Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Wprowadzenie do C++ - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
5 lipca 2022
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
57,00

Wprowadzenie do C++ - ebook

  • Najważniejsze definicje języka
  • Inspirujące przykłady praktyczne
  • Solidne podstawy języka C++

Poznaj język C++ przy pomocy 68 przykładowych programów

Należący do języków ogólnego przeznaczenia C++ od lat pozostaje niezwykle popularny wśród programistów. I wciąż zdobywa nowych entuzjastów. Jeśli chcesz się przekonać, jak się pracuje z tym wszechstronnym i potężnym językiem, przygodę z nim koniecznie rozpocznij od tego podręcznika! Przeprowadzi Cię on krok po kroku przez najważniejsze zagadnienia i definicje związane z C++. Z pewnością docenisz to, że każde pojęcie, które należy opanować, zostało zilustrowane gotowym, działającym programem. Autorowi książki bowiem chodzi o to, by teorię przyswajać na podstawie praktyki - niejako przy okazji.

Praca z tym podręcznikiem pozwoli Ci się przekonać, jak dane definicje sprawdzają się w użyciu - będziesz je przekładać na własną aktywność jako programista. Przyjrzysz się takim związanym z C++ zagadnieniom jak stosowane w tym języku rodzaje wielkości, charakterystyczne dla niego operacje wejścia-wyjścia czy instrukcje warunkowe i sterowanie pracą programu. Poznasz operacje na zadeklarowanych wielkościach, działania na liczbach zespolonych i funkcje standardowe, dowiesz się też, w jaki sposób w C++ automatyzować obliczenia i czym charakteryzuje się architektura tego języka. Zdobędziesz wiedzę o jego strukturach, klasach i szablonach. A wszystko to od strony praktycznej i równocześnie z perspektywy stricte matematycznej - bo język C++ to matematyka w najpiękniejszym programistycznym wydaniu!

Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Szybki start

  • Porównanie C i C++ na przykładzie trójmianu kwadratowego

Rozdział 2. Rodzaje wielkości w języku C++

  • Typy char, short int, int, long int, float, double, long double, const, precyzja pojedyncza, podwójna, auto, łańcuchy, complex, STL, wektor, tablica, INT_MIN, INT_MAX, FLT_MIN, FLT_MAX, DBL+MIN, DBL_MAX

Rozdział 3. Operacje wejścia-wyjścia

  • getchar, getch, gets, puts, char plik(256), getline, string, string.size, cin, cout, ofstream, close, printf, fopen, fprintf, fclose

Rozdział 4. Operacje na zadeklarowanych wielkościach i funkcje standardowe

  • Liczby zespolone, funkcje standardowe rzeczywiste i zespolone, stałe matematyczne

Rozdział 5. Instrukcje warunkowe i sterowanie pracą programu

  • If, switch

Rozdział 6. Automatyzacja obliczeń

  • For, do.while, while., goto, break, vector.push_back

Rozdział 7. Architektura programu i pierwsze programy

  • Biblioteki, pliki nagłówkowe, main, zmienne globalne i lokalne, przestrzenie nazw, funkcje, wywołanie funkcji, funkcje typu void, funkcja main, funkcja inline

Rozdział 8. Opis przykładowych programów do nauki programowania

  • Całkowanie metodą Simpsona, Gaussa-Legendre'a, bisekcja, metoda Newtona I, wielomian interpolacyjny Lagrange'a dla funkcji sinus, metoda Newtona II

Rozdział 9. Wskaźniki, tablice, funkcje

  • Wskaźniki, dereferencja, tablice i wskaźniki, funkcje i łańcuchy jako argumenty funkcji, referencje, powiększanie wymiarów tablic (wektorów), dynamiczna alokacja pamięci

Rozdział 10. Struktury

  • Koncepcja struktury, funkcje i struktury, przeładowanie operatora wywołania funkcji (liczby zespolone)

Rozdział 11. Klasy. Krótkie wprowadzenie

  • Klasa bazowa (nadklasa), podklasa (klasa pochodna), dane i metody, konstruktory i destruktory, dziedziczenie, funkcje wirtualne, polimorfizm

Rozdział 12. Szablony. Krótkie wprowadzenie

  • Koncepcja szablonu, szablon funkcji, szablon klasy

Dodatek A. Przykładowe programy

  • Całkowanie metodą Simpsona
  • Całkowanie metodą Gaussa-Legendre'a
  • Znajdowanie miejsca zerowego funkcji metodą bisekcji
  • Znajdowanie miejsca zerowego funkcji metodÄ. Newtona I
  • Funkcja sinus (1.e-008)
  • Znajdowanie miejsca zerowego funkcji metodą Newtona II

Literatura

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-9829-0
Rozmiar pliku: 1,7 MB

BESTSELLERY

Kategorie: