Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Wojownik SEO. Sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
16 grudnia 2011
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
59,00

Wojownik SEO. Sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach - ebook

Pokonaj konkurencję! Znajdź się na szczycie wyszukiwarki!

  • Zoptymalizuj stronę pod kątem wyszukiwarek Google, Yahoo i Bing
  • Naucz się poszukiwać słów kluczowych, zbuduj mapę witryny i bazę łączy
  • Zobacz, jak analizować swoją witrynę i śledzić postępy jej optymalizacji

Zakładając swoją stronę internetową lub e-biznes, świadomie czy nie nagle wkraczamy na pole wielkiej bitwy o pozycję w wyszukiwarkach... Przychodzi nam walczyć z milionami stron o bezcenną uwagę internautów - a zdobywają ją tylko ci, którym udaje się zająć najwyższą pozycję. Jeśli więc Twoja strona ma przynosić Ci dochody lub inne korzyści, musisz opanować trudną sztukę walki o widoczność w wyszukiwarkach, a zatem poznać mistrzowskie techniki pozycjonowania i optymalizacji swojej witryny. Zostań profesjonalnym SEO wojownikiem, a Twoją bronią niech będzie fachowa wiedza. Tu na szczęście nie liczy się wielkość i siła naszego przeciwnika, tu wygrywa się dobrą strategią i konsekwentną taktyką!

Jak triumfalnie wejść na to pole bitwy i szybko nie polec? Właśnie ta książka dostarczy Ci niezbędnej wiedzy na temat wszystkich aspektów pozycjonowania i optymalizacji witryn, dzięki którym osiągniesz przewagę nad swoją konkurencją. Przede wszystkim zrozumiesz, czym w ogóle jest optymalizacja i jakie niesie ze sobą korzyści. Dzięki temu uda Ci się sformalizować ten proces i na bieżąco śledzić jego postępy. Dowiesz się wszystkiego na temat działania najważniejszych obecnie wyszukiwarek, czyli Google, Yahoo! i Binga, oraz poznasz używane przez nie algorytmy. Zobaczysz w akcji i porównasz sobie różne wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wpływające na pozycję w wynikach wyszukiwania oraz dowiesz się, jakie pułapki mogą sprawić, że Twoja strona nie zostanie poprawnie zindeksowana przez roboty internetowe. Odkryjesz, jak tworzyć skuteczne pozycjonujące mapy witryn, właściwie poszukiwać słów kluczowych i ustalać je oraz budować efektywną bazę łączy. Poznasz także płatne sposoby na wysoką pozycję swojej strony, takie jak Google AdWords czy Google AdSense.

Dzięki tej książce dowiesz się:

  • jak działają wyszukiwarki i jakich algorytmów używają
  • jak działają Google PageRank oraz roboty indeksujące
  • jak tworzyć stronę pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarek
  • jakie czynniki wewnętrzne i zewnętrzne mają wpływ na pozycję w rankingu
  • jak przebiega monitorowanie statystyk sieciowych i jak działa format NCSA Common
  • jak korzystać z przydatnych narzędzi dla webmasterów, w tym z Google Analytics
  • kiedy strona zostaje poprawnie zweryfikowana i zindeksowana przez robota
  • czym jest i jak działa protokół REP (Robots Exclusion Protocol)
  • jakie znaczenie dla optymalizacji ma domena i nazwy stron
  • jak tworzyć różne typy map witryn i tekstowe listy adresów URL
  • na czym polegają poszukiwanie słów kluczowych oraz strategia czynników czasu i trendów
  • jak budować skutecznie pozycjonującą bazę łączy
  • jak odszukiwać, analizować i śledzić informacje o konkurencji
  • jak zarządzać treścią witryny pod kątem jej optymalizacji
  • jakie są strategie związane z sieciami społecznościowymi oraz metody automatycznych interakcji z tymi platformami
  • na czym polega marketing w wyszukiwarkach internetowych
  • jak korzystać z możliwości Google AdWords i AdSense

Zostań profesjonalnym SEO wojownikiem - opanuj skuteczne strategie pozycjonowania stron!

Spis treści

Wstęp (13)

1. Szeroka perspektywa (19)

  • Korzyści płynące z optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych (20)
    • Stały układ wyników wyszukiwania w wyszukiwarce (20)
    • Czynnik zaufania (22)
    • Niższe całkowite koszty posiadania (22)
  • Wyzwania optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych (24)
    • Konkurencja (25)
    • Brak gwarancji (25)
    • Zmienność rankingu (25)
    • Czynniki czasu (26)
    • Struktura organizacji (27)
  • Proces optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych (28)
    • Faza badań (29)
    • Faza planowania i strategii (31)
    • Faza implementacji (33)
    • Faza monitorowania (34)
    • Faza oceny (35)
    • Faza zarządzania (36)
  • Techniki alternatywne względem optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych (36)
    • Sponsorowane banery (lub linki) (36)
    • Marketing tradycyjny (37)
  • Podsumowanie (37)

2. Elementarne informacje o wyszukiwarkach (39)

  • Wyszukiwarki, które liczą się obecnie: Google (40)
    • Yahoo! (41)
    • Bing (42)
  • Typy wyszukiwarek i katalogów sieciowych (43)
    • Wyszukiwarki pierwszorzędne (43)
    • Wyszukiwarki drugorzędne (44)
    • Wyszukiwarki regionalne (44)
    • Wyszukiwarki tematyczne (pionowe) (44)
    • Wyszukiwarki oparte na robotach internetowych (44)
    • Wyszukiwarki hybrydowe (45)
    • Metawyszukiwarki (46)
  • Katalogi sieciowe (46)
  • Anatomia wyszukiwarki internetowej (47)
    • Pająki, roboty, boty indeksujące i web crawlery (47)
    • Interfejs wyszukiwania (50)
    • Indeksowanie przez wyszukiwarki (51)
  • Rankingi wyszukiwarek (52)
  • Podsumowanie (53)

3. Najważniejsze informacje o stronach internetowych (55)

  • Nazwy domen (56)
    • Przestrzeń nazw domen (56)
    • Kupowanie nazw domen (59)
  • Opcje usług hostingowych (64)
    • Wybór platformy (64)
    • Typy usług hostingowych (66)
  • Indywidualny system zarządzania stroną internetową lub oprogramowanie podmiotów trzecich (69)
    • Własny system zarządzania stroną internetową (69)
    • Korzystanie z darmowego lub płatnego oprogramowania (73)
  • Użyteczność strony internetowej (76)
    • Założenia ogólne (76)
    • Założenia dotyczące odnośników (76)
    • Poznaj swoje dane demograficzne (77)
    • Zapewnij kompatybilność z przeglądarkami internetowymi (78)
    • Korzystaj z nieskomplikowanych układów stron (78)
    • Korzystaj z inteligentnego formatowania strony (79)
    • Twórz inteligentne formularze HTML (79)
    • Optymalizacja prędkości witryny internetowej (79)
    • Testuj projekt interfejsu pod kątem użyteczności (80)
  • Dostępność strony internetowej (80)
  • Podsumowanie (80)

4. Wewnętrzne czynniki wpływające na pozycję w rankingu (83)

  • Analiza stron z wynikami wyszukiwania (84)
  • Czynniki na stronie wpływające na pozycję w rankingu (84)
    • Słowa kluczowe w znaczniku &#60title&#62 (84)
    • Słowa kluczowe w adresie URL strony (86)
    • Słowa kluczowe w treści strony (87)
    • Słowa kluczowe w opisowym znaczniku &#60meta&#62 (88)
    • Słowa kluczowe w znacznikach nagłówków (89)
    • Zagęszczenie słów kluczowych (90)
    • Wysoka pozycja słów kluczowych (90)
    • Słowa kluczowe w tekście kotwic (91)
    • Linki zewnętrzne wysokiej jakości (93)
    • Wiek strony internetowej (94)
    • Rozmiar strony internetowej (94)
  • Czynniki lokalizacji wpływające na pozycję w rankingu (96)
    • Słowa kluczowe w nazwach domen (96)
    • Rozmiar lub ilość treści (97)
    • Rozważania dotyczące linków (99)
    • Świeżość stron internetowych (101)
  • Składanie wszystkiego w jedną całość (101)
    • Uruchomienie skryptu (101)
    • Finalny raport HTML (102)
  • Podsumowanie (103)

5. Zewnętrzne czynniki wpływające na pozycję w rankingu (105)

  • Linki zewnętrzne (105)
    • Poznaj osoby polecające (106)
    • Jakość i liczba linków zewnętrznych (108)
  • Nieczynne linki zewnętrzne (112)
    • Obsługa linków nieczynnych (112)
  • Wzory zachowań użytkowników (113)
    • Analiza interfejsu zapytań wyszukiwarek (114)
    • Narzędzie Google Analytics (115)
    • Pasek narzędzi Google Toolbar (116)
    • Nauki płynące z zachowania użytkowników (117)
  • Wydajność strony internetowej i jej wiek (117)
    • Wydajność strony internetowej (117)
    • Wiek strony internetowej (119)
  • Podsumowanie (119)

6. Monitorowanie statystyk sieciowych (121)

  • Logi serwerów sieciowych i ich formaty (121)
    • Format NCSA Common (122)
    • Format NCSA Combined (123)
    • Format NCSA Combined w serwerze Apache (123)
    • Konwersja formatu IIS W3C na NCSA Combined (124)
    • Wyszukiwanie w logach sieciowych śladów robota indeksującego (124)
  • Popularne narzędzia do analizy statystyk stron internetowych (124)
  • Korzystanie z narzędzia WebLog Expert (126)
    • Liczba użytkowników odwiedzających stronę (126)
    • Liczba unikalnych odwiedzających a liczba całkowita odwiedzających (126)
    • Liczba trafień (127)
    • Liczba wyświetleń strony (127)
    • Referencje (128)
    • Trafienia z wyszukiwarki internetowej (129)
    • Zapytania i słowa kluczowe (129)
    • Trafienia robotów indeksujących (129)
  • Korzystanie z programu AWStats (130)
  • Korzystanie z narzędzia Webalizer (132)
  • Przypisywanie wyników wyszukiwań do indywidualnych stron internetowych (136)
  • Wzory zachowań robotów indeksujących (137)
  • Wzory zachowań użytkowników (137)
  • Filtrowanie określonych danych (139)
    • Typy elementów na stronie internetowej (139)
  • Podsumowanie (140)

7. Usługi Google Narzędzia dla webmasterów oraz Google Analytics (141)

  • Platforma Google Narzędzia dla webmasterów (141)
    • Konfiguracja platformy Google Narzędzia dla webmasterów (141)
    • Pulpit nawigacyjny (142)
    • Opcja Konfigurowanie witryny (143)
    • Sekcja Twoja witryna w sieci (146)
    • Sekcja Diagnostyka (148)
    • Złośliwe oprogramowanie (148)
  • Platforma Google Analytics (149)
    • Proces instalacji i konfigurowania usługi (151)
    • Nawigowanie po platformie Google Analytics (152)
    • Pulpit nawigacyjny (152)
    • Strona Przegląd użytkowników (154)
    • Źródła odwiedzin (156)
    • Treść (157)
    • Cele (158)
    • Wady i braki platformy Google Analytics (162)
  • Podsumowanie (163)

8. Pułapki dla wyszukiwarek internetowych (165)

  • Pułapki w kodzie JavaScript (165)
    • Treści generowane przez JavaScript (165)
    • Dynamiczne menu i linki dynamiczne w JavaScript (167)
    • Technologia Ajax (170)
  • Pułapki związane z dynamicznymi gadżetami (171)
    • Korzystanie z technologii Flash (171)
    • Korzystanie z apletów Java (173)
    • Korzystanie z kontrolek ActiveX (173)
  • Pułapki w kodzie HTML (174)
    • Korzystanie z ramek (174)
    • Korzystanie z ramek pływających (175)
    • Korzystanie z zewnętrznych znaczników DIV (177)
    • Korzystanie z tekstu graficznego (178)
    • Niezwykle duże strony internetowe (179)
    • Złożony kod HTML i problemy z formatowaniem (179)
  • Pułapki związane z wydajnością strony internetowej (180)
    • Bardzo wolne strony internetowe (180)
  • Błędy stron (183)
  • Identyfikatory sesji i zmienne adresów internetowych (184)
  • Strony powitalne (185)
  • Plik robots.txt (185)
  • Podsumowanie (186)

9. Protokół REP (Robots Exclusion Protocol) (187)

  • Zrozumieć REP (188)
    • Przeszukiwanie stron a ich indeksowanie (188)
    • Kiedy zabronić przeglądania lub indeksowania? (188)
  • Więcej informacji o pliku robots.txt (192)
    • Tworzenie pliku robots.txt (192)
    • Walidacja pliku robots.txt (193)
    • Lokalizacja pliku robots.txt (193)
    • Najważniejsze roboty internetowe (193)
    • Format pliku robots.txt (194)
    • Dyrektywy w plikach robots.txt (195)
    • Wrażliwość na wielkość liter (198)
    • Powszechne konfiguracje plików robots.txt (199)
    • Podsumowanie standardu robots.txt (201)
  • Dyrektywy META robots (202)
    • Dyrektywy META kodu HTML (202)
    • Dyrektywy w nagłówkach HTTP (204)
  • Atrybut nofollow odnośników (205)
  • Sposoby na roboty nadużywające zasad (205)
    • Autoryzacja robotów w oparciu o odwrotny DNS (205)
  • Podsumowanie (206)

10. Mapy witryn (207)

  • Zrozumieć mapy witryn (207)
    • Po co korzystać z map witryn? (208)
  • Mapy witryn w formacie HTML (209)
    • Narzędzia do generowania map witryn w formacie HTML (209)
  • Mapy witryn w formacie XML (211)
    • Format XML map witryn (211)
    • Przykładowa mapa witryny w formacie XML (214)
    • Dlaczego warto korzystać z map witryn w formacie XML? (214)
    • Automatyczne wykrywanie map witryn w formacie XML (215)
    • Wiele map witryn w formacie XML (215)
    • Lokalizacja i nazewnictwo map witryn (217)
    • Ograniczenia map witryn w formacie XML (217)
    • Generatory map witryn w formacie XML (218)
    • Narzędzia do walidacji map witryn w formacie XML (218)
    • Zgłaszanie map witryn w formacie XML (219)
  • Wykorzystywanie innych typów map witryn (223)
    • Mapy witryn składające się z czystego tekstu (spis adresów URL) (223)
    • Mapy witryn dla wiadomości (223)
    • Mapy kanałów RSS i Atom (224)
    • Mapy witryn dla urządzeń mobilnych (224)
    • Mapy witryn dla materiałów wideo (224)
  • Podsumowanie (225)

11. Szukanie słów kluczowych (227)

  • Strategia dotycząca słów kluczowych (228)
    • Słowa kluczowe długiego ogona (229)
  • Słowa kluczowe i ich język (231)
    • Wyszukiwanie innych form gramatycznych i dlaczego jest to istotne (231)
    • Modyfikatory słów kluczowych (233)
    • Indeksowanie semantyczne (235)
  • Proces wyszukiwania właściwych słów kluczowych (236)
    • Oszacowanie stanu bieżącego (236)
    • Tworzenie roboczej listy docelowych słów kluczowych (237)
    • Ocena własnych słów kluczowych (250)
    • Finalizowanie listy słów kluczowych (253)
    • Implementacja strategii słów kluczowych (253)
  • Podsumowanie (254)

12. Budowanie bazy linków (255)

  • Czynności wstępne przed budowaniem zaplecza linków (256)
    • Budowanie reputacji rozpocznij wcześniej (256)
    • Oceń swoją bieżącą sytuację (256)
    • Naśladuj ruchy konkurencji (257)
    • Naturalna akwizycja linków (257)
    • Źródła linków i ich jakość (257)
  • Elementy budowania linków zwrotnych (258)
    • Elementy podstawowe (bazowe) (258)
    • Przynęty (259)
    • Społecznościowe katalogi zakładek (262)
    • Syndykacja stron internetowych (267)
    • Katalogi internetowe (272)
    • Dodawanie linków tam, gdzie to możliwe (274)
    • Tworzenie witryny pomocniczej (275)
  • Podsumowanie (276)

13. Analiza i badanie konkurencji (277)

  • Odnajdywanie witryn konkurencyjnych (277)
    • Badanie konkurencji oparte na słowach kluczowych (278)
    • Odnajdywanie dodatkowych słów kluczowych konkurencji (282)
    • Badanie linków zwrotnych do konkurencyjnych witryn (284)
  • Analizowanie konkurencji (286)
    • Analiza danych historycznych (286)
    • Widoczność w sieci i analiza ruchu sieciowego witryny (287)
    • Szacowanie ruchu sieciowego witryny (290)
    • Szacowanie obecności w sieciach społecznościowych (291)
  • Śledzenie konkurencji (293)
    • Audyt bieżącego stanu konkurencji (293)
    • Przyszłe śledzenie stanu (295)
    • Automatyczne sprawdzanie rankingu wyszukiwarki (295)
  • Podsumowanie (298)

14. Rozważania dotyczące treści (299)

  • Jak zostać źródłem danych (299)
    • Predykcyjna optymalizacja dla wyszukiwarek (299)
  • Treść o krótkiej aktualności (301)
    • Treści o długiej aktualności (303)
    • Równowaga treści (304)
    • Motywy tworzenia treści (305)
  • Duplikowanie się treści (306)
    • Linki kanoniczne (306)
    • Wielokrotne adresy URL (308)
    • Dostrojone indeksowanie treści (310)
    • Zewnętrzne duplikowanie treści (310)
    • Podobne strony (311)
    • Treść głębokiego poziomu (311)
    • Ochrona własnych treści (312)
  • Wyszukiwarki tematyczne (313)
    • Wyszukiwanie tematyczne (313)
  • Podsumowanie (315)

15. Fenomen sieci społecznościowych (317)

  • Platformy społecznościowe i ich społeczności (318)
    • Blogi (318)
    • Twitter (319)
    • Platformy do udostępniania treści (322)
    • Katalogi zakładek społecznościowych (326)
    • Witryny sieci społecznościowych (328)
  • Strategia dotycząca sieci społecznościowych (330)
    • Przeprowadzanie rozeznania (331)
    • Formułowanie własnej strategii (332)
    • Implementacja strategii (332)
  • Automatyzacja zadań (332)
    • Tworzenie harmonogramu publikowania wiadomości w serwisie Twitter (333)
  • Google a witryny społecznościowe (336)
  • Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym (337)
    • Wyszukiwarka w czasie rzeczywistym serwisu Twitter (337)
    • Wyszukiwarka w czasie rzeczywistym OneRiot (338)
  • Podsumowanie (338)

16. Marketing w wyszukiwarkach internetowych (341)

  • Świat marketingu w wyszukiwarkach (342)
    • Platformy linków sponsorowanych (342)
    • Podstawy linków sponsorowanych (344)
    • Proces marketingu w wyszukiwarkach (346)
  • Platforma Google AdWords (348)
    • Konfiguracja platformy AdWords (348)
    • Konfigurowanie kampanii (351)
    • Typy dopasowań słów kluczowych (355)
    • Konfigurowanie reklamy (358)
    • Testowanie za pomocą platformy AdWords (360)
    • Wskazówki dotyczące platformy AdWords (364)
  • Platforma Google AdSense (366)
    • Konfiguracja konta platformy Google AdSense (367)
    • Dochody z platformy AdSense (367)
    • Konfigurowanie witryny dla AdSense (367)
    • Wskazówki dotyczące platformy AdSense (369)
  • Jedność między optymalizacją a marketingiem dla wyszukiwarek (369)
    • Dostrajanie słów kluczowych pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarek przy użyciu testowania linków sponsorowanych (369)
    • Wybór lepszych słów kluczowych (370)
  • Podsumowanie (370)

17. Spam w wyszukiwarkach internetowych (371)

  • Zrozumieć mechanizm spamu w wyszukiwarkach (372)
    • Jaka jest definicja spamu w wyszukiwarkach internetowych? (372)
    • Szczegółowy opis technik spamu w wyszukiwarkach internetowych (374)
    • Co robić, gdy strona zostanie ukarana za praktyki spamerskie? (383)
  • Podsumowanie (384)

18. Co w branży piszczy (385)

  • Bing (385)
    • Narzędzie Keyword Dashboard (386)
  • SearchWiki (387)
    • Korzystanie z gwiazdek w celu oznaczania wyników wyszukiwania (388)
  • Atrybut nofollow linków (388)
    • Format (389)
    • Dalsze przemyślenia (389)
  • Gdzie szukać informacji (390)
    • Strony wyszukiwarek poświęcone optymalizacji (390)
    • Strony blogów (390)
  • Podsumowanie (391)

A: Wydruki skryptów (FTP)

B: Serwery do sprawdzania połączeń (FTP)

C: Środowisko programistyczne (FTP)

Skorowidz (393)

Kategoria: Webmaster
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-4684-5
Rozmiar pliku: 9,9 MB

BESTSELLERY

Kategorie: