Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

  • Empik Go W empik go

Wirtualna Asysta bez tajemnic - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
1 listopada 2020
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Wirtualna Asysta bez tajemnic - ebook

Ta książka to esencja marketingu i zbiór praktycznych wskazówek dla Wirtualnej Asystentki. Publikacja wyciąga z opasłych naukowych tomisk tylko te elementy, które są potrzebne przy Wirtualnej Asyście. Poradnik zawiera podstawy marketingu z licznymi przykładami. Rozbija budowę strategii marketingowej na etapy zrozumiałe dla zupełnie początkującej osoby. Dzięki niemu opracujesz swoją Unikalną Propozycję Sprzedaży, Personę i AntyPersonę. Stworzysz atrakcyjną ofertę i wybierzesz kanały komunikacji.

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8221-867-1
Rozmiar pliku: 2,2 MB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Marketing jest dziedziną nauki — taką samą jak ekonomia czy fizyka. Powstało wiele książek, które suchymi definicjami i prawami opisują zagadnienia związane z marketingiem. Publikacja ta wyciąga z opasłych naukowych tomisk tylko te elementy, które są potrzebne Wirtualnej Asystentce. Książka ta rozbija budowę strategii na małe etapy zrozumiałe dla zupełnie początkującej osoby.

W niniejszej publikacji otrzymujesz przefiltrowaną wiedzę w przystępnej formie kolejnych kroków do samodzielnego wykonania, bo wierzymy, że samemu dojdziesz daleko. Z Sapoto dojdziesz tam szybciej.Wstęp

Cześć!

Podejrzewam, że skoro czytasz tę książkę, to jesteś rozwijającą się Wirtualną Asystentką albo dopiero chcesz nią zostać. Być może w Twoim życiu pojawiła się sytuacja, która uniemożliwia Ci wykonywanie dotychczasowej pracy. A może po prostu chcesz przekwalifikować się i zacząć zupełnie nową przygodę zawodową. Wirtualna Asysta to jeden z tych zawodów, które dają wiele niezależności i nie pozwalają się nudzić.

W tym opracowaniu będziemy trzymać się żeńskiej formy nazwy zawodu. Nie dlatego, że zależy nam na feminatywach, ale dlatego, że ta branża jest zdominowana przez kobiety. Wirtualna Asystentka kojarzy się z wszechstronną pomocą. Jest kontynuacją (a może nawet ewolucją) starych i dobrze znanych profesji — sekretarki, asystentki zarządu, asystentki biurowej i tymczasowej asystentki. Ten zawód to właściwie nic nowego. Internet dał mu po prostu zupełnie nowe pole do popisu i możliwość pracy zdalnej. Wirtualny Asystent (czyli forma męska) jest z kolei kojarzony ze sztuczną inteligencją i wykorzystującymi ją programami typu Siri, Alexa itp. Mimo to coraz więcej panów decyduje się na rozpoczęcie kariery w tym zawodzie. I bardzo dobrze! Nie ma żadnego powodu, dla którego panowie nie mogliby sprawdzać się jako wirtualni asystenci. Systematyczność, rzetelność i skrupulatność potrzebne w zawodzie WA nie są przypisane wyłącznie jednej płci.

Liczba Wirtualnych Asystentek rośnie. Zapotrzebowanie na ich usługi również jest bardzo duże i wciąż się zwiększa, więc na pierwszy rzut oka wszystko jest w porządku. Skoro jest duży popyt, to na rynku zmieści się jeszcze sporo WA, a COVID sprawia, że coraz więcej asystentek biurowych przechodzi na tryb pracy zdalnej.

Jednak, kiedy zaczniesz bliżej przyglądać się branży, to zobaczysz, że są asystentki na współpracę, z którymi trzeba poczekać kilka miesięcy. Są też takie, które piszą smutne ogłoszenia o tym, że nie mają pracy i gdyby ktoś coś dla nich miał do zrobienia to są skłonne wykonać zadanie za półdarmo. Mimo że pracują na granicy rentowności, a czasami można odnieść nawet wrażenie, że poniżej niej — nadal mają problem ze znalezieniem zleceń.

Porównanie ceny usługi WA jest zazwyczaj trudniejsze niż ceny produktu. Usługa może zawierać przecież różne dodatkowe korzyści, których na pierwszy rzut oka nie widać. Efektem tego są WA pracujące za stawkę 90 zł za godzinę i takie, które liczą sobie 11 zł. Tak. 11 zł. To nie jest błąd. Są WA, które za godzinę pracy biorą mniej, niż wynosi najniższa krajowa. I wiesz co? To są przeważnie te same osoby, które nie mają zleceń!

Wpadły w samonakręcającą się spiralę, z której albo się wyrwą, albo przepadną, ale w takiej sytuacji po prostu nie można przetrwać. Zaniżają cenę, by mieć więcej klientów. Nie mają więcej pracy, bo to nie kwestia ceny jest problemem. Ale wcale tego nie zauważają i obniżają cenę dalej. No, bo hej — jak będą pracować za 8 zł na godzinę, to klienci będą walić drzwiami i oknami! Wystarczy tylko, że będą pracować 23 godziny na dobę i wyjdzie się na swoje. Godzinka drzemki i do roboty. A za pół roku przecież podniosą ceny. O 50 groszy, żeby nikogo nie odstraszyć. I wiesz, co jest w tym najsmutniejsze? Że taka asystentka i tak nie będzie miała komu podnieść ceny. Jej klienci wybrali jej usługi, bo były najtańsze. Jeśli podniesie cenę, to oferta przestanie być dla nich atrakcyjna. Pójdą do kogoś innego, kto zrobi im to samo taniej. Bo musisz pamiętać, że zawsze znajdzie się ktoś, kto zrobi to samo taniej. I nic na to nie poradzisz.

Właśnie dlatego powstała ta książka. W tym poradniku nie znajdziesz informacji o tym, jak zacząć działać jako Wirtualna Asystentka. Nie. Takie książki już są, a bardzo dużo informacji na ten temat możesz znaleźć również za darmo na naszym blogu (chociaż na start lepszy jest kurs z konsultacjami). W Wirtualna Asysta bez tajemnic. Marketing skupimy się nad tym, co powinnaś robić, by jako Wirtualna Asystentka zarabiać porządne pieniądze i przetrwać na rynku. Chcielibyśmy, żebyś po lekturze tej książki wiedziała, że obniżanie cen nie jest jedynym sposobem przekonywania klientów do zakupu Twoich usług lub produktów. Za to na pewno jest jednym z najgorszych.

Po każdym rozdziale znajdziesz ćwiczenia, które możesz wykonać, by lepiej zrozumieć własny biznes. Jeśli masz cyfrową wersję książki albo tak, jak my uważasz, że pisanie po książkach jest zbrodnią, to przygotowaliśmy dla Ciebie ćwiczenia gotowe do wydruku. Możesz je znaleźć na naszej stronie. Wystarczy, że wejdziesz na https://Sapoto.Agency/cwiczenia/.

Zachęcamy Cię też do udzielania odpowiedzi na pytania kontrolne. Mamy nadzieję, że zmuszą Cię do myślenia o swojej osobie jak o biznesie oraz zachęcą Cię do pracy nad jego rozwojem. Szczere odpowiedzi pomogą Ci wyznaczyć kierunek, w którym musisz zmierzać, żeby osiągnąć swój wymarzony cel.

Jeśli będziesz miała jakiekolwiek pytania oznacz je hasztagiem #sapoto. Wtedy trafią do nas i do całej społeczności Sapoto.

Trzymamy za Ciebie kciuki!Co zrobisz dzięki tej książce?

1. Sformułujesz swoją Unikalną Propozycję Sprzedaży.

2. Stworzysz Personę — opis Twojego Idealnego Klienta.

3. Stworzysz AntyPersonę i opis zleceń, których nie chcesz brać.

4. Wybierzesz kanały komunikacji.

5. Zweryfikujesz koszty osiągnięcia celu.

6. Zweryfikujesz szanse i zagrożenia dla Twojego biznesu.

7. Określisz swoje Kamienie Milowe i Key Perfomance Indicator.

8. Sformalizujesz swój BRAND.

9. Sformułujesz swoją Ofertę usług.

10. Dowiesz się, co odróżnia markę ekspercką od osobistej.

11. Dowiesz się, gdzie możesz tanio i skutecznie reklamować swoje usługi oraz budować swój wizerunek.

12. Odpowiesz sobie na najtrudniejsze pytania związane z prowadzeniem własnej marki.Jak wygląda strategia?

Strategia marketingowa powinna być spisana. To nie może być coś, co znajduje się tylko w Twojej głowie, bo istnieje spore ryzyko, że z czasem zapomnisz jej szczegółów. Może się też zdarzyć, że Twój biznes jako Wirtualnej Asystentki rozwinie się i będziesz część zadań delegowała innym osobom. W takim wypadku strategia powinna też obejmować ich działania. Niekoniecznie musisz udostępniać pracownikom strategię w całości, ale każda osoba, którą zatrudniasz lub z której usług korzystasz, powinna realizować cele uwzględnione w Twojej strategii. Jeśli będziesz miała ją spisaną, to łatwiej będzie Ci zadbać o spójność działań.

Jeśli chcesz stworzyć własną strategię marketingową, to skorzystaj z naszego Frameworka (do pobrania na https://Sapoto.Agency/strategia/). Znajdziesz w nim konkretne punkty, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez cały proces. Dzięki nim stworzysz własną strategię marketingową, którą będziesz mogła wprowadzić w życie.

Czy mogę samodzielnie stworzyć strategię?

Na pewno zastanawiasz się teraz jak stworzyć dobrą strategię albo czy można zrobić to samodzielnie. Dobra wiadomość jest taka, że możesz stworzyć strategię bez wsparcia marketera. Jeśli jesteś początkującą WA, to takie wsparcie pewnie zrujnowałoby Twój budżet na start (o ile w ogóle masz jakiś budżet). W dalszej części książki pomożemy Ci stworzyć swoją strategię, ale trzeba będzie poświęcić na to trochę czasu. Nie spiesz się. Wszystko sobie rozpisz i rozrysuj. Zmieniaj i sprawdzaj różne opcje, aż w końcu wszystko Ci się wyklaruje i będziesz wiedziała, jak wyglądają cele długofalowe, które będą Cię satysfakcjonowały.Podsumowanie

1. Najlepiej opłacani są eksperci w jakieś wąskiej dziedzinie.

2. Znajdź swoją najmocniejszą stronę i ją rozwijaj. Na przeciętności zarobisz przeciętne pieniądze. Poświęć swój czas na rozwój swojej najlepszej umiejętności i zamień ją w źródło dochodu.

3. Przeanalizuj, w czym możesz pomóc klientom.

4. Wybierz, w jakich zadaniach chcesz się rozwijać. Jeśli zdecydujesz, w jakim obszarze chcesz się specjalizować, będzie Ci później łatwiej wyznaczyć swoją niszę i stać się ekspertem.

5. Ciężko przewidzieć co będzie za 10 lat, dlatego podziel Cel Główny na etapy — Kroki Milowe. Dużo łatwiej zaplanować najbliższy kwartał.

6. KPI to wskaźniki, które pomogą Ci w ocenie skuteczności działania.Ćwiczenia

1. Napisz do pięciu bliskich osób i poproś je o opinię na Twój temat. Poniżej wypisz otrzymane odpowiedzi.

2. Znajdź dobrze działający biznes — w Twojej subiektywnej ocenie. Biznes, jaki sama chciałabyś mieć. Będzie to nasz „Wzór” do naśladowania. Postaraj się znaleźć 10 przyczyn sukcesu tej firmy. Szukamy działań i charakterystycznych rzeczy. Dlaczego ta firma wygrywa ze swoim konkurentami? Jak ona komunikuje się z klientami? Ile ma pracowników? Na tej podstawie przygotuj tabelkę z 10 przyczynami sukcesu. Oceń te przyczyny w skali od 1 do 10.

3. Stworzymy dla ułatwienia obrazową tabelę. Aby nie sugerować Ci przyczyn sukcesu, określiliśmy je literami od A do J. Za te nazwy wstawisz swoje typy np. A to bardzo dobrze prowadzone Social Media.

4. Pierwszej przyczynie sukcesu, czyli A daliśmy 5 punktów, przyczynie J 10 punktów, a C ma tylko 2 punkty.

mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: