Facebook - konwersja

  • Empik Go W empik go

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II – Król Nazguli - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2007
7,90
790 pkt
punktów Virtualo

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II – Król Nazguli - poradnik do gry - ebook

Król Nazguli to pierwszy dodatek do gry strategicznej Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II. Poradnik analizuje zawarte w nim nowości oraz przedstawia opis przejścia kampanii opowiadającej historię Czarnoksiężnika i powstania potęgi Angmaru.

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II – Król Nazguli - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Mordor – nowe jednostki
  • Jednostki Angmaru
  • Krasnoludy – nowe jednostki
  • Ludzie Zachodu – nowe jednostki
  • Bohaterowie Angmaru
  • Isengard – nowe jednostki
  • Gobliny – nowe jednostki
  • Elfy – nowe jednostki
  • Nowości w trybie tworzenia bohatera
  • Epilog – Upadek Angmaru (Kampania Angmaru)

Informacja o grze

Oficjalny dodatek do The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II (wymagający posiadania podstawowej wersji gry). Tym razem programiści z EA Los Angeles postanowili umieścić akcję w okresie pomiędzy Bitwą Ostatniego Przymierza, a odkryciem przez Gandalfa faktu, że najważniejszy pierścień znajduje się w posiadaniu Bilba.

Gra The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II – The Rise of the Witch-King, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Spis treści

-Wstęp
-Nowości w trybie tworzenia bohatera
-Nowości w trybie Wojny o Pierścień
-Moce Angmaru
-Bohaterowie Angmaru
-Jednostki Angmaru
-Ludzie Zachodu – nowe jednostki
-Krasnoludy – nowe jednostki
-Elfy – nowe jednostki
-Gobliny – nowe jednostki
-Isengard – nowe jednostki
-Mordor – nowe jednostki
-Porady
-Kampania Angmaru
-Misja 1 – Powstanie Angmaru
-Misja 2 – Podbój Rhudauru
-Misja 3 – Amon Sul
-Misja 4 – Oko Czarnego Władcy
-Misja 5 – Wzgórza Kurhanów
-Misja 6 – Carn Dum
-Misja 7 – Siewca zarazy
-Misja 8 – Fornost
-Epilog – Upadek Angmaru
Kategoria: Strategiczne
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8054-139-9
Rozmiar pliku: 2,6 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij