzystać funkcje geolokalizacji?
  • Jak przygotować pakiet instalacyjny i udostępnić go użytkownikom?
  • Jak zapewnić bezpieczeństwo aplikacji mobilnej?

Na rynku systemów operacyjnych dla telefonów komórkowych najwięcej mówi się obecnie o systemach Android oraz iOS. Nie można jednak zapominać o platformie firmy Microsoft! Jej najnowsza wersja - Windows Phone 7 - dopiero co ujrzała światło dzienne, a już zbiera pozytywne opinie. Wygodny interfejs, ogrom możliwości oraz świetna integracja z otoczeniem to tylko niektóre atuty nowego systemu. Zobacz, jak je wykorzystać!

Dzięki tej książce błyskawicznie rozpoczniesz tworzenie nowych aplikacji dla systemu Windows Phone. Na wstępie zapoznasz się z wymaganymi elementami stanowiska pracy oraz ich konfiguracją. Na kolejnych stronach znajdziesz przydatne informacje o przechowywaniu danych w chmurze, obsłudze błędów, zarządzaniu pakietami instalacyjnymi oraz udostępnianiu aplikacji użytkownikom. W dalszej części książki autorzy omawiają technologie systemu Windows Phone 7. W trakcie lektury nauczysz się używać akcelerometru, paska aplikacji, przeglądarki internetowej, aparatu fotograficznego oraz multimediów. Ponadto zobaczysz, jak tworzyć aplikacje testowe, obsługiwać wiele języków oraz lokalizować użytkownika telefonu w terenie. Książka stanowi bogaty zbiór niezwykle przydatnych informacji na temat platformy Windows Phone 7. Musisz ją mieć!

  • System Windows Phone 7 - wprowadzenie
  • Przygotowanie środowiska programistycznego
  • Chmura - miejsce składowania danych
  • Przechwytywanie i usuwanie błędów
  • Pakowanie i udostępnianie aplikacji
  • Zarządzanie pakietami instalacyjnymi
  • Korzystanie z akcelerometru
  • Wykorzystanie paska aplikacji
  • Przeglądarka internetowa
  • Dostępne kontrolki interfejsu użytkownika
  • Integracja aplikacji z systemem operacyjnym Windows Phone
  • Aplikacje testowe
  • Obsługa wielu języków
  • Geolokalizacja
  • Obsługa multimediów
  • Przetwarzanie zdjęć
  • Obsługa powiadomień
  • Bezpieczeństwo aplikacji mobilnych

Stwórz własną niepowtarzalną aplikację mobilną!

Spis treści

O autorach (13)

O redaktorze merytorycznym (15)

Podziękowania (17)

Wprowadzenie (19)

Część I: Podstawy tworzenia aplikacji Windows Phone 7 (21)

Rozdział 1. Wprowadzenie do systemu Windows Phone 7 i platformy Windows Phone (23)

  • Ogólne informacje na temat systemu Windows Phone (23)
  • Specyfikacja sprzętowa Windows Phone (25)
  • Platforma programistyczna Windows Phone (25)
    • Technologia Silverlight w systemie Windows Phone (27)
    • Technologia XNA w systemie Windows Phone (27)
    • Narzędzia (27)
    • Usługi pracy w chmurze (30)
    • Interfejs Metro (31)
  • Proces przygotowywania aplikacji (31)
  • Podsumowanie (32)

Rozdział 2. Tworzenie aplikacji Windows Phone 7 (33)

  • Przygotowanie środowiska programistycznego (33)
  • Utworzenie pierwszej aplikacji Windows Phone 7 (33)
    • Tworzenie projektu Windows Phone (34)
    • Wykorzystanie kontrolek Silverlight (35)
    • Utworzenie kodu pierwszej aplikacji Windows Phone (39)
    • Uruchomienie pierwszej aplikacji Windows Phone (40)
    • Dostosowywanie pierwszej aplikacji Windows Phone (41)
    • Zmiana wyglądu aplikacji (42)
  • Podsumowanie (45)

Rozdział 3. Wykorzystanie usług pracy w chmurze jako przestrzeni składowania danych (47)

  • Wzorzec projektowy MVVM (48)
  • Usługi Microsoft Azure oraz SQL Azure (49)
  • Utworzenie usługi zapewniającej dostęp do bazy danych (49)
  • Utworzenie bazy danych (50)
    • Utworzenie bazy danych SQL Azure (50)
    • Zarządzanie bazą danych SQL Azure (56)
    • Utworzenie projektu Windows Azure (59)
    • Generowanie modelu obiektowego odpowiedzialnego za dostęp do bazy danych (60)
    • Implementacja usługi WCF pośredniczącej w dostępie do bazy danych SQL Azure (63)
  • Aplikacja kliencka korzystająca z usługi działającej w chmurze (68)
    • Utworzenie projektu aplikacji Windows Phone (70)
    • Przygotowanie interfejsu użytkownika (70)
    • Kod strony głównej (75)
    • Kod konwertera BoolToVisibilityConverter (77)
    • Dodanie odwołania do usługi NotepadService (79)
    • Kod klasy NotepadViewModel (79)
    • Testowanie współdziałania aplikacji z usługą uruchomioną lokalnie (86)
    • Uruchomienie usługi w serwisie Windows Azure (86)
    • Testowanie współdziałania aplikacji Notepad z usługą NotepadService (94)
  • Podsumowanie (95)

Rozdział 4. Przechwytywanie i usuwanie błędów (97)

  • Debugowanie wyjątków aplikacji (97)
    • Obsługa wyjątków związanych z ładowaniem strony głównej (98)
    • Debugowanie wyjątków usługi sieciowej (102)
    • Testowanie aplikacji (105)
  • Rejestrowanie urządzenia Windows Phone na potrzeby procedury uruchomieniowej (106)
  • Obsługa wyjątków urządzenia (109)
    • Utworzenie projektu CatchingDeviceExceptionsDemo (110)
    • Przygotowanie interfejsu użytkownika (111)
    • Kod aplikacji (113)
    • Testowanie gotowej aplikacji (114)
  • Podsumowanie (114)

Rozdział 5. Pakowanie i udostępnianie aplikacji oraz zarządzanie pakietami instalacyjnymi (115)

  • Udostępnianie aplikacji Windows Phone (115)
  • Wymagania certyfikacyjne dla aplikacji Windows Phone (117)
    • Założenia funkcjonalne (Application Policies) (117)
    • Założenia dotyczące przekazywanych treści (Content Policies) (119)
    • Wymagania związane z walidacją aplikacji (119)
    • Wymagania związane z certyfikacją aplikacji (120)
  • Przesyłanie aplikacji Windows Phone do serwisu Windows Phone Marketplace (121)
    • Pakowanie aplikacji (121)
    • Przesyłanie aplikacji (122)
    • Aktualizacja aplikacji (127)
    • Wyszukiwanie własnych aplikacji w serwisie Marketplace (130)
  • Podsumowanie (130)

Część II: Technologie systemu Windows Phone 7 (131)

Rozdział 6. Akcelerometr (133)

  • Położenie i przemieszczenie (133)
    • Obliczanie odległości (134)
    • Pochylenie i przechylenie (135)
  • Wykorzystanie narzędzi SDK do obsługi akcelerometrów (137)
  • Pobieranie danych z akcelerometru (137)
    • Utworzenie projektu CaptureAccelerometerData (138)
    • Przygotowanie interfejsu użytkownika (139)
    • Kod aplikacji (140)
    • Testowanie ukończonej aplikacji (143)
  • Przesuwanie kulki za pomocą akcelerometru (144)
    • Utworzenie projektu (144)
    • Przygotowanie interfejsu użytkownika (144)
    • Kod aplikacji (146)
    • Testowanie ukończonej aplikacji (148)
  • Podsumowanie (149)

Rozdział 7. Pasek aplikacji (151)

  • Podstawowe informacje na temat paska aplikacji (152)
  • Dodawanie paska aplikacji do projektu Windows Phone 7 (153)
    • Dodawanie obrazów paska zadań (153)
    • Dodawanie globalnego paska aplikacji w kodzie XAML (155)
    • Dodawanie lokalnego paska aplikacji w kodzie XAML (155)
    • Dodawanie tekstowych pozycji menu (157)
    • Dodawanie paska aplikacji za pomocą zarządzanego kodu (158)
  • Obsługa zdarzeń paska aplikacji (160)
    • Utworzenie kodu łącznikowego i funkcji wykonawczej (160)
    • Reakcja na zdarzenie kliknięcia przycisku "dodaj" (161)
    • Reakcja na zdarzenie kliknięcia przycisku "zapisz" (163)
    • Reakcja na wybranie pozycji menu (164)
    • Dodawanie procedur obsługi zdarzeń w kodzie XAML (164)
  • Podsumowanie (165)

Rozdział 8. Kontrolka przeglądarki (167)

  • Podstawowe informacje na temat kontrolki WebBrowser (167)
  • Użycie kontrolki WebBrowser (168)
  • Wykorzystanie kontrolki WebBrowser do wyświetlania stron internetowych (169)
  • Wykorzystanie kontrolki WebBrowser do wyświetlania lokalnych plików HTML (170)
  • Wykorzystanie kontrolki WebBrowser do wyświetlania dynamicznie generowanych treści (173)
  • Zapisywanie stron internetowych w pamięci telefonu (174)
  • Wybór wyświetlacza oraz ustawienia systemu zabezpieczeń (176)
    • Obszar prezentacji (176)
    • CSS (176)
    • Zabezpieczenia (177)
  • Podsumowanie (178)

Rozdział 9. Kontrolki i kompozycje graficzne (179)

  • Podstawowe informacje na temat systemu graficznego Metro (179)
    • Obszary Windows Phone Chrome (180)
    • Ułożenie ekranu (181)
  • Kompozycje graficzne urządzeń Windows Phone 7 (182)
    • Ustawienie kompozycji graficznej (182)
    • Zmiana kompozycji graficznej (184)
    • Sprawdzenie bieżącej kompozycji graficznej (186)
  • Kontrolki Panorama i Pivot (187)
    • Kontrolka Panorama (187)
    • Kontrolka Pivot (189)
  • Ramki i nawigacja między stronami (190)
    • Utworzenie interfejsu użytkownika w projekcie NavigationTest (191)
    • Dodanie kodu nawigacji (191)
    • Kod przekazywania parametrów między stronami (191)
  • Efekty przejścia (192)
    • Utworzenie interfejsu użytkownika (192)
    • Pobranie pliku TiltEffect.cs i wykorzystanie właściwości zależnej (193)
  • Podsumowanie (194)

Rozdział 10. Integracja aplikacji z systemem operacyjnym Windows Phone (195)

  • Podstawowe informacje na temat funkcji uruchamiania i wyboru (195)
    • Funkcje uruchamiania (196)
    • Funkcje wyboru (197)
  • Wykorzystanie funkcji uruchamiania i wyboru (197)
    • Utworzenie interfejsu użytkownika (197)
    • Kod aplikacji (197)
  • Cykl życia aplikacji Windows Phone 7 (199)
    • Analizowanie zdarzeń w cyklu życia aplikacji (199)
    • Stan aplikacji (203)
    • Zalecane techniki zarządzania cyklem pracy aplikacji Windows Phone 7 (207)
  • Centra Windows Phone 7 (208)
  • Podsumowanie (209)

Rozdział 11. Budowanie aplikacji testowych (211)

  • Testowa i pełna wersja aplikacji (211)
    • Wykorzystanie metody IsTrial (212)
    • Interfejs API serwisu Marketplace (213)
    • Symulowanie pracy w trybach testowym i pełnym (215)
  • Budowanie aplikacji testowej (218)
    • Tworzenie interfejsu użytkownika (218)
    • Połączenie z usługą sieciową (222)
    • Nawigacja między stronami (224)
    • Sprawdzenie pracy w trybie testowym i pełnym (225)
    • Ostatnie zmiany (226)
  • Podsumowanie (228)

Rozdział 12. Internacjonalizacja (229)

  • Podstawowe informacje o internacjonalizacji (229)
  • Ustawienia kulturowe metody ToString w formatowaniu dat, czasu i tekstu (231)
  • Neutralność kulturowa aplikacji - hierarchia kultur (233)
  • Zapisywanie i odtwarzanie bieżących ustawień kulturowych (234)
  • Wykorzystanie plików zasobów do lokalizacji treści (238)
  • Podsumowanie (243)

Rozdział 13. Izolowana pamięć masowa (245)

  • Korzystanie z izolowanej pamięci masowej (246)
    • Utworzenie projektu IsolatedStorageStoreImageDemo (247)
    • Kod interfejsu użytkownika (247)
    • Kod aplikacji (249)
  • Izolowana pamięć ustawień (253)
    • Utworzenie nowego projektu (254)
    • Utworzenie interfejsu użytkownika (w kodzie XAML) (254)
    • Kod aplikacji (256)
  • Podsumowanie (258)

Rozdział 14. Usługi pozycjonowania (259)

  • Architektura usług pozycjonowania w systemie Windows Phone (259)
  • Interfejs programistyczny usługi pozycjonowania w telefonie Windows Phone (260)
  • Symulowanie pracy usługi pozycjonowania (261)
    • Utworzenie projektu GeoCoordinateWatcherDemo (261)
    • Kod interfejsu użytkownika (261)
    • Kod aplikacji (263)
    • Testowanie ukończonej aplikacji (265)
  • Wykorzystanie klasy GeoCoordinateWatcher i kontrolki serwisu Bing Maps do śledzenia zmian pozycji (266)
    • Rejestracja w serwisie Bing Maps i instalacja pakietu SDK Bing Maps (266)
    • Utworzenie projektu BingMapDemo (268)
    • Utworzenie interfejsu użytkownika (268)
    • Kod aplikacji (270)
    • Testowanie ukończonej aplikacji (274)
  • Zaznaczanie adresu na mapie i korzystanie z usługi Bing Maps (274)
    • Utworzenie aplikacji AddressPlottingDemo (274)
    • Odwołanie do usługi Bing Maps GeoCodeService (275)
    • Utworzenie interfejsu użytkownika (275)
    • Kod aplikacji (278)
    • Testowanie ukończonej aplikacji (280)
  • Podsumowanie (280)

Rozdział 15. Multimedia (281)

  • Podstawowe informacje na temat komponentu MediaElement (281)
  • Odtwarzanie plików audiowizualnych (282)
    • Utworzenie projektu MediaPlayerDemo (283)
    • Utworzenie interfejsu użytkownika (283)
    • Kod aplikacji (286)
  • Dźwięki aplikacji (291)
    • Utworzenie projektu RobotSoundDemo (291)
    • Utworzenie interfejsu użytkownika (292)
    • Kod aplikacji (295)
  • Podsumowanie (296)

Rozdział 16. Aparat fotograficzny i przetwarzanie zdjęć (297)

  • Funkcje fotograficzne telefonu Windows Phone 7 (297)
    • Wykonywanie fotografii za pomocą komponentu CameraCaptureTask (299)
    • Przeglądanie zdjęć za pomocą komponentu PhotoChooserTask (302)
    • Zapisywanie fotografii w pamięci telefonu (303)
  • Integracja aplikacji z systemem Windows Phone 7 (304)
    • Wykorzystanie funkcji Extras do uruchomienia aplikacji (305)
    • Wykorzystanie funkcji Share do przesłania zdjęć do serwisu TwitPic (307)
  • Podsumowanie (311)

Rozdział 17. Powiadomienia (313)

  • Podstawowe informacje o powiadomieniach (313)
    • Powiadomienia wyskakujące (314)
    • Powiadomienia kafelkowe (314)
    • Powiadomienia niesformatowane (315)
  • Architektura systemu powiadomień (316)
    • Cykl życia powiadomienia (317)
    • Środowisko programistyczne systemu powiadomień (318)
  • Implementacja powiadomień wyskakujących (318)
    • Utworzenie aplikacji klienckiej (318)
    • Utworzenie aplikacji wysyłającej powiadomienia (323)
  • Implementacja powiadomień kafelkowych (327)
    • Utworzenie aplikacji klienckiej (327)
    • Utworzenie aplikacji wysyłającej powiadomienia (328)
  • Implementacja powiadomień niesformatowanych (330)
    • Utworzenie aplikacji klienckiej (330)
    • Utworzenie aplikacji wysyłającej powiadomienia (333)
    • Sprawdzenie mechanizmu dostarczania powiadomień (334)
  • Wykorzystanie usługi sieciowej do rejestrowania klientów powiadomień (335)
    • Utworzenie usługi WCF rejestrującej odbiorców (335)
    • Dodanie wywołania usługi WCF w aplikacji klienckiej (339)
    • Sprawdzenie mechanizmu rejestracji programów odbierających powiadomienia (341)
  • Praktyczne zastosowanie powiadomień (342)
  • Podsumowanie (343)

Rozdział 18. Reactive Extensions (345)

  • Wprowadzenie do programowania reaktywnego (346)
  • Implementacja wzorca obserwatora w środowisku Rx.NET (347)
    • Utworzenie projektu Windows Phone (347)
    • Kod utworzenia i odczytania kolekcji Observable (348)
  • Wykorzystanie mechanizmu Rx.NET do przeszukiwania zbioru fotografii serwisu Flickr (350)
    • Utworzenie projektu aplikacji Windows Phone (350)
    • Przygotowanie interfejsu użytkownika (351)
    • Kod wyszukiwania zdjęć w serwisie Flickr (351)
    • Udoskonalenie wyszukiwarki (352)
    • Wyświetlanie animacji podczas ładowania zdjęć (354)
  • Zastosowanie środowiska Rx.NET do asynchronicznego pobierania danych o pogodzie z usługi sieciowej (358)
    • Utworzenie projektu aplikacji Windows Phone (358)
    • Utworzenie interfejsu użytkownika (359)
    • Kod aplikacji pogodowej (360)
  • Obsługa błędów w środowisku Rx.NET (363)
  • Obsługa błędów połączeń internetowych w środowisku Rx.NET (363)
  • Obsługa połączeń o niskiej jakości w aplikacji WeatherRx (365)
  • Obsługa wywołań równoległych w środowisku Rx.NET (367)
  • Podsumowanie (370)

Rozdział 19. Bezpieczeństwo (371)

  • Bezpieczeństwo aplikacji (371)
    • Windows Phone Marketplace (372)
    • Dostarczanie aplikacji do serwisu Windows Phone Marketplace (373)
    • Izolowane środowisko pracy i menedżer uruchamiania (375)
  • Bezpieczeństwo komunikacji sieciowej (375)
    • Zabezpieczanie połączeń za pomocą protokołu SSL (376)
    • Testowanie połączenia SSL (376)
    • Utworzenie samopodpisanego certyfikatu (377)
    • Eksportowanie samopodpisanych certyfikatów (380)
    • Instalacja samopodpisanego certyfikatu w telefonie (382)
  • Bezpieczeństwo danych (383)
    • Wykorzystanie algorytmów HMACSHA1 i HMACSHA256 (384)
    • Wykorzystanie algorytmów Rfc2898DeriveBytes i AES do szyfrowania informacji (386)
  • Fizyczne zabezpieczenie telefonu (390)
    • Odnajdowanie (390)
    • Dzwonienie (390)
    • Blokowanie i wyświetlanie komunikatów (390)
    • Usuwanie danych (390)
    • Lista zgodności (391)
  • Spełnienie wymagań certyfikacyjnych (391)
    • Aplikacja musi się składać z kodu MSIL (391)
    • Aplikacja nie może zawierać kodu krytycznego pod względem bezpieczeństwa (393)
  • Podsumowanie (394)

Skorowidz (395)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-4169-7
Rozmiar pliku: 21 MB

BESTSELLERY

Kategorie: