- promocja
Współbieżność w języku C#. Receptury - ebook
Format ebooka:
MOBI
Format
MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników
e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i
tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji
znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Format
PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz
laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony,
jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania
czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla
oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Format
EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie.
Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu
PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie
jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz
w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji
multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka
i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej
Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego
tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na
karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją
multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym
laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym
programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe
Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny
program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią
niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy
każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy
wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede
wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach
PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla
EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Współbieżność w języku C#. Receptury - ebook
Współbieżność jest jednym z wymogów nowoczesnych aplikacji, niezależnie od ich rodzaju i platformy. Tworzenie współbieżnych aplikacji jest co prawda dość złożone, jednak cecha ta czyni interfejs użytkownika bardziej responsywnym, a systemy — skalowalnymi. Zrozumienie istoty współbieżności i umiejętność jej zaimplementowania jest już koniecznością dla profesjonalnego dewelopera, nawet jeśli zagadnienia te wydają się trudne i skomplikowane.
Ta książka przedstawia nowoczesne podejście do współbieżności. Jest przeznaczona dla programistów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności. Omówiono tu zagadnienia wielowątkowości i przedstawiono kilka różnych rodzajów współbieżności, w tym programowanie równoległe, asynchroniczne i reaktywne. Opisano biblioteki, dzięki którym programowanie współbieżnych aplikacji staje się znacznie łatwiejsze poprzez podniesienie poziomu abstrakcji. Zawarte w książce receptury uzupełniono o działający kod i przedyskutowano sposób ich działania.
W książce między innymi:
Stephen Cleary jest doświadczonym programistą. Od samego początku tworzy oprogramowanie open source, między innymi bibliotek Boost C++. Opublikował również kilka własnych bibliotek i narzędzi.
Ta książka przedstawia nowoczesne podejście do współbieżności. Jest przeznaczona dla programistów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności. Omówiono tu zagadnienia wielowątkowości i przedstawiono kilka różnych rodzajów współbieżności, w tym programowanie równoległe, asynchroniczne i reaktywne. Opisano biblioteki, dzięki którym programowanie współbieżnych aplikacji staje się znacznie łatwiejsze poprzez podniesienie poziomu abstrakcji. Zawarte w książce receptury uzupełniono o działający kod i przedyskutowano sposób ich działania.
W książce między innymi:
- Omówienie różnych rodzajów współbieżności
- Reaktywność i przepływ zdarzeń
- Biblioteka zadań równoległych (TPL)
- Biblioteki rozszerzeń reaktywnych w LINQ
- Prowadzenie testów jednostkowych za pomocą kodu współbieżnego
- Asynchroniczne programowanie obiektowe
- Synchronizacja wątków
Kod współbieżny — responsywność, skalowalność, nowoczesność!
Stephen Cleary jest doświadczonym programistą. Od samego początku tworzy oprogramowanie open source, między innymi bibliotek Boost C++. Opublikował również kilka własnych bibliotek i narzędzi.
Spis treści
- Opinie o książce Współbieżność w języku C#. Receptury
- Przedmowa
- Kto powinien przeczytać tę książkę?
- Dlaczego napisałem tę książkę?
- Poruszanie się po tej książce
- Źródła online
- Konwencje użyte w tej książce
- Podziękowania
- Rozdział 1. Współbieżność: przegląd
- 1.1. Wprowadzenie do współbieżności
- 1.2. Wprowadzenie do programowania asynchronicznego
- 1.3. Wprowadzenie do programowania równoległego
- 1.4. Wprowadzenie do programowania reaktywnego (Rx)
- 1.5. Wprowadzenie do przepływów danych
- 1.6. Wprowadzenie do programowania wielowątkowego
- 1.7. Kolekcje dla aplikacji współbieżnych
- 1.8. Nowoczesne projektowanie
- 1.9. Podsumowanie informacji na temat kluczowych technologii
- Rozdział 2. Podstawy async
- 2.1. Wstrzymanie na określony czas
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 2.2. Zwracanie wykonanych zadań
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 2.3. Raportowanie postępu
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 2.4. Oczekiwanie na wykonanie zestawu zadań
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 2.5. Oczekiwanie na wykonanie jakiegokolwiek zadania
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 2.6. Przetwarzanie wykonanych zadań
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 2.7. Unikanie kontekstu dla kontynuacji
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 2.8. Obsługa wyjątków z metod async typu Task
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 2.9. Obsługa wyjątków z metod async typu void
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 2.1. Wstrzymanie na określony czas
- Rozdział 3. Podstawy przetwarzania równoległego
- 3.1. Równoległe przetwarzanie danych
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 3.2. Równoległa agregacja
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 3.3. Równoległe wywołanie
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 3.4. Równoległość dynamiczna
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 3.5. Parallel LINQ
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 3.1. Równoległe przetwarzanie danych
- Rozdział 4. Podstawy przepływu danych
- 4.1. Łączenie bloków
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 4.2. Propagowanie błędów
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 4.3. Usuwanie połączeń między blokami
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 4.4. Ograniczanie pojemności bloków
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 4.5. Przetwarzanie równoległe za pomocą bloków przepływu danych
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 4.6. Tworzenie niestandardowych bloków
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 4.1. Łączenie bloków
- Rozdział 5. Podstawy Rx
- 5.1. Konwersja zdarzeń .NET
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 5.2. Wysyłanie powiadomień do kontekstu
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 5.3. Grupowanie danych zdarzeń za pomocą okienek i buforów
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 5.4. Ujarzmianie strumieni zdarzeń za pomocą ograniczania przepływu i próbkowania
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 5.5. Limity czasu
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 5.1. Konwersja zdarzeń .NET
- Rozdział 6. Testowanie
- 6.1. Testy jednostkowe metod async
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 6.2. Testy jednostkowe metod async, które powinny zakończyć się niepowodzeniem
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 6.3. Testy jednostkowe metod async void
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 6.4. Testy jednostkowe siatek przepływu danych
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 6.5. Testy jednostkowe strumieni obserwowalnych Rx
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 6.6. Testy jednostkowe strumieni obserwowalnych Rx za pomocą atrapy harmonogramu
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 6.1. Testy jednostkowe metod async
- Rozdział 7. Interoperacyjność
- 7.1. Metody opakowujące async dla metod async ze zdarzeniami Completed
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 7.2. Metody opakowujące async dla metod Begin/End
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 7.3. Metody opakowujące async dla dowolnych operacji lub zdarzeń
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 7.4. Metody opakowujące async dla kodu równoległego
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 7.5. Metody opakowujące async dla strumieni obserwowalnych Rx
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 7.6. Metody opakowujące strumieni obserwowalnych Rx dla kodu asynchronicznego
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 7.7. Strumienie obserwowalne Rx i siatki przepływu danych
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 7.1. Metody opakowujące async dla metod async ze zdarzeniami Completed
- Rozdział 8. Kolekcje
- 8.1. Niemutowalne stosy i kolejki
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 8.2. Listy niemutowalne
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 8.3. Zbiory niemutowalne
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 8.4. Słowniki niemutowalne
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 8.5. Słowniki bezpieczne wątkowo
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 8.6. Kolejki blokujące
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 8.7. Stosy i multizbiory blokujące
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 8.8. Kolejki asynchroniczne
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 8.9. Stosy i multizbiory asynchroniczne
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 8.10. Kolejki blokujące/asynchroniczne
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 8.1. Niemutowalne stosy i kolejki
- Rozdział 9. Anulowanie
- 9.1. Wysyłanie żądań anulowania
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 9.2. Reagowanie na żądania anulowania poprzez odpytywanie
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 9.3. Anulowanie z powodu przekroczenia limitu czasu
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 9.4. Anulowanie kodu async
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 9.5. Anulowanie kodu równoległego
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 9.6. Anulowanie kodu reaktywnego
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 9.7. Anulowanie siatek przepływu danych
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 9.8. Wstrzykiwanie żądań anulowania
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 9.9. Współdziałanie z innymi systemami anulowania
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 9.1. Wysyłanie żądań anulowania
- Rozdział 10. Przyjazne funkcyjnie programowanie obiektowe
- 10.1. Interfejsy async i dziedziczenie
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 10.2. Konstruowanie async: fabryki
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 10.3. Konstruowanie async: wzorzec inicjowania asynchronicznego
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 10.4. Właściwości async
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 10.5. Zdarzenia async
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 10.6. Usuwanie async
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 10.1. Interfejsy async i dziedziczenie
- Rozdział 11. Synchronizacja
- 11.1. Blokady
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 11.2. Blokady async
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 11.3. Sygnały blokujące
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 11.4. Sygnały async
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 11.5. Ograniczanie współbieżności
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 11.1. Blokady
- Rozdział 12. Planowanie
- 12.1. Planowanie pracy dla puli wątków
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 12.2. Wykonywanie kodu za pomocą dyspozytora zadań
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 12.3. Planowanie kodu równoległego
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 12.4. Synchronizacja przepływu danych z wykorzystaniem dyspozytorów
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 12.1. Planowanie pracy dla puli wątków
- Rozdział 13. Scenariusze
- 13.1. Inicjowanie współdzielonych zasobów
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 13.2. Odroczona ewaluacja Rx
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 13.3. Asynchroniczne wiązanie danych
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- 13.4. Stan niejawny
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Zobacz również
- O autorze
- Kolofon
- 13.1. Inicjowanie współdzielonych zasobów
Kategoria: | Programowanie |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-2991-1 |
Rozmiar pliku: | 2,9 MB |