Facebook - konwersja

Wzorce implementacyjne - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
7 kwietnia 2014
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Produkt chwilowo niedostępny

Wzorce implementacyjne - ebook

Sprawdzone rozwiązania Twoich problemów!

Przy nauce programowania warto uczyć się na cudzych błędach. Programiści tworzący aplikację codziennie natykają się na przeróżne problemy oraz zagadnienia do rozwiązania. Rzadko jednak zdarza się, żeby były one wyjątkowe i niespotykane wcześniej. Jeżeli masz problem, możesz być prawie pewien, że ktoś też już go miał - i w dodatku rozwiązał. Właśnie w ten sposób powstały wzorce, które w jasny sposób opisują sposoby rozwiązywania typowych problemów.

W tej książce znajdziesz 77 wzorców, które pozwolą Ci uniknąć wielu pułapek oraz rozwiązać najczęściej spotykane problemy. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób przechowywać stan oraz gdzie umieścić logikę Twojej aplikacji. Ponadto poznasz najefektywniejsze sposoby sterowania przebiegiem programu oraz wybierzesz rodzaj kolekcji odpowiedni do Twoich potrzeb. Nauczysz się dobierać właściwe nazwy dla zmiennych i metod oraz przekonasz się, że można sprawnie opanować wysyp wyjątków. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty. Dzięki niej Twoje życie stanie się prostsze, a Twoje oprogramowanie bardziej przejrzyste!

Dzięki tej książce:

  • poznasz 77 przydatnych wzorców
  • wybierzesz odpowiedni typ kolekcji w zależności od problemu
  • zaprojektujesz przejrzystą hierarchię klas
  • zbudujesz lepszą i bardziej niezawodną aplikację

Poznaj najlepsze wzorce, które ulepszą Twoje oprogramowanie!

Spis treści

Wstęp (11)

  • Podziękowania (12)

Rozdział 1. Wprowadzenie (13)

  • Przewodnik (15)
  • A teraz... (16)

Rozdział 2. Wzorce (17)

Rozdział 3. Teoria programowania (21)

  • Wartości (22)
    • Komunikatywność (22)
    • Prostota (23)
    • Elastyczność (24)
  • Zasady (25)
    • Lokalne konsekwencje (26)
    • Minimalizacja powtórzeń (26)
    • Połączenie logiki i danych (27)
    • Symetria (27)
    • Przekaz deklaratywny (28)
    • Tempo zmian (29)
  • Wnioski (30)

Rozdział 4. Motywacja (31)

Rozdział 5. Klasy (33)

  • Klasa (34)
  • Prosta nazwa klasy bazowej (35)
  • Kwalifikowana nazwa klasy pochodnej (36)
  • Interfejs abstrakcyjny (37)
  • Interfejs (38)
  • Klasa abstrakcyjna (39)
  • Interfejs wersjonowany (40)
  • Obiekt wartościowy (41)
  • Specjalizacja (43)
  • Klasa pochodna (44)
  • Implementator (46)
  • Klasa wewnętrzna (47)
  • Zachowanie zależne od instancji (48)
  • Konstrukcja warunkowa (48)
  • Delegacja (50)
  • Selektor dołączany (52)
  • Anonimowa klasa wewnętrzna (53)
  • Klasa biblioteczna (53)
  • Wniosek (54)

Rozdział 6. Stan (55)

  • Stan (56)
  • Dostęp (57)
  • Dostęp bezpośredni (58)
  • Dostęp pośredni (59)
  • Wspólny stan (60)
  • Stan zmienny (60)
  • Stan zewnętrzny (62)
  • Zmienna (62)
  • Zmienna lokalna (63)
  • Pole (65)
  • Parametr (66)
  • Parametr zbierający (67)
  • Parametr opcjonalny (68)
  • Zmienna lista argumentów (68)
  • Obiekt parametrów (69)
  • Stałe (70)
  • Nazwa sugerująca znaczenie (71)
  • Zadeklarowany typ (72)
  • Inicjalizacja (73)
  • Inicjalizacja wczesna (73)
  • Inicjalizacja leniwa (74)
  • Wniosek (75)

Rozdział 7. Zachowanie (77)

  • Przepływ sterowania (78)
  • Przepływ główny (78)
  • Komunikat (79)
  • Komunikat wybierający (80)
  • Dwukrotne przydzielanie (80)
  • Komunikat dekomponujący (sekwencjonujący) (81)
  • Komunikat odwracający (82)
  • Komunikat zapraszający (83)
  • Komunikat wyjaśniający (83)
  • Przepływ wyjątkowy (84)
  • Klauzula strażnika (84)
  • Wyjątek (86)
  • Wyjątki sprawdzane (87)
  • Propagacja wyjątków (87)
  • Wniosek (88)

Rozdział 8. Metody (89)

  • Metoda złożona (92)
  • Nazwa określająca przeznaczenie (93)
  • Widoczność metody (94)
  • Obiekt metody (96)
  • Metoda przesłonięta (98)
  • Metoda przeciążona (98)
  • Typ wynikowy metody (99)
  • Komentarz do metody (100)
  • Metoda pomocnicza (100)
  • Metoda komunikatu informacyjnego (101)
  • Konwersja (102)
  • Metoda konwertująca (102)
  • Konstruktor konwertujący (103)
  • Utworzenie (103)
  • Kompletny konstruktor (104)
  • Metoda wytwórcza (105)
  • Fabryka wewnętrzna (106)
  • Metoda dostępu do kolekcji (106)
  • Metoda określająca wartości logiczne (108)
  • Metoda zapytania (108)
  • Metoda równości (109)
  • Metoda pobierająca (110)
  • Metoda ustawiająca (111)
  • Bezpieczna kopia (112)
  • Wniosek (113)

Rozdział 9. Kolekcje (115)

  • Metafory (116)
  • Zagadnienia (117)
  • Interfejsy (119)
    • Tablice (klasa Array) (120)
    • Interfejs Iterable (120)
    • Interfejs Collection - kolekcje (121)
    • Interfejs List - listy (121)
    • Interfejs Set - zbiory (121)
    • Interfejs SortedSet - zbiory posortowane (122)
    • Interfejs Map - mapy (123)
  • Implementacje (123)
    • Implementacje interfejsu Collection (124)
    • Implementacje interfejsu List (125)
    • Implementacje interfejsu Set (125)
    • Implementacje interfejsu Map (126)
  • Klasa Collections (128)
    • Wyszukiwanie (128)
    • Sortowanie (128)
    • Kolekcje niezmienne (129)
    • Kolekcje jednoelementowe (129)
    • Kolekcje puste (129)
  • Rozszerzanie kolekcji (130)
  • Wniosek (131)

Rozdział 10. Rozwijanie platform (133)

  • Modyfikowanie platform bez zmian w aplikacjach (133)
  • Niezgodne aktualizacje (134)
  • Zachęcanie do wprowadzania zgodnych zmian (136)
    • Klasa biblioteczna (137)
    • Obiekty (137)
  • Wnioski (146)

Dodatek A. Pomiary wydajności (149)

  • Przykład (150)
  • API (150)
  • Implementacja (151)
  • Klasa MethodTimer (152)
  • Eliminacja narzutów czasowych (154)
  • Testy (154)
    • Porównywanie kolekcji (155)
    • Porównywanie kolekcji ArrayList i LinkedList (157)
    • Porównywanie zbiorów (158)
    • Porównywanie map (159)
  • Wnioski (160)

Bibliografia (163)

  • Ogólne zagadnienia programistyczne (163)
  • Filozofia (165)
  • Java (166)

Spis szablonów (167)

Skorowidz (169)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-8647-6
Rozmiar pliku: 3,2 MB

BESTSELLERY

Kategorie: