Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Xamarin. Tworzenie aplikacji cross-platform. Receptury - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
22 sierpnia 2017
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
59,00

Xamarin. Tworzenie aplikacji cross-platform. Receptury - ebook

Platforma Xamarin.Forms jest wszechstronnym narzędziem dla nowoczesnych programistów. Umożliwia budowanie aplikacji w języku C#, włączając w to interfejsy graficzne dla urządzeń macOS, Android i Windows Phone. Ułatwia budowanie niestandardowych widoków, układów i kontrolek. Xamarin pozwala również na tworzenie własnych uniwersalnych wtyczek i udostępnianie ich w systemie NuGet. Obecnie Xamarin.Forms zdobywa coraz większą popularność. W wielu dużych firmach stanowi standard budowy oprogramowania dla urządzeń mobilnych.

W tej książce opisano zasady programowania aspektowego przy tworzeniu architektury aplikacji, która działa efektywnie na każdej platformie i korzysta z wbudowanego lokalizatora usług. Przedstawiono dobre praktyki tworzenia i dostosowywania kontrolek Xamarin.Forms ListView, grupowania elementów, list szybkiego dostępu i niestandardowych komórek. Opisano również procedury testowania interfejsu użytkownika, zarówno lokalnie, jak i za pomocą Xamarin Test Cloud. Czytelnik dowie się również, w jaki sposób monitorować aplikację za pomocą usługi Xamarin Insights, a także jak przygotować aplikację do udostępnienia i umieścić ją w sklepie internetowym.

W książce między innymi:

  • rozpoczęcie pracy na platformie Xamarin.Forms
  • tworzenie interfejsu użytkownika i wyświetlanie widoków
  • budowa kodu wielokrotnego użytku
  • tworzenie animacji i obsługa gestów użytkownika
  • tworzenie uniwersalnych komponentów współpracujących z bazą SQLite i usługą REST
  • testowanie aplikacji, w tym za pomocą platformy Calabash i terminala REPL

Xamarin.Forms — twórz aplikacje idealne dla urządzeń mobilnych!


George Taskos programuje od dzieciństwa. W 2005 roku zajął się profesjonalnym tworzeniem aplikacji. Tworzył wieloserwerowe aplikacje oparte na różnych technologiach, m.in. Windows Forms, WPF, ASP.NET MVC, SOAP i REST. Od kilku lat rozwija aplikacje dla systemów iOS i Android, wykorzystując technologię Xamarin Cross Platform Mobile. W 2009 roku Taskos uzyskał tytuły Microsoft Certified Solutions Developer i Xamarin Certified Mobile Developer. Mieszka w Nowym Jorku. W wolnym czasie angażuje się we wspieranie rozwoju nowych firm.

Spis treści

O autorze (9)

O korektorze merytorycznym (11)

Wstęp (13)

Rozdział 1. Jeden pierścień, by rządzić wszystkimi (19)

  • Wprowadzenie (19)
  • Tworzenie uniwersalnego rozwiązania (20)
  • Tworzenie uniwersalnego ekranu logowania (29)
  • Korzystanie ze wspólnych funkcjonalności systemów (35)
  • Uwierzytelnianie użytkowników za pomocą serwisów Facebook i Google (43)

Rozdział 2. Raz deklaruj, wszędzie wizualizuj (53)

  • Wprowadzenie (53)
  • Tworzenie uniwersalnej aplikacji z interfejsem zakładkowym (54)
  • Kodowanie bloków funkcjonalnych interfejsu użytkownika i wyzwalaczy (61)
  • Umieszczanie w pliku XAML wartości właściwych dla danego systemu (70)
  • Stosowanie własnych mechanizmów do zmiany wyglądu kontrolek (75)

Rozdział 3. Natywne kontrolki urządzeń i ich funkcjonowanie (81)

  • Wprowadzenie (81)
  • Wyświetlanie natywnych stron za pomocą wizualizatorów (82)
  • Obsługa gestów na różnych urządzeniach (91)
  • Wykonywanie zdjęć w aplikacji za pomocą natywnej kontrolki aparatu fotograficznego (95)

Rozdział 4. Różne pojazdy, ten sam silnik (109)

  • Wprowadzenie (109)
  • Sposoby tworzenia uniwersalnego kodu dla różnych systemów (110)
  • Korzystanie z lokalizatora zależności (118)
  • Korzystanie z zewnętrznego kontenera wstrzykiwanych zależności (122)
  • Wzorzec projektowy MVVM aplikacji (127)
  • Korzystanie z komunikatora zdarzeń (136)
  • Globalizowanie aplikacji (138)

Rozdział 5. Hej, gdzie są moje dane? (147)

  • Wprowadzenie (147)
  • Kodowanie uniwersalnego dostępu do bazy danych SQLite (148)
  • Wykonywanie operacji CRUD na bazie SQLite (155)
  • Korzystanie z internetowych usług REST (161)
  • Korzystanie z natywnych bibliotek REST i wydajne wysyłanie zapytań przez sieć (168)

Rozdział 6. Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego (177)

  • Wprowadzenie (177)
  • Tworzenie uniwersalnych wtyczek (178)
  • Robienie zdjęć i nagrywanie filmów (185)
  • Odczytywanie danych GPS (190)
  • Wyświetlanie i wysyłanie lokalnych powiadomień (195)

Rozdział 7. Wiązanie danych (201)

  • Wprowadzenie (201)
  • Wiązanie danych w kodzie C# (202)
  • Wiązanie danych w kodzie XAML (204)
  • Dwukierunkowe wiązanie danych (206)
  • Korzystanie z konwerterów wartości (211)

Rozdział 8. Lista do wglądu (217)

  • Wprowadzenie (217)
  • Wyświetlanie kolekcji danych i zaznaczanie wiersza listy (218)
  • Tworzenie, usuwanie i odświeżanie elementów listy (222)
  • Dostosowywanie szablonu wiersza (228)
  • Grupowanie elementów i tworzenie listy nawigacyjnej (233)

Rozdział 9. Gesty i animacje (239)

  • Wprowadzenie (239)
  • Definiowanie detektorów gestów w języku XAML (240)
  • Obsługa gestów za pomocą natywnych wizualizatorów (242)
  • Definiowanie uniwersalnych animacji (249)

Rozdział 10. Koniecznie przetestuj aplikację (255)

  • Wprowadzenie (255)
  • Definiowanie testów jednostkowych (256)
  • Definiowanie testów akceptacyjnych za pomocą platformy Xamarin.UITest (262)
  • Testowanie interfejsu użytkownika za pomocą terminala Xamarin.UITest REPL (269)
  • Przesyłanie definicji testów do usługi Xamarin Test Cloud i ich uruchamianie (279)

Rozdział 11. Trzy, dwa, jeden - start i kontrola (291)

  • Wprowadzenie (291)
  • Korzystanie z usługi Xamarin Insights (292)
  • Publikowanie aplikacji dla systemu iOS (302)
  • Publikowanie aplikacji dla systemu Android (307)
  • Publikowanie aplikacji dla Windows Phone (316)

Skorowidz (321)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-3538-7
Rozmiar pliku: 11 MB

BESTSELLERY

Kategorie: