Facebook - konwersja
  • promocja

Xamarin. Tworzenie interfejsów użytkownika - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
15 grudnia 2017
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Xamarin. Tworzenie interfejsów użytkownika - ebook

Platforma Xamarin jest wszechstronnym, nowoczesnym narzędziem do budowania aplikacji działających w wielu systemach. Pozwala na pisanie kodu w języku C# i ułatwia tworzenie niestandardowych widoków, układów i kontrolek. Interfejsy graficzne tworzone w Xamarin urzekają swoją estetyką. Platformy Xamarin i Xamarin.Forms zdobywają coraz większą popularność i właściwie stają się standardową technologią pisania oprogramowania na urządzenia mobilne.

Dzięki tej książce dowiesz się, jak zaimplementować struktury i układy interfejsu użytkownika, a także jak tworzyć własne elementy i pisać służące do ich obsługi skrypty C#. Poznasz architekturę MVVM i nauczysz się jej implementacji w swoich aplikacjach. Zrozumiesz trudniejsze zagadnienia, takie jak włączanie do aplikacji funkcji specyficznych dla danej platformy mobilnej, współpraca z usługami Microsoft Azure App, korzystanie z pakietu SDK Facebooka oraz obsługa zewnętrznych bibliotek, takich jak Razor. Dowiesz się też, jak zaimplementować kluczowe techniki wiązania danych i efektów wizualnych w interfejsach użytkownika za pomocą własnych rendererów i interfejsu API PlatformEffects.

W książce między innymi:

  • Model aplikacji w postaci klas C#
  • Wzorzec MVVM i implementacja architektury zgodnej z tym wzorcem
  • Funkcje zależne od lokalizacji
  • Komponenty współpracujące z bazą SQLite
  • Testy aplikacji za pomocą narzędzi NUnit i UITest

Oto Xamarin: funkcjonalność, elastyczność, niezależność od platformy!


Steven F. Daniel jest prezesem australijskiej firmy programistycznej GENIESOFT STUDIOS. Od niemal 20 lat tworzy oprogramowanie na komputery PC i urządzenia mobilne. Jest znany z tego, że chętnie się dzieli swoim bogatym doświadczeniem z programistami, a środowisko Xamarin to jedno z jego ulubionych narzędzi. Daniel należy do SQLSIG (SQL Server Special Interest Group), Melbourne CocoaHeads i Java Community.

Spis treści

  • Podziękowania
  • Zespół wydania oryginalnego
  • O autorze
  • O recenzentach
  • Wstęp
    • Zawartość książki
    • Co jest potrzebne
    • Adresaci książki
    • Konwencje typograficzne
    • Przykłady kodu do pobrania
  • Rozdział 1. Tworzenie macierzystej aplikacji TrackMyWalks
    • Tworzenie rozwiązania TrackMyWalks
      • Aktualizowanie pakietów rozwiązania TrackMyWalks
    • Tworzenie modelu TrackMyWalks
    • Tworzenie strony głównej prezentacji szlaków
    • Tworzenie strony treści nowego wpisu
    • Strona opisu szlaku
      • Dodawanie pakietu NuGet Xamarin.Forms.Maps
    • Tworzenie strony treści DistanceTravelledPage
    • Tworzenie strony ekranu startowego
      • Modyfikacja klasy App Xamarin.Forms
    • Różnice między Xamarin Studio i Visual Studio
    • Uruchamianie aplikacji TrackMyWalks w symulatorze
    • Podsumowanie
  • Rozdział 2. MVVM i wiązanie danych
    • Wzorzec architekturalny MVVM
    • Implementowanie modeli widoków MVVM w aplikacji
    • Tworzenie klasy WalkBaseViewModel
    • Implementowanie klasy WalksPageViewModel
      • Przystosowywanie strony głównej szlaków do modelu MVVM
    • Implementowanie modelu widoku strony wprowadzania nowego wpisu
      • Przystosowywanie strony WalksEntryPage do modelu MVVM
    • Implementowanie modelu widoku strony szlaku
      • Przystosowywanie strony WalksTrailPage do modelu MVVM
    • Implementowanie modelu DistanceTravelledViewModel
      • Przystosowywanie strony DistanceTravelledPage do modelu MVVM
    • Podsumowanie
  • Rozdział 3. Nawigacja po modelu MVVM według Xamarin.Forms
    • Interfejs API nawigacji Xamarin.Forms
    • Różnice między nawigacją i modelami widoków
    • Implementowanie usługi nawigacji
      • Tworzenie interfejsu usługi nawigacji
      • Tworzenie usługi nawigacji pośród modeli widoków
      • Przystosowywanie modelu WalkBaseViewModel do korzystania z usługi nawigacji
      • Modyfikowanie modelu widoku strony głównej szlaków i usługi nawigacji
      • Dostosowywanie strony głównej szlaków do korzystania ze zmienionego modelu widoku
      • Modyfikowanie modelu widoku strony dodawania wpisów i usługi nawigacji
      • Dostosowywanie strony WalksEntryPage do zmienionego modelu widoku
      • Modyfikowanie modelu widoku strony szlaku i usługi nawigacji
      • Przystosowywanie strony WalksTrailPage do korzystania ze zmienionego modelu widoku
      • Modyfikowanie modelu widoku przebytego dystansu i usługi nawigacji
      • Przystosowywanie strony DistanceTravelledPage do korzystania z odnowionego modelu widoku
      • Dostosowywanie klasy Xamarin.Forms.App do korzystania z usługi nawigacji
    • Podsumowanie
  • Rozdział 4. Funkcje dotyczące lokalizacji
    • Tworzenie i używanie usług specyficznych dla konkretnej platformy
      • Tworzenie interfejsu usługi lokalizacji dla aplikacji TrackMyWalks
      • Klasa usługi lokalizacji dla platformy Android
      • Klasa usługi lokalizacji dla platformy iOS
      • Włączanie aktualizacji w tle i sprawdzanie aktualnej pozycji użytkownika
      • Dostosowywanie klasy WalkEntryViewModel do współpracy z usługą lokalizacji
      • Dostosowywanie klasy DistanceTravelledViewModel do usługi lokalizacyjnej
      • Rejestrowanie modeli widoków na stronie SplashPage
      • Integrowanie klasy MainActivity z Xamarin.Forms.Maps
      • Dodawanie do klasy Xamarin.Forms.App funkcji specyficznych dla platform
    • Podsumowanie
  • Rozdział 5. Regulacja parametrów interfejsu użytkownika
    • Tworzenie klasy DataTemplate dla aplikacji TrackMyWalks
      • Wykorzystywanie szablonu danych na stronie głównej
    • Tworzenie elementu wyboru opcji dla platformy iOS
    • Tworzenie renderera dla własnej kontrolki dla platformy iOS
      • Stosowanie własnego elementu wyboru opcji na stronie WalksEntryPage
    • Tworzenie efektów dla systemu iOS za pomocą API Effects
    • Tworzenie efektów dla platformy Android za pomocą interfejsu API Effects
    • Implementowanie konwerterów wartości w aplikacji TrackMyWalks
      • Wykorzystywanie konwertera w klasie WalkBaseViewModel
      • Wykorzystywanie konwertera logicznego w modelu WalksPageViewModel
      • Dostosowywanie strony głównej do zmienionego modelu widoku
      • Stosowanie zmienionego modelu widoku na stronie WalksTrailPage
      • Wykorzystywanie zmienionego modelu widoku na stronie DistanceTravelledPage
      • Wykorzystywanie efektów platformy w klasie WalkCellDataTemplate
    • Podsumowanie
  • Rozdział 6. Szablony Razor
    • Podstawy biblioteki Razor
    • Tworzenie i implementowanie szablonów Razor w Xamarin Studio
      • Dodawanie pakietu SQLite.Net do rozwiązania BookLibrary
    • Tworzenie i implementowanie opakowania bazy danych książek
    • Tworzenie i implementowanie opakowania bazy danych aplikacji BookLibrary
    • Tworzenie i implementowanie strony głównej listy książek
    • Tworzenie i implementowanie szablonu BookLibraryAdd
    • Tworzenie i implementowanie szablonu BookLibraryEdit
    • Tworzenie i implementowanie klasy WebViewController
      • Rozbudowa arkusza stylów biblioteki książek
    • Podsumowanie
  • Rozdział 7. API Data Access i usługi aplikacji Microsoft Azure
    • Rejestracja aplikacji TrackMyWalks w Microsoft Azure
      • Dodawanie pakietu NuGet Json.Net do aplikacji TrackMyWalks
      • Dodawanie pakietu NuGet HttpClient do aplikacji TrackMyWalks
      • Wykorzystywanie biblioteki Json.Net w modelu WalkEntries
    • Tworzenie klasy usługi sieciowej HTTP dla aplikacji TrackMyWalks
    • Tworzenie API DataService dla aplikacji TrackMyWalks
    • Tworzenie klasy API DataService dla aplikacji TrackMyWalks
      • Zmiany w klasie WalkBaseViewModel, aby móc korzystać z API DataService
      • Dostosowywanie klasy WalkEntryViewModel do interfejsu DataService
      • Dostosowywanie klasy WalksPageViewModel do API DataService
      • Dostosowywanie strony WalksPage do nowego modelu widoku
      • Dostosowywanie klasy elementu wyboru opcji do platformy iOS
      • Dostosowywanie strony WalksEntryPage do nowego elementu wyboru opcji
    • Podsumowanie
  • Rozdział 8. Uspołecznianie aplikacji, czyli jak korzystać z API Facebooka
    • Rejestracja aplikacji TrackMyWalks na Facebooku
      • Dodawanie pakietu Xamarin.Auth do aplikacji TrackMyWalks
      • Dodawanie biblioteki SDK Facebooka do aplikacji TrackMyWalks
    • Tworzenie modelu użytkownika Facebooka w aplikacji TrackMyWalks
      • Tworzenie klasy FacebookCredentials w aplikacji TrackMyWalks
      • Logowanie do aplikacji TrackMyWalks za pomocą Facebooka
      • Tworzenie klasy logowania na Facebooku w aplikacji TrackMyWalks (iOS)
    • Dostosowywanie interfejsu NavigationService do aplikacji TrackMyWalks
      • Dostosowywanie klasy NavigationService do aplikacji TrackMyWalks
    • Dostosowywanie strony WalksPage do mechanizmu logowania Facebooka
      • Uzdatnianie modelu widoku WalksPage do współpracy z FacebookApiUser
      • Dostosowywanie klasy DistanceTravelledPage do aplikacji TrackMyWalks
      • Obsługa logowania na Facebooku przez klasę Xamarin.Forms App
      • Funkcjonalność Facebooka w aplikacji TrackMyWalks
    • Podsumowanie
  • Rozdział 9. Testowanie jednostkowe aplikacji Xamarin.Forms przy użyciu środowisk NUnit i UITest
    • Tworzenie folderu rozwiązania testów jednostkowych w Xamarin Studio
    • Tworzenie projektu testów jednostkowych w Xamarin Studio
      • Dodawanie pakietu NuGet Moq do projektu testów jednostkowych
      • Dodawanie projektu TrackMyWalks do TrackMyWalks.UnitTests
      • Implementowanie klasy testowej NUnit WalksTrailViewModel
      • Implementowanie klasy testowej NUnit WalkEntryViewModel
      • Wykonywanie testów TrackMyWalks.UnitTests w Xamarin Studio
    • Tworzenie projektu testowania interfejsu użytkownika w Xamarin Studio
    • Najczęściej używane metody UITest
      • Przygotowywanie i inicjalizowanie aplikacji TrackMyWalks do testów UITest
      • Implementowanie CreateNewWalkEntry przy użyciu UITest.Framework
    • Dodawanie agenta Xamarin Test Cloud do projektu iOS
      • Dostosowywanie klasy AppDelegate do współpracy z Xamarin Test Cloud Agent
    • Testowanie aplikacji TrackMyWalks za pomocą testów UITest w Xamarin Studio
    • Podsumowanie
  • Rozdział 10. Pakowanie i wdrażanie aplikacji Xamarin.Forms
    • Tworzenie i przygotowywanie zespołu programistów iOS
    • Tworzenie certyfikatu dla aplikacji iOS TrackMyWalks
      • Uzyskiwanie certyfikatu programistycznego iOS od firmy Apple
      • Tworzenie identyfikatora aplikacji TrackMyWalks (iOS)
    • Tworzenie profilu dostarczania aplikacji TrackMyWalks
    • Przygotowywanie aplikacji TrackMyWalks (iOS) do wysłania do weryfikacji
      • Wysyłanie aplikacji TrackMyWalks (iOS) do iTunes Connect przy użyciu Xamarin Studio
    • Podsumowanie
Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-3949-1
Rozmiar pliku: 17 MB

BESTSELLERY

Kategorie: