Facebook - konwersja
Pobierz fragment

WPF 4.5. Księga eksperta - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
31 lipca 2015
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
129,00

WPF 4.5. Księga eksperta - ebook

Dzięki miarodajnej tematyce, praktycznym przykładom, zrozumiałemu stylowi i użytym w treści kolorom książka ta jest jednym z najpowszechniej uznawanych podręczników programowania, jakie ukazały się w ostatniej dekadzie.

Windows Presentation Foundation (WPF) to nowoczesna technologia, pozwalająca tworzyć zaawansowane aplikacje dla systemu Windows. Dzięki jej możliwościom sprawnie i bezproblemowo poradzisz sobie z każdym zadaniem — niezależnie od tego, czy chcesz stworzyć tradycyjną aplikację albo niesamowity interfejs 3D, czy połączyć animacje i multimedia. Co więcej, WPF sprawdza się świetnie zarówno na tradycyjnych komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych oraz dużych ekranach telewizorów. Brzmi zachęcająco? Przekonaj się sam!

Jeśli sięgniesz po tę książkę, zdobędziesz kompletne źródło informacji na temat Windows Presentation Foundation. Na samym początku zapoznasz się z historią WPF, a następnie przejdziesz do odkrywania tajników XAML oraz podstaw tworzenia oprogramowania. Kolejne rozdziały zawierają bezcenną wiedzę na temat układów okien, zdarzeń, struktury aplikacji, wykorzystania pulpitu systemu Windows oraz korzystania z kontrolek. Ponadto dowiesz się stąd, jak wiązać dane, korzystać ze stylów, szablonów, skórek i tematów oraz pracować z materiałami multimedialnymi. A potem zdobędziesz zaawansowaną wiedzę na temat grafiki 3D, animacji oraz współpracy z technologiami innymi niż WPF. Książka ta jest wspaniałym kompendium wiedzy na temat WPF w wersji 4.5.

Dzięki tej książce:
  • poznasz platformę WPF w wersji 4.5
  • wykorzystasz jej potencjał przy tworzeniu aplikacji dla systemu Windows
  • przekonasz się, jak pracować z materiałami multimedialnymi
  • zobaczysz pola, na których możliwa jest współpraca z innymi technologiami
  • opanujesz potencjał WPF

Doskonały przewodnik dla programistów WPF!



Adam Nathan — guru WPF, główny architekt oprogramowania w Startup Business Group firmy Microsoft. Wcześniej główny programista i architekt w serwisie Popfly (pierwszy projekt firmy Microsoft oparty na Silverlight). Jego książki zdobyły ogromną popularność i powszechnie uznawane są za lekturę obowiązkową.

Spis treści

O autorze (11)

Wstęp (13)

  • Kto powinien przeczytać tę książkę? (14)
  • Wymagania dotyczące oprogramowania (15)
  • Przykładowe kody (16)
  • W jaki sposób jest zorganizowana ta książka? (16)
  • Użyte konwencje (18)

CZĘŚĆ I PODSTAWY

Rozdział 1. Dlaczego WPF? (21)

  • Spojrzenie w przeszłość (22)
  • Początki WPF (23)
  • Ewolucja WPF (26)
  • Podsumowanie (30)

Rozdział 2. XAML bez tajemnic (31)

  • Definicja XAML (33)
  • Elementy i atrybuty (34)
  • Przestrzenie nazw (36)
  • Elementy właściwości (39)
  • Konwertery typów (40)
  • Rozszerzenia znaczników (42)
  • Elementy potomne obiektów (45)
  • Łączenie XAML z kodem proceduralnym (50)
  • XAML2009 (58)
  • Słowa kluczowe XAML (63)
  • Podsumowanie (66)

Rozdział 3. Podstawy WPF (67)

  • Przegląd hierarchii klas (67)
  • Drzewo logiczne i wizualne (69)
  • Właściwości zależne (75)
  • Podsumowanie (88)

CZĘŚĆ II TWORZENIE APLIKACJI WPF

Rozdział 4. Sterowanie rozmiarem i pozycją elementów oraz transformacje (89)

  • Kontrolowanie rozmiaru (90)
  • Kontrolowanie pozycji (95)
  • Stosowanie transformacji (98)
  • Podsumowanie (108)

Rozdział 5. Układy z panelami (109)

  • Element Canvas (110)
  • Element StackPanel (112)
  • Proste panele (131)
  • Obsługa nadmiaru treści (132)
  • Łączymy wszystko ze sobą - tworzenie zwijanego, dokowanego panelu o zmiennej wielkości, takiego jak w Visual Studio (140)
  • Podsumowanie (151)

Rozdział 6. Zdarzenia wejściowe - klawiatura, mysz, piórko i dotknięcia (153)

  • Zdarzenia kierowane (153)
  • Zdarzenia klawiatury (162)
  • Zdarzenia myszy (164)
  • Zdarzenia piórka (167)
  • Zdarzenia dotknięcia (170)
  • Polecenia (181)
  • Podsumowanie (186)

Rozdział 7. Struktura aplikacji i jej instalowanie (187)

  • Standardowe aplikacje pulpitu (187)
  • Klasa Application (191)
  • Aplikacje pulpitu bazujące na nawigacji (203)
  • Aplikacje w stylu gadżetów (214)
  • Aplikacje XAML dla przeglądarki (216)
  • Luźne strony XAML (223)
  • Podsumowanie (224)

Rozdział 8. Użycie funkcji pulpitu Windows (225)

  • Listy szybkiego dostępu (225)
  • Dostosowanie elementów paska zadań (237)
  • Tryb Aero Glass (242)
  • Podsumowanie (247)

CZĘŚĆ III KONTROLKI

Rozdział 9. Kontrolki zawartości (249)

  • Przyciski (251)
  • Proste kontenery (255)
  • Kontenery z nagłówkami (260)
  • Podsumowanie (262)

Rozdział 10. Kontrolki elementów (263)

  • Wspólne funkcje (264)
  • Selektory (269)
  • Menu (305)
  • Inne kontrolki elementów (309)
  • Podsumowanie (315)

Rozdział 11. Kontrolki obrazu, tekstu i inne (317)

  • Kontrolka Image (317)
  • Kontrolki tekstu i piórka (319)
  • Dokumenty (326)
  • Kontrolki zakresu (341)
  • Kontrolka Calendar (343)
  • Podsumowanie (346)

CZĘŚĆ IV ZAAWANSOWANE FUNKCJE

Rozdział 12. Zasoby (347)

  • Zasoby binarne (347)
  • Zasoby logiczne (355)
  • Podsumowanie (364)

Rozdział 13. Wiązanie danych (367)

  • Wprowadzenie do wiązania obiektów (367)
  • Sterowanie wyświetlaniem (380)
  • Modyfikowanie widoku kolekcji (391)
  • Dostawcy danych (402)
  • Zagadnienia zaawansowane (409)
  • Łączymy wszystko ze sobą - klient Twittera w czystym XAML (418)
  • Podsumowanie (420)

Rozdział 14. Style, szablony, skórki i tematy (421)

  • Style (422)
  • Szablony (436)
  • Skórki (462)
  • Tematy (468)
  • Podsumowanie (473)

CZĘŚĆ V MULTIMEDIA

Rozdział 15. Grafika dwuwymiarowa (475)

  • Klasa Drawing (476)
  • Klasa Visual (493)
  • Klasa Shape (505)
  • Klasa Brush (513)
  • Efekty (530)
  • Poprawianie wydajności renderowania (532)
  • Podsumowanie (536)

Rozdział 16. Grafika trójwymiarowa (537)

  • Wprowadzenie do grafiki trójwymiarowej (538)
  • Klasa Camera i układy współrzędnych (542)
  • Klasa Transform3D (554)
  • Klasa Model3D (564)
  • Klasa Visual3D (588)
  • Klasa Viewport3D (594)
  • Przekształcenia współrzędnych dwu- i trójwymiarowych (597)
  • Podsumowanie (604)

Rozdział 17. Animacja (605)

  • Animacje w kodzie proceduralnym (606)
  • Animacje w XAML (618)
  • Animacje typu keyframe (627)
  • Funkcje ułatwiające (634)
  • Animacje i Visual State Manager (639)
  • Podsumowanie (646)

Rozdział 18. Dźwięk, wideo i mowa (649)

  • Dźwięk (649)
  • Wideo (654)
  • Mowa (659)
  • Podsumowanie (666)

CZĘŚĆ VI TEMATY ZAAWANSOWANE

Rozdział 19. Współpraca z technologiami innymi niż WPF (667)

  • Osadzanie kontrolek Win32 w aplikacjach WPF (670)
  • Osadzanie kontrolek WPF w aplikacjach Win32 (683)
  • Osadzanie kontrolek Windows Forms w aplikacjach WPF (690)
  • Osadzanie kontrolek WPF w aplikacjach Windows Forms (695)
  • Łączenie zawartości DirectX z zawartością WPF (699)
  • Osadzanie kontrolek ActiveX w aplikacjach WPF (704)
  • Podsumowanie (708)

Rozdział 20. Kontrolki użytkownika i kontrolki niestandardowe (711)

  • Tworzenie kontrolki użytkownika (713)
  • Tworzenie kontrolki niestandardowej (722)
  • Podsumowanie (738)

Rozdział 21. Układy z niestandardowymi panelami (739)

  • Komunikacja między obiektami nadrzędnymi a podrzędnymi (740)
  • Tworzenie panelu SimpleCanvas (744)
  • Tworzenie panelu SimpleStackPanel (747)
  • Tworzenie panelu OverlapPanel (750)
  • Tworzenie panelu FanCanvas (755)
  • Podsumowanie (758)

Rozdział 22. Powiadomienia tostowe (759)

  • Warunki wstępne (759)
  • Wysyłanie powiadomienia tostowego (762)
  • Szablony tostów (763)
  • Zdarzenia powiadomień (766)
  • Powiadomienia planowane (767)
  • Podsumowanie (768)

Dodatek A Zabawa z odczytywaniem i zapisywaniem XAML (769)

  • Wprowadzenie (769)
  • Pętla węzłowa (772)
  • Odczytywanie XAML (773)
  • Zapisywanie do aktywnych obiektów (778)
  • Zapisywanie do XML (779)
  • Klasa XamlServices (780)

Skorowidz (783)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-0142-9
Rozmiar pliku: 14 MB

BESTSELLERY

Kategorie: