Facebook - konwersja

Wykorzystaj siłę design thinking! Przygotuj zespół do realizacji celów w środowisku VUCA - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
25 maja 2021
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
54,90

Wykorzystaj siłę design thinking! Przygotuj zespół do realizacji celów w środowisku VUCA - ebook

Biznesowa nauka latania na najwyższym poziomie niepewności

Termin VUCA wywodzi się z wojskowości. Jest to akronim utworzony od czterech angielskich słów: zmienność (volatility), niepewność (uncertainty), złożoność (complexity) i niejednoznaczność (ambiguity). Koncepcję tę wprowadzono po to, by opisać płynną rzeczywistość świata po zakończeniu zimnej wojny. Mniej więcej na początku XXI wieku VUCA zaczęto przeszczepiać na grunt biznesu, w którym również panuje coraz większa zmienność i niejednoznaczność, rośnie stopień skomplikowania problemów, a dawne pewniki stają się niewiadomymi.

Jak odnaleźć się w takim świecie? Odpowiedzią jest praktyczne podejście do koncepcji VUCA, które proponuje autor tego przewodnika. Składa się on z trzech części. Pierwsza, AGILE, stanowi ukierunkowanie pozwalające zrozumieć kontekst działania w środowisku VUCA oraz technologie, metody i narzędzia, które wspierają planowanie i realizację celów w takim środowisku. Druga, DESIGN, zawiera zestaw narzędzi, instrukcji i scenariuszy umożliwiających samodzielne zaprojektowanie kompletnego modelu strategic workflow - strategicznego strumienia pracy. Trzecia, THINKING, przygotowuje do realizacji celów i strategii.

Spis treści

  • O czym i dla kogo jest ta książka (8)
  • O autorze (9)
  • Instrukcja lotu (10)

agile (13)

  • VUCA (14)
    • Pod presją VUCA (14)
      • Siły VUCA (15)
      • Źródła VUCA (16)
    • Jak działać w VUCA (16)
      • Nowa ścieżka strategiczna (18)
      • Integracja metod i kompetencji (19)
      • Zwinna strategia (22)
  • Technologia OKR (23)
    • Co to jest OKR (23)
      • Cechy metody OKR (25)
      • Jak działa metoda OKR (31)
      • Zasady projektowania OKR-ów (33)
  • Strategic Workflow (37)
    • Strategiczny strumień pracy (37)
      • Model Strategic Workflow (38)
      • Jak projektować Strategic Workflow (39)
      • Praktyka projektowania Strategic Workflow (42)
      • Wartości Strategic Workflow (43)
  • Stragiler & Flying Squad (46)
    • Transformacja liderów i zespołów (46)
    • Stragiler (47)
      • Profile kompetencji Stragilera (48)
    • Flying Squad (49)
      • Profile kompetencji Flying Squadu (50)

design (53)

  • Flow Session (54)
    • Role i kompetencje (57)
    • Strategic Workflow Design Projektowanie w strefie 1., Runway (58)
      • Etap 1. Gdzie jesteśmy (59)
      • Szablon 1. | Navigator (61)
      • Instrukcja projektowania. Etap 1. Gdzie jesteśmy (62)
      • Krok 1. Określ cel ogólny (62)
      • Krok 2. Określ czynniki sukcesu (62)
      • Krok 3. Określ członków zespołu (63)
      • Krok 4. Określ lidera (63)
      • Rezultaty projektowania. Etap 1. Gdzie jesteśmy (64)
      • Etap 2. Ukierunkowanie (66)
      • Szablon 2. | Analyser (68)
      • Instrukcja projektowania. Etap 2. Ukierunkowanie (69)
      • Krok 1. Określ priorytety - kluczowe czynniki sukcesu (69)
      • Krok 2. Dokonaj analizy sytuacji (70)
      • Krok 3. Określ siły wpływu (71)
      • Krok 4. Poszukaj rozwiązań (72)
      • Rezultaty projektowania. Etap 2. Ukierunkowanie (73)
      • Etap 3. Strategia (75)
      • Szablon 3. | GO Model Canvas (76)
      • Instrukcja projektowania. Etap 3. Strategia (77)
      • Krok 1. Określ cel ogólny (77)
      • Krok 2. Określ kluczowe czynniki sukcesu (78)
      • Krok 3. Określ cele (Objectives) (79)
      • Krok 4. Dopasuj do celów mierniki KPI (81)
      • Krok 5. Zaproponuj projekty i inicjatywy (83)
      • Rezultaty projektowania. Etap 3. Strategia (84)
      • Etap 4. OKR-y (86)
      • Szablon 4. | OKR Canvas (87)
      • Instrukcja projektowania. Etap 4. OKR-y (88)
      • Krok 1. Określ cel (Objective) (88)
      • Krok 2. Określ kluczowe rezultaty (Key Results) (89)
      • Krok 3. Przypisz odpowiedzialność (90)
      • Rezultaty projektowania. Etap 4. OKR-y (91)
    • Podsumowanie projektowania Strefa 1. | Runway (93)
    • Strategic Workflow Design Projektowanie w strefie 2. | Feedback Loop (95)
      • Etap 5. Monitoring OKR-ów (96)
      • Szablon 5. | Check-In Canvas (98)
      • Instrukcja projektowania. Etap 5. Monitoring OKR-ów (99)
      • Krok 1. Wprowadź do szablonu OKR-y (99)
      • Krok 2. Określ kadencję Check-In dla OKR-ów (99)
      • Krok 3. Zaprezentuj zasady realizacji Check-In (100)
      • Rezultaty projektowania. Etap 5. Monitoring OKR-ów (101)
      • Etap 6. Ocena postępów (103)
      • Szablon 6. | Drop Zone Canvas (105)
      • Instrukcja projektowania. Etap 6. Ocena postępów (106)
      • Krok 1. Określ kadencję cyklu realizacji (106)
      • Krok 2. Określ Drop Zone (106)
      • Krok 3. Oceń rezultaty (106)
      • Krok 4. Zewidencjonuj rezultaty (107)
      • Rezultaty projektowania. Etap 6. Ocena postępów (108)
    • Podsumowanie projektowania Strefa 2. | Feedback Loop (110)
    • Strategic Workflow Design Projektowanie w strefie 3. | Service (111)
      • Etap 7. Przegląd biznesu (112)
      • Szablon 7. | Business Review Canvas (114)
      • Instrukcja projektowania. Etap 7. Przegląd biznesu (115)
      • Krok 1. Stwórz scenariusz Business Review (115)
      • Krok 2. Określ zasady oceny realizowanej strategii (115)
      • Krok 3. Określ zasady modyfikowania strategii (116)
      • Krok 4. Oceń taktyczną cenę wpływu (117)
      • Rezultaty projektowania. Etap 7. Przegląd biznesu (118)
    • Podsumowanie projektowania Strefa 3. | Service (120)

thinking (123)

  • Creo Camp (124)
    • Role i kompetencje (127)
    • Scenariusz TOP-DOWN & BOTTOM-UP (128)
      • Top-down - draft OKR (129)
      • Bottom-up - final OKR (135)
      • Prezentacja OKR-ów do realizacji (136)
  • Scenariusz Creo Camp (137)
    • Strategic Workflow Strefa 1. Runway (137)
      • Wprowadzenie do przykładu (137)
      • Model biznesu (140)
      • Strumień wartości (142)
      • Charakterystyka strumieni wartości w przykładzie (145)
      • Perspektywa planowania (147)
      • Design Thinking (147)
    • Creo Camp Scenariusz Runway (153)
      • Etap 1. Projektowanie draftu OKR lidera dla głównego strumienia wartości (154)
      • Krok 1. Określenie celu ogólnego (Goal) (157)
      • Krok 2. Analiza luk (158)
      • Krok 3. Sformułowanie celu (160)
      • Krok 4. Określenie wskaźników KPI (161)
      • Krok 5. Opracowanie draftu OKR (164)
      • Etap 2. Ukierunkowanie menedżerów (167)
      • Krok 1. Realizacja spotkania kierunkującego (169)
      • Etap 3. Projektowanie draftu OKR menedżera operacyjnego strumienia wartości (170)
      • Krok 1. Projektowanie szablonu Navigator - operacyjny strumień wartości (173)
      • Krok 2. Wybór priorytetów i wgląd w sytuację (174)
      • Krok 3. Określenie celów i intencji rozwoju (175)
      • Krok 4. Określenie wskaźników KPI (176)
      • Krok 5. Opracowanie draftu OKR dla operacyjnego strumienia wartości (178)
      • Etap 4. Poszukiwanie rozwiązań (Design Thinking) (180)
      • Krok 1. Poszukiwanie pomysłów rozwiązań (182)
      • Etap 5. Pre-alignment draftów OKR (184)
      • Krok 1. Prezentacja portfolio rozwiązań (186)
      • Krok 2. Włączenie inicjatyw/projektów do draftów OKR (187)
      • Krok 3. Opracowanie "dziedziczonego" draftu OKR (189)
      • Etap 6. Projektowanie draftu OKR menedżera rozwojowego strumienia wartości (192)
      • Krok 1. Projektowanie szablonu Navigator - rozwojowy strumień wartości (195)
      • Krok 2. Określenie priorytetów i wgląd w sytuację (195)
      • Krok 3. Określenie celów (197)
      • Krok 4. Określenie wskaźników KPI (199)
      • Krok 5. Przygotowanie draftów OKR dla rozwojowego strumienia wartości (200)
      • Etap 7. Poszukiwanie rozwiązań (Design Thinking) (202)
      • Krok 1. Poszukiwanie pomysłów rozwiązań (204)
      • Etap 8. Pre-alignment draftów OKR (206)
      • Krok 1. Wzbogacenie draftów OKR (208)
      • Krok 2. Zintegrowanie draftów OKR (209)
      • Etap 9. Przygotowanie finalnych OKR-ów (211)
      • Krok 1. Przegląd i zatwierdzenie draftów OKR (213)
    • Podsumowanie przykładu (215)
  • Strategic Sprint (216)
    • Role i kompetencje (221)
    • Scenariusz Strategic Sprint (222)
      • 1. Przygotuj i przeprowadź Kick Off (223)
      • 2. Przygotuj się do Check-In (224)
      • 3. Zrealizuj Check-In (225)
      • 4. Przygotuj się do Drop Zone (227)
      • 5. Zrealizuj Business Review (228)
  • Refuelling (regeneracja) (231)

  • Dodatki (234)
      • Czasowniki operacyjne do formułowania celów (Objectives) (235)
      • Szablony do projektowania Strategic Workflow (236)
      • Dostęp do zasobów wiedzy i narzędzi (245)
      • Literatura (źródła) (246)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-8325-8
Rozmiar pliku: 16 MB

BESTSELLERY

Kategorie: