Facebook - konwersja
Przeczytaj fragment on-line
Darmowy fragment

  • Empik Go W empik go

Wizerunek Sukcesu: Analiza, Cele, Reputacja - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 listopada 2023
10,00
1000 pkt
punktów Virtualo

Wizerunek Sukcesu: Analiza, Cele, Reputacja - ebook

Książka to kompendium dla wszystkich pragnących doskonalić zarządzanie wizerunkiem. Autor przedstawia analizę obecnego wizerunku oraz określanie strategicznych celów. Skuteczne narzędzia pomiaru sukcesu oraz techniki budowania trwałych, pozytywnych relacji. Książka nie tylko oferuje praktyczne wskazówki, ale także ukazuje, jak radzić sobie z kryzysami wizerunkowymi. Idealna dla menedżerów, przedsiębiorców i wszystkich, którzy pragną osiągnąć sukces, utrzymując niepodważalną reputację.

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8351-936-4
Rozmiar pliku: 1,0 MB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Paweł Sala, Zarządzanie reputacją w internecie, 2010r.

Paweł Sala, Zarządzanie reputacją w internecie, 2010r.

Tomasz Maruszewski, Reputacja firmy. Jak budować i chronić, 2007r.

Tomasz Maruszewski, Reputacja firmy. Jak budować i chronić, 2007r.

Paweł Sala, Zarządzanie reputacją w internecie, 2010r.

Paweł Sala, Zarządzanie reputacją w internecie, 2010r.

Stephen R. Covey, Zasady skutecznego działania, 1989r.

Stephen R. Covey, Zasady skutecznego działania, 1989r.

Stephen R. Covey, Zasady skutecznego działania, 1989r.

Marek Mikołajczyk, Analiza wizerunku osobistego. Teoria i
praktyka, 2010r.

Marek Mikołajczyk, Analiza wizerunku osobistego. Teoria i
praktyka, 2010r.Stephen R. Covey, Zasady skutecznego działania, 1989r.

Stephen R. Covey, Zasady skutecznego działania, 1989r.

Marek Mikołajczyk, Analiza wizerunku osobistego. Teoria i
praktyka, 2010r.

Marek Mikołajczyk, Analiza wizerunku osobistego. Teoria i
praktyka, 2010r.

Stephen R. Covey, Zasady skutecznego działania, 1989r.

Stephen R. Covey, Zasady skutecznego działania, 1989r.

Stephen R. Covey, Zasady skutecznego działania, 1989r.

Sławomir Zapłata, Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie, 2009r.

Beata Ociepka, Kształtowanie wizerunku, 2005r.

Sławomir Zapłata, Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie, 2009r.
mniej..

BESTSELLERY

Menu

Zamknij