Facebook - konwersja
  • promocja

Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
20 listopada 2020
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes - ebook

Lubisz ludzi, a najbardziej zdalnie?

Praca zdalna to przyszłość wielu z nas. Przyszłość - albo już teraźniejszość, co unaoczniła pandemia koronawirusa. Zamknięci we własnych czterech ścianach, w home office, uświadomiliśmy sobie, jak dużo zadań możemy sprawnie realizować bez wstawania z łóżka. Podpięci do internetu, z laptopem na kolanach. Co ważne, nie tylko my, pracownicy, staliśmy się świadomi faktu, że wiele zadań nie wymaga fizycznej obecności w biurze. Zdali sobie z tego sprawę także nasi pracodawcy, którzy prawdopodobnie coraz chętniej będą pozwalać nam na pracę w domu.

Kto wie, czy nie pójdą dalej i zamiast zatrudniać kolejną osobę do firmy, nie zechcą powierzyć nadmiarowych zadań wirtualnym asystentkom?

Wirtualna asystentka to osoba będąca odrębnym podmiotem gospodarczym, świadcząca firmom zewnętrznym konkretne usługi biurowe. W zależności od własnych preferencji i umiejętności może na przykład zajmować się organizowaniem pracy biura zleceniodawcy, prowadzić na jego rzecz działania marketingowe, przeprowadzać rekrutacje albo organizować eventy. Albo robić coś innego - dokładnie to, co Ty lubisz i potrafisz. Wirtualna asystentka pracuje dla wielu zleceniodawców, pozostaje więc niezależna. Sama decyduje, jaki zakres pracy będzie wykonywać, w jakich godzinach i gdzie - w domu, w kawiarni, na plaży na Hawajach... Byle z dostępem do internetu!

Brzmi kusząco? Zacznij więc czytać i dowiedz się, co trzeba zrobić, by zostać wirtualną asystentką!

Spis treści

  • Wstęp
  • Kto to ta Pola i czemu wyskakuje z lodówki?
  • Wirtualna asystentka krok po kroku. Droga, która Cię czeka
    • KROK 1: Poznanie siebie i swoich umiejętności
    • KROK 2: Analiza rynku oraz analiza SWOT marki
    • KROK 3: Odpowiedz sobie: Czego potrzebują potencjalni klienci?
    • KROK 4: Ile chcę zarabiać? Jakie mam wydatki prywatne?
    • KROK 5: Jaki jest Twój obecny stan finansowy?
    • KROK 6: Szablon oferty, listy zadań i umowy o współpracę
    • KROK 7: Personal branding
    • KROK 8: Nazwa, logo, identyfikacja wizualna
    • KROK 9: Opowiadaj o sobie wszędzie
    • KROK 10: Odpowiedz sobie na pytanie: Jaki jest Twój idealny klient?
    • KROK 11: Darmowy produkt zbieraj potencjalne leady!
    • KROK 12: Ciągłe sprawdzanie tego, co już się zrobiło
    • KROK 13: PR i marka osobista
  • O pracy zdalnej słów kilka
    • Dlaczego chcesz pracować zdalnie?
      • Motywacja nr 1: Mama pracująca w domu
      • Motywacja nr 2: Praca i podróżowanie
      • Motywacja nr 3: Praca bez szefa i tych wstrętnych klientów
      • Motywacja nr 4: Zawsze chciałaś lub chciałeś pracować na swoim
  • Cechy wirtualnej asystentki
  • Co może robić wirtualna asystentka?
    • Co może robić wirtualna asystentka?
  • Etapy rozwoju WA, negocjacje i asertywność
    • Jak być asertywnym i pielęgnować umiejętności negocjacyjne?
  • Personal branding dla wirtualnej asystentki
    • Jak poprawić to, co mówią o Tobie w internecie?
    • Social media wirtualnej asystentki
    • Wirtualna asystentka i jej osobiste social media
    • O byciu ekspertem
    • Co jeszcze może wpływać na to, jak postrzegają Cię inni, a z czego możesz nie zdawać sobie sprawy?
    • Kilka słów o ocieplaniu wizerunku
      • Pokazuj się, uśmiechaj się.
      • Zapomnij o szybkich efektach
      • Doradzaj, ile wlezie
      • Autentyczność
      • Reklamuj się, jakbyś się nie reklamowała
      • Monitoruj siebie
  • Strona WWW dla wirtualnej asystentki
    • Jakie popełniliśmy błędy, tworząc stronę WWW dla BrandAssist, i jakie są z tego wnioski dla Ciebie
      • Błąd pierwszy: Brak contentu przed powstaniem strony
      • Błąd drugi: Wix, srix i inne drag & drop strony
      • Błąd trzeci: Brak specjalizacji czy wyróżniającej się oferty na stronie
      • Błąd czwarty: Perfekcjonizm lub obojętność
    • Cel Twojej strony to
    • Specyfika i funkcjonalności strony wirtualnej asystentki. Co powinno znaleźć się na Twojej stronie WWW?
      • Strona główna
      • O mnie
      • Oferta
      • Cennik
      • Kontakt
      • Rekomendacje
      • Jak chcesz się nazywać?
      • Co umiem robić najlepiej? Czym się interesuję? Co dotychczas robiłam?
      • Z jakim kolorem i fontem się identyfikujesz?
    • Garść rad odnośnie do strony WWW wirtualnej asystentki
      • Upewnij się kilka razy, czy Twoja strona jest mobile friendly
      • Błędy językowe na stronie
      • Nawigacja na stronie
      • Wtyczki SM
      • Zbyt duże zdjęcia na stronie albo, co gorsza, zdjęcia nielegalne
      • Wygląd strony w social media
      • Otwieraj w nowych oknach
  • Pierwsze kroki w działalności gospodarczej
  • Czy własna działalność gospodarcza to konieczność?
    • Strona WWW i inne działania sprzedażowe oraz promocyjne dla Twojej marki
    • Istotną kwestią będzie poduszka finansowa
    • Rzucanie pracy na etacie od razu, kiedy podejmiesz decyzję o pracy jako wirtualna asystentka, może Cię sporo kosztować
  • Podwykonawcą innej WA być
  • Nieoczywiste umiejętności
  • Multitasking, motywacja i zarządzanie czasem
  • Podstawy wiedzy o copywritingu
  • Netykieta
    • Zasada nr 1: Tytuł maila
    • Zasada nr 2. Przywitanie
    • Zasada nr 3. Hierarchia
    • Zasada nr 4. Kolokwializmy
    • Zasada nr 5. Buźki i inne emotikony
    • Zasada nr 6. Załączniki
    • Zasada nr 7. Wiadomości grupowe
  • Networking
  • Mastermind wirtualnej asystentki
  • Meetnaping krótko o spotkaniach
  • Grupy docelowe, dochodowe i trochę o social mediach z tej perspektywy
    • Grupa docelowa a błędy w social mediach
  • Różnica między B2B i B2C
  • 22 prawa marketingu
  • Wypalenie zawodowe i życiowe wirtualnej asystentki
    • O przyczynach ciąg dalszy
    • Dlaczego WA musi uważać bardziej niż inni?
    • Moje sposoby na wypalenie
      • Planuj
      • Dbaj o kondycję fizyczną
      • Regularnie się badaj
      • Pij dużo wody
      • Nie bierz na siebie zbyt dużo
      • Uważaj na to, co obiecujesz sama sobie
      • Przypomnij sobie, dlaczego zaczęłaś
      • Afirmacja
      • Zainwestuj w miejsce pracy
      • Celebruj zwycięstwa
      • Trzymaj się porannej rutyny
      • Wybierz konkretne miejsce do pracy
  • Wirtualna asystentka i urlopy
  • Ile zarabia wirtualna asystentka?
    • Wycena usług
    • Podwyższanie cen
  • Finansowe porady dla wirtualnej asystentki
    • Przestałam zapamiętywać wydatki
    • Wydaję mniej niż zarabiam
    • Nadwyżki hajsu
    • Przestałam kupować usługi i produkty, do których nie jestem przekonana lub których do końca nie rozumiem.
    • Określiłam mój cel finansowy, dzięki któremu będę zadowolona z pracy.
    • Płacę gotówką
    • Compounding
  • Gdzie zdobywać klientów
    • LinkedIn
    • Facebook
    • Brand24
    • Twitter
    • Oferia
    • Wirtualne Media
    • Grapevine Jobs
    • Gumtree
    • Pracuj.pl
    • Product Vision
    • Eventy.pl
    • Useme
    • Freelanceria
    • Favore.pl
    • Job Square
    • Useme.eu i Homejob.pl
    • Oferteo
    • XING
    • Krop.com
    • Globtra
    • Upwork
    • PeoplePerHour
    • Freelancer
    • PRoto.pl
    • Smartmockups.com
  • Żelazne zasady sprzedaży usług WA
    • Zasada 1. Zaskocz klienta
    • Zasada 2. Zasada utraty trzech klientów
    • Zasada 3. Szanuj wszystkich, każdy może być Twoim klientem
    • Zasada 4. Im szybsza odpowiedź, tym lepiej dla Ciebie
    • Zasada 5. Media społecznościowe
    • Zasada 6. Znajdź swoją niszę w social mediach
    • Zasada 7. Opanuj prezentację swoich usług na mailu i w życiu
    • Zasada 8. Poczucie humoru
    • Zasada 9. Pracuj na swoich szablonach
    • Zasada 10. Nie obniżaj cen swoich usług
    • Zasada 11. Podsumowanie rozmowy telefonicznej
    • Zasada 12. Prezenty i niespodzianki
    • Zasada 13. Procesy w sprzedaży
    • Zasada 14. Daj się sprzedać i pozwól się ze sobą skontaktować
    • Zasada 15. Sprzedaż aktywna lub cross-selling
  • Obsługa klienta i sprzedaż dobre praktyki
  • Umiejętność zadawania pytań kluczem do dobrej współpracy
    • Brief, czyli co?
    • Co powinien zawierać dobry brief?
  • Umowa o współpracę
  • Co po sprzedaży usług?
    • O klientach wirtualnych asystentek i ich humorach
      • Ekspert
      • Biała flaga
      • Narzekacz
      • Pozytywna pozytywka
  • Zarządzanie zmianą, którą jesteś
    • Gdy przychodzisz z zewnątrz
  • Jaki jesteś, kliencie?
    • Klient nieświadomy nic na siłę, może kiedyś wrócić, gdy dojrzeje
    • Klient świadomy warto pytać i konsultować
    • Klient zawiedziony ALE chce mieć dobrze zrobione, nie oszczędza
    • Klient obecny może być traktowany wyjątkowo
    • Klient wracający potraktuj jak każdego nowego i obecnego klienta
    • Klient niezadowolony
  • Relacja WA i klient case
  • Narzędziownia
  • Zakończenie
  • Podziękowania
Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-7762-2
Rozmiar pliku: 3,4 MB

BESTSELLERY

Kategorie: