- promocja
Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji - ebook
Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji - ebook
- Poznaj cechy prawdziwego lidera
- Przekonaj się, dlaczego potrzebujesz odpowiedniej marki osobistej
- Naucz się wykorzystywać narzędzia wpływu społecznego
By roztaczać szefa czar
Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego lidera - teamu, oddziału, firmy - jest znacznie trudniejsza do wypracowania. Wraz ze stanowiskiem nie przychodzą magiczne moce, szacunek i bezwzględne posłuszeństwo. Na autorytet i uznanie każdy musi zapracować. Jak pogodzić oczekiwania przełożonych i podwładnych? Jak sprawować realną władzę, zamiast wykonywać jedynie odgórne polecenia? Jak zjednać sobie ludzi i skutecznie wykorzystywać biznesowe szanse? Jak wzbudzać autorytet i szacunek i być przy tym realnie potrzebnym ludziom? Wszystko zależy od świadomych decyzji, konsekwencji w działaniu i wierności wartościom.
źródło: https://www.marketingtopodstawa.com/
Ta książka skłania do refleksji nad własną skutecznością i realnym przywództwem, a jednocześnie dostarcza wielu praktycznych narzędzi i wskazówek do natychmiastowego zastosowania.
Spis treści
Wstęp 5
Rozdział 1. Kim jest wpływowy menedżer? 7
- 1.1. Czy każdy potrzebuje popularności? 7
- 1.2. Wpływ a popularność 17
- 1.3. Wpływ a reputacja 23
- 1.4. Wpływ a władza 31
Rozdział 2. Marka osobista lidera w realizacji celów organizacji 33
- 2.1. Zarządzanie zespołem 36
- 2.2. Pozyskiwanie nowych talentów 49
- 2.3. Budowanie relacji ze współpracownikami 53
- 2.4. Zaangażowanie liderów w ważne sprawy społeczne 58
Rozdział 3. Osobisty kapitał wpływowego menedżera 63
- 3.1. Cenny czas 67
- 3.2. Wiarygodność opinii 81
- 3.3. Skuteczność działania 89
- 3.4. Zarządzanie nieobecnością 100
- 3.5. Spójny plan komunikacji 106
Rozdział 4. Narzędzia budowania wpływu 117
- 4.1. Ludzie biznesu w social mediach 117
- 4.2. Wystąpienia publiczne 176
- 4.3. Bankiety i imprezy biznesowe 199
- 4.4. Targi i konferencje 213
Zakończenie 227
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-8638-9 |
Rozmiar pliku: | 3,3 MB |