Facebook - konwersja
Darmowy fragment

  • nowość

Wizerunek korporacyjny w gospodarce opartej na platformach - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
10 grudnia 2025
69,00
6900 pkt
punktów Virtualo

Wizerunek korporacyjny w gospodarce opartej na platformach - ebook

Znaczenie wizerunku instytucji, a w szczególności korporacji, dla jej funkcjonowania i rozwoju, jest w dobie mediów społecznościowych nie do przecenienia. Spojrzenie na to zagadnienie z punktu widzenia szerszego kontekstu funkcjonowania gospodarki, w której coraz większe znacznie mają platformy internetowe, jest szczególnie cenne. /.../
Monografia jest cenną pozycją dla studentów marketingu wszystkich szczebli edukacji, ale także pomocniczo dla innych kierunków, związanych z innowacjami, wpływem społecznym i analityką − szczególnie ze względu na wskaźniki wpływu treści generowanych przez użytkowników (UGC) na wartość marki i zwrot z inwestycji. Skorzystać z publikacji mogą też menedżerowie korporacji, ale także mniejszych przedsiębiorstw i instytucji, którzy odpowiedzialni są za tworzenie i zarządzanie wizerunkiem. Na końcu publikację polecić można czytelnikom spoza kręgu specjalistów, osobom ciekawym zachodzących trendów w gospodarce, społeczeństwie, kulturze. Monografia oprócz cennych walorów naukowych ma też aspekt  popularnonaukowy (co jest obecnie ważne jako tzw. 3. kryterium ewaluacji dyscyplin naukowych), jest napisana łatwym językiem, a specjalistyczne i angielskie terminy są objaśniane i tłumaczone, tak aby były zrozumiałe nawet dla nieobytego w temacie czytelnika.  

Fragment recenzji 
dr hab. Dariusza Fatuły, prof. UAFM

Ta publikacja spełnia wymagania dostępności zgodnie z dyrektywą EAA.

Spis treści

Wstęp 
1. Rozwój gospodarki platformowej – zmieniające się paradygmaty i nowe wyzwania w biznesie
1.1. Od tradycyjnych modeli biznesowych do platform cyfrowych 
1.2. Efekt sieciowy w modelach biznesowych opartych na platformach 
1.3. Kreatywni destruktorzy i liderzy rynku – studia przypadków sukcesu platformy 
2. Budowanie zaufania w erze cyfrowej 
2.1. Przejrzystość i autentyczność w środowisku cyfrowym 
2.2. Rola prywatności i bezpieczeństwa danych 
2.3. Angażowanie interesariuszy za pośrednictwem platform cyfrowych 
3. Tożsamość wizualna w świecie wirtualnym 
3.1. Ewolucja estetyki marki w erze cyfrowej 
3.2. Rola wizualnego storytellingu w budowaniu zaangażowania w markę wśród konsumentów 
3.3. Budowanie więzi emocjonalnych przez projektowanie wizualne 
4. Zarządzanie reputacją w gospodarce sieciowej 
4.1. Monitorowanie nastrojów społecznych w czasie rzeczywistym: rola słuchania społecznego 
4.2. Zarządzanie kryzysowe w erze cyfrowej: reagowanie na negatywne opinie 
4.3. Budowanie i podtrzymywanie zaufania przez autentyczne zaangażowanie 
5. Odpowiedzialność korporacyjna i etyka w gospodarce opartej na platformach 
5.1. Rola społecznej odpowiedzialności biznesu w nowoczesnym biznesie 
5.2. Praktyki etyczne jako podstawa zaufania i lojalności wobec marki 
5.3. Zrównoważony rozwój jako filar wizerunku korporacyjnego 
6. Wykorzystanie mediów społecznościowych i treści tworzonych przez użytkowników dla sukcesu marki 
6.1. Zrozumienie wpływu mediów społecznościowych na postrzeganie marki 
6.2. Strategie zachęcania do tworzenia treści generowanych przez 
6.3. Pomiar sukcesu: analiza wpływu UGC na wartość marki i zwrot z inwestycji
7. Przyszłość wizerunku korporacyjnego w gospodarce platformowej – innowacje, technologie i trendy 
7.1. Sztuczna inteligencja i automatyzacja w budowaniu i monitorowaniu wizerunku
7.2. Metaverse, VR i rozszerzona rzeczywistość jako nowe przestrzenie dla marek 
7.3. Blockchain i transparentność w relacjach z interesariuszami 
7.4. Zmieniające się oczekiwania pokoleń – Gen Z i Alfa jako nowi odbiorcy 
7.5. Scenariusze przyszłości: jak może wyglądać zarządzanie wizerunkiem w 2035 r 
Zakończenie 
Bibliografia 
Indeks

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-68441-09-3
Rozmiar pliku: 1,2 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij