Facebook - konwersja
Darmowy fragment

Współpracowanie działu sprzedaży i marketingu - ebook

Wydawnictwo:
Format:
PDF
Data wydania:
3 października 2013
12,72
1272 pkt
punktów Virtualo

Współpracowanie działu sprzedaży i marketingu - ebook

Zazwyczaj działy sprzedaży i marketingu nie potrafią ze sobą współpracować. Co jest tego przyczyną? Występowanie między nimi odwiecznego konfliktu, który można zdefiniować w następujący sposób: dlaczego tak duże nakłady pieniężne przeznaczane są na reklamę, a nieporównywalnie mniej na gratisy dla klientów przedstawicieli handlowych? W jego przezwyciężaniu pomoże lektura niniejszej pozycji, z której dowiesz się m.in., jak zminimalizować konflikty między menedżerami a handlowcami, jak usprawnić wspólne działania i poznasz praktyczne przykłady współpracy marketingu z działem handlowym.

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-7677-343-8
Rozmiar pliku: 1,7 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij