- W empik go
Wizerunek Sukcesu: Analiza, Cele, Reputacja - ebook
Wizerunek Sukcesu: Analiza, Cele, Reputacja - ebook
Książka to kompendium dla wszystkich pragnących doskonalić zarządzanie wizerunkiem. Autor przedstawia analizę obecnego wizerunku oraz określanie strategicznych celów. Skuteczne narzędzia pomiaru sukcesu oraz techniki budowania trwałych, pozytywnych relacji. Książka nie tylko oferuje praktyczne wskazówki, ale także ukazuje, jak radzić sobie z kryzysami wizerunkowymi. Idealna dla menedżerów, przedsiębiorców i wszystkich, którzy pragną osiągnąć sukces, utrzymując niepodważalną reputację.
Kategoria: | Poradniki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8351-936-4 |
Rozmiar pliku: | 1,0 MB |
FRAGMENT KSIĄŻKI
Paweł Sala, Zarządzanie reputacją w internecie, 2010r.
Tomasz Maruszewski, Reputacja firmy. Jak budować i chronić, 2007r.
Tomasz Maruszewski, Reputacja firmy. Jak budować i chronić, 2007r.
Paweł Sala, Zarządzanie reputacją w internecie, 2010r.
Paweł Sala, Zarządzanie reputacją w internecie, 2010r.
Stephen R. Covey, Zasady skutecznego działania, 1989r.
Stephen R. Covey, Zasady skutecznego działania, 1989r.
Stephen R. Covey, Zasady skutecznego działania, 1989r.
Marek Mikołajczyk, Analiza wizerunku osobistego. Teoria i
praktyka, 2010r.
Marek Mikołajczyk, Analiza wizerunku osobistego. Teoria i
praktyka, 2010r.Stephen R. Covey, Zasady skutecznego działania, 1989r.
Stephen R. Covey, Zasady skutecznego działania, 1989r.
Marek Mikołajczyk, Analiza wizerunku osobistego. Teoria i
praktyka, 2010r.
Marek Mikołajczyk, Analiza wizerunku osobistego. Teoria i
praktyka, 2010r.
Stephen R. Covey, Zasady skutecznego działania, 1989r.
Stephen R. Covey, Zasady skutecznego działania, 1989r.
Stephen R. Covey, Zasady skutecznego działania, 1989r.
Sławomir Zapłata, Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie, 2009r.
Beata Ociepka, Kształtowanie wizerunku, 2005r.
Sławomir Zapłata, Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie, 2009r.