Facebook - konwersja

Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
8 listopada 2012
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Produkt chwilowo niedostępny

Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu - ebook

Stwórz projekt i pokaż innym swoje najlepsze pomysły!

  • Jak błyskawicznie opanować korzystanie z 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011?
  • O czym koniecznie trzeba wiedzieć, by tworzyć precyzyjne i perfekcyjne projekty?
  • Jak oświetlić zaprojektowany budynek i przedstawić go w określonym otoczeniu?

Stworzenie dobrego projektu architektonicznego wymaga wiele pracy i uwzględnienia setek rozmaitych szczegółów. Nie wystarczy z grubsza naszkicować planu budynku i stwierdzić, że będzie dobrze wyglądał. Oprócz samej wizji dotyczącej jego bryły pojawiają się pytania o to, z jakich materiałów ma być wykonany, jak będą wyglądały różne elementy elewacji, w którą stronę będzie zwrócony i jak będzie prezentował się w konkretnym otoczeniu. To wszystko można perfekcyjnie zwizualizować, by przekazać swoją wizję innym, a także by móc na bieżąco korygować własne ustalenia. Wystarczy odrobina wiedzy o programach takich, jak 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011.





Tę wiedzę możesz znaleźć w książce "Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu". Jej autorka szybko wprowadzi Cię w arkana modelowania w tych programach, nawet jeśli nigdy wcześniej o nich nie słyszałeś. Pokaże Ci, jak skonfigurować interfejs programu, tworzyć i transformować obiekty. Podpowie, jak zająć się modelowaniem schodów, drzwi, okien czy konstrukcji dachu. Wskaże, gdzie szukać materiałów i tekstur, jak odpowiednio oświetlić obiekt i umieścić go na fotografii miejsca, w którym w przyszłości miałby stanąć. Krótko mówiąc, za rękę przeprowadzi Cię przez cały proces projektowania i zrobi to tak, byś mógł być dumny z efektów swojej pracy.

  • Interfejs programu, konfiguracja okien i przełączanie się pomiędzy widokami
  • Tworzenie obiektów, tryby wyświetlania, zapisywanie plików
  • Splajny, bryły i precyzyjne transformacje
  • Tworzenie brył obrotowych, "rzeźbienie" siatek
  • Importowanie danych z innych programów
  • Wytłaczanie po ścieżce, deformacja skali i zmiana przekroju
  • Modelowanie bryły budynku oraz terenu
  • Schody, okna i drzwi, wytłaczanie ścian i podłóg
  • Konstrukcja dachu, przeszklenia i modyfikator Lattice
  • Tworzenie kamer, dopasowanie i animacja kamery
  • Renderowanie podglądu animacji
  • Przypisywanie materiałów i tekstury
  • Kanały mapowania i obiekty parawanowe
  • Samoświecenie i ograniczanie wpływu oświetlenia
  • Światła i rendering

Po co Ci szkicownik? Wypróbuj 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011!

Spis treści

Rozdział 1. Podstawy (7)

  • Interfejs programu (8)
  • Jednostki i siatka konstrukcyjna (14)
  • Konfiguracja okien i przełączanie się pomiędzy widokami (17)
  • Tworzenie obiektów i tryby wyświetlania (20)
  • Zaznaczanie obiektów (24)
  • Nawigacja w oknach widokowych (29)
  • Zapisywanie plików i kopie zapasowe (32)

Rozdział 2. Splajny, bryły i precyzyjne transformacje (37)

  • Tworzenie splajnów (39)
  • Kopiowanie i precyzyjne przemieszczanie obiektów (40)
  • Edycja wierzchołków kształtu (44)
  • Łączenie splajnów i nadawanie grubości (48)
  • Tworzenie i wyrównywanie obiektów (Align) (51)
  • Precyzyjne obracanie (54)
  • Modyfikatory i gęstość siatki (58)
  • Skalowanie i grupowanie (61)
  • Pojemniki (63)

Rozdział 3. Modelowanie (69)

  • Kształty parametryczne (70)
  • Wytłaczanie prostoliniowe (Extrude) (75)
  • Tworzenie brył obrotowych (Lathe) (78)
  • Szeregi obiektów (Array) (82)
  • Modelowanie siatkowe (86)
  • Importowanie obiektów i odbicia lustrzane (Mirror) (93)
  • Wytłaczanie po ścieżce (Sweep) (95)
  • Wytłaczanie po ścieżce (Loft) (98)
  • Deformacja skali (Loft) (102)
  • Zmiana przekroju (Loft) (105)
  • Schody. Przypisywanie materiałów (108)
  • Schody. Animacja stopnia (112)
  • Narzędzia Snapshot i Spacing Tool oraz zamrażanie i ukrywanie obiektów (115)

Rozdział 4. Modelowanie bryły budynku (121)

  • Dostosowanie interfejsu (122)
  • Import danych w formacie DWG (123)
  • Dołączanie plików DWG (130)
  • Obraz tła (132)
  • Warstwy (134)
  • Przerysowywanie rzutu i tworzenie własnych siatek konstrukcyjnych (Grid) (139)
  • Wytłaczanie ścian i podłóg (145)
  • Okna i drzwi (149)
  • Narzędzie ProBoolean (154)
  • Konstrukcja dachu, przeszklenia i modyfikator Lattice (159)
  • Obiekt złożony ShapeMerge (164)
  • Obiekt Terrain (170)

Rozdział 5. Ustawienie widoku (175)

  • Tworzenie kamer (176)
  • Camera Match. Dopasowanie kamery (181)
  • Obiekt Camera (185)
  • Animacja kamery (189)
  • Ruch po ścieżce (194)
  • Renderowanie podglądu animacji (197)

Rozdział 6. Materiały (201)

  • Wybór algorytmu renderującego (204)
  • Przypisywanie materiałów (205)
  • Materiał Multi/Sub-Object (214)
  • Tekstury (221)
  • Kanały mapowania (228)
  • Obiekty parawanowe (236)
  • Samoświecenie i ograniczanie wpływu oświetlenia (Exclude/Include) (241)
  • Materiały Arch & Design (244)
  • Mapa Cutout (248)
  • Inne materiały współpracujące z mental rayem (250)

Rozdział 7. Światła i rendering (257)

  • Światło Daylight (258)
  • Światła Photometric (264)
  • Cienie (272)
  • Rendering obrazu (276)
  • Rendering animacji (280)

Skorowidz (289)

Kategoria: Grafika komputerowa
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-5507-6
Rozmiar pliku: 16 MB

BESTSELLERY

Kategorie: