Facebook - konwersja

Współbieżność w języku C#. Receptury - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
20 stycznia 2017
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
49,00

Współbieżność w języku C#. Receptury - ebook

Współbieżność jest jednym z wymogów nowoczesnych aplikacji, niezależnie od ich rodzaju i platformy. Tworzenie współbieżnych aplikacji jest co prawda dość złożone, jednak cecha ta czyni interfejs użytkownika bardziej responsywnym, a systemy — skalowalnymi. Zrozumienie istoty współbieżności i umiejętność jej zaimplementowania jest już koniecznością dla profesjonalnego dewelopera, nawet jeśli zagadnienia te wydają się trudne i skomplikowane.

Ta książka przedstawia nowoczesne podejście do współbieżności. Jest przeznaczona dla programistów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności. Omówiono tu zagadnienia wielowątkowości i przedstawiono kilka różnych rodzajów współbieżności, w tym programowanie równoległe, asynchroniczne i reaktywne. Opisano biblioteki, dzięki którym programowanie współbieżnych aplikacji staje się znacznie łatwiejsze poprzez podniesienie poziomu abstrakcji. Zawarte w książce receptury uzupełniono o działający kod i przedyskutowano sposób ich działania.

W książce między innymi:
  • Omówienie różnych rodzajów współbieżności
  • Reaktywność i przepływ zdarzeń
  • Biblioteka zadań równoległych (TPL)
  • Biblioteki rozszerzeń reaktywnych w LINQ
  • Prowadzenie testów jednostkowych za pomocą kodu współbieżnego
  • Asynchroniczne programowanie obiektowe
  • Synchronizacja wątków

Kod współbieżny — responsywność, skalowalność, nowoczesność!


Stephen Cleary jest doświadczonym programistą. Od samego początku tworzy oprogramowanie open source, między innymi bibliotek Boost C++. Opublikował również kilka własnych bibliotek i narzędzi.

Spis treści

  • Opinie o książce Współbieżność w języku C#. Receptury
  • Przedmowa
    • Kto powinien przeczytać tę książkę?
    • Dlaczego napisałem tę książkę?
    • Poruszanie się po tej książce
    • Źródła online
    • Konwencje użyte w tej książce
    • Podziękowania
  • Rozdział 1. Współbieżność: przegląd
    • 1.1. Wprowadzenie do współbieżności
    • 1.2. Wprowadzenie do programowania asynchronicznego
    • 1.3. Wprowadzenie do programowania równoległego
    • 1.4. Wprowadzenie do programowania reaktywnego (Rx)
    • 1.5. Wprowadzenie do przepływów danych
    • 1.6. Wprowadzenie do programowania wielowątkowego
    • 1.7. Kolekcje dla aplikacji współbieżnych
    • 1.8. Nowoczesne projektowanie
    • 1.9. Podsumowanie informacji na temat kluczowych technologii
  • Rozdział 2. Podstawy async
    • 2.1. Wstrzymanie na określony czas
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 2.2. Zwracanie wykonanych zadań
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 2.3. Raportowanie postępu
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 2.4. Oczekiwanie na wykonanie zestawu zadań
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 2.5. Oczekiwanie na wykonanie jakiegokolwiek zadania
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 2.6. Przetwarzanie wykonanych zadań
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 2.7. Unikanie kontekstu dla kontynuacji
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 2.8. Obsługa wyjątków z metod async typu Task
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 2.9. Obsługa wyjątków z metod async typu void
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
  • Rozdział 3. Podstawy przetwarzania równoległego
    • 3.1. Równoległe przetwarzanie danych
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 3.2. Równoległa agregacja
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 3.3. Równoległe wywołanie
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 3.4. Równoległość dynamiczna
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 3.5. Parallel LINQ
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
  • Rozdział 4. Podstawy przepływu danych
    • 4.1. Łączenie bloków
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 4.2. Propagowanie błędów
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 4.3. Usuwanie połączeń między blokami
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 4.4. Ograniczanie pojemności bloków
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 4.5. Przetwarzanie równoległe za pomocą bloków przepływu danych
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 4.6. Tworzenie niestandardowych bloków
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
  • Rozdział 5. Podstawy Rx
    • 5.1. Konwersja zdarzeń .NET
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 5.2. Wysyłanie powiadomień do kontekstu
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 5.3. Grupowanie danych zdarzeń za pomocą okienek i buforów
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 5.4. Ujarzmianie strumieni zdarzeń za pomocą ograniczania przepływu i próbkowania
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 5.5. Limity czasu
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
  • Rozdział 6. Testowanie
    • 6.1. Testy jednostkowe metod async
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 6.2. Testy jednostkowe metod async, które powinny zakończyć się niepowodzeniem
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 6.3. Testy jednostkowe metod async void
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 6.4. Testy jednostkowe siatek przepływu danych
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 6.5. Testy jednostkowe strumieni obserwowalnych Rx
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 6.6. Testy jednostkowe strumieni obserwowalnych Rx za pomocą atrapy harmonogramu
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
  • Rozdział 7. Interoperacyjność
    • 7.1. Metody opakowujące async dla metod async ze zdarzeniami Completed
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 7.2. Metody opakowujące async dla metod Begin/End
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 7.3. Metody opakowujące async dla dowolnych operacji lub zdarzeń
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 7.4. Metody opakowujące async dla kodu równoległego
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 7.5. Metody opakowujące async dla strumieni obserwowalnych Rx
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 7.6. Metody opakowujące strumieni obserwowalnych Rx dla kodu asynchronicznego
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 7.7. Strumienie obserwowalne Rx i siatki przepływu danych
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
  • Rozdział 8. Kolekcje
    • 8.1. Niemutowalne stosy i kolejki
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 8.2. Listy niemutowalne
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 8.3. Zbiory niemutowalne
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 8.4. Słowniki niemutowalne
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 8.5. Słowniki bezpieczne wątkowo
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 8.6. Kolejki blokujące
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 8.7. Stosy i multizbiory blokujące
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 8.8. Kolejki asynchroniczne
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 8.9. Stosy i multizbiory asynchroniczne
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 8.10. Kolejki blokujące/asynchroniczne
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
  • Rozdział 9. Anulowanie
    • 9.1. Wysyłanie żądań anulowania
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 9.2. Reagowanie na żądania anulowania poprzez odpytywanie
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 9.3. Anulowanie z powodu przekroczenia limitu czasu
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 9.4. Anulowanie kodu async
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 9.5. Anulowanie kodu równoległego
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 9.6. Anulowanie kodu reaktywnego
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 9.7. Anulowanie siatek przepływu danych
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 9.8. Wstrzykiwanie żądań anulowania
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 9.9. Współdziałanie z innymi systemami anulowania
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
  • Rozdział 10. Przyjazne funkcyjnie programowanie obiektowe
    • 10.1. Interfejsy async i dziedziczenie
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 10.2. Konstruowanie async: fabryki
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 10.3. Konstruowanie async: wzorzec inicjowania asynchronicznego
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 10.4. Właściwości async
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 10.5. Zdarzenia async
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 10.6. Usuwanie async
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
  • Rozdział 11. Synchronizacja
    • 11.1. Blokady
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 11.2. Blokady async
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 11.3. Sygnały blokujące
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 11.4. Sygnały async
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 11.5. Ograniczanie współbieżności
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
  • Rozdział 12. Planowanie
    • 12.1. Planowanie pracy dla puli wątków
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 12.2. Wykonywanie kodu za pomocą dyspozytora zadań
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 12.3. Planowanie kodu równoległego
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 12.4. Synchronizacja przepływu danych z wykorzystaniem dyspozytorów
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
  • Rozdział 13. Scenariusze
    • 13.1. Inicjowanie współdzielonych zasobów
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 13.2. Odroczona ewaluacja Rx
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 13.3. Asynchroniczne wiązanie danych
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • 13.4. Stan niejawny
      • Problem
      • Rozwiązanie
      • Dyskusja
      • Zobacz również
    • O autorze
    • Kolofon
Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-2991-1
Rozmiar pliku: 2,9 MB

BESTSELLERY

Kategorie: