- W empik go
Zabawy z chustą animacyjną w przedszkolu i szkole - ebook
Wydawnictwo:
Data wydania:
1 lutego 2021
Format ebooka:
EPUB
Format
EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie.
Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu
PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie
jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz
w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Format
MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników
e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i
tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji
znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji
multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka
i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej
Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego
tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na
karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją
multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy
wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede
wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach
PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla
EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment
Pobierz fragment w jednym z dostępnych formatów
Zabawy z chustą animacyjną w przedszkolu i szkole - ebook
Książka „Zabawy z chustą animacyjną w przedszkolu i szkole” zawiera autorskie pomysły, sprawdzone zabawy oraz niewątpliwe hity w pracy z najmłodszymi. Łącznie znalazło się tutaj 65 zabaw, które autorka wykorzystuje w swojej pracy zawodowej jako animator, nauczyciel oraz trener edukacyjny.
Kategoria: | Psychologia |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8245-301-0 |
Rozmiar pliku: | 1,6 MB |
FRAGMENT KSIĄŻKI
Wstęp
Zabawy z chustą animacyjną bawią najmłodszych już od wielu lat. Niemniej wciąż powstają nowe pomysły na wykorzystanie tego niezwykłego rekwizytu w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym. Postanowiłam zebrać swoje autorskie pomysły, sprawdzone zabawy oraz niewątpliwe hity w pracy z najmłodszymi i przekazać dalej. Łącznie znalazło się tutaj 65 zabaw, które wykorzystuję w mojej pracy zawodowej jako animator, nauczyciel oraz trener edukacyjny.
Każda z tych zabaw była częścią mojego autorskiego szkolenia doskonalącego „Zabawy z chustą animacyjną w przedszkolu i szkole”. Warsztat trwał około sześciu godzin i ewoluował przez lata. Wszystkie opracowane w książce ćwiczenia znalazły zwolenników wśród małych podopiecznych i zostały wykorzystane na zajęciach. Każda z zabaw została przypisana do jednej z ośmiu kategorii, które pozwalają w łatwy sposób odnaleźć odpowiadającą nam tematykę.
Mam nadzieję, że wiedza zawarta w tej książce będzie inspiracją do wspaniałych i ciekawych zajęć z dziećmi.
Udanej zabawy!
Magdalena Sowińska
Specjalne podziękowania dla Ilony Golec, która stworzyła grafikę.I — Zabawy integracyjne
Kolorowe wycieczki
Część I:
Uczestnicy trzymają napiętą chustę pod brodą. Prowadzący wymienia kolory widoczne na klinach materiału. Osoby stojące przy wywołanym kolorze wbiegają pod chustę i zamieniają się szybko miejscami.
Część II:
Prowadzący prosi dzieci, aby zapoznały się z jak największą ilością osób mówiąc: „Nazywam się (imię dziecka). A Ty jak masz na imię?”. Następnie podobnie jak w pierwszej turze uczestnicy trzymają chustę pod brodą, a prowadzący wymienia imiona dzieci. Wywołane osoby wbiegają pod chustę i zamieniają się miejscami.
Miś Zdziś
Wszyscy uczestnicy siadają w kręgu na chuście animacyjnej (najlepiej każdy na swoim kolorze). Prowadzący trzyma w rękach misia i mówi: „To jest Miś Zdziś, którego dostałam/em od Kasi i ja — Magda, przekazuję go dalej.” Następnie podaje zabawkę następnemu uczestnikowi, który ma za zadanie powtórzyć całą formułkę " „To jest Miś Zdziś, którego dostałam/em od Magdy i ja — (imię dziecka), przekazuję go dalej.” Runda się kończy, gdy miś wróci do rąk osoby prowadzącej zabawę.
Wszyscy Którzy
Uczestnicy stoją w kręgu trzymając za uchwyty rozłożoną chustę. Prowadzący mówi „Wszyscy, którzy mają coś niebieskiego (lubią czekoladę, znają piosenkę o żabce) przebiegają pod chustą”. Jeśli to stwierdzenie pasuje do uczestnika to puszcza uchwyt i przebiega pod podniesioną chustą szukając nowego miejsca.
Kogo brakuje
Wszyscy uczestnicy zamykają oczy trzymając chustę wysoko pod brodą (na stojąco), a prowadzący chodzi wokół kręgu i dotyka ramienia jednej osoby. Wybrany wchodzi pod chustę, a reszta na umówiony znak otwiera oczy i próbuje zgadnąć kogo brakuje.
Imię na trzy cztery
Prowadzący dzieli grupę na dwie drużyny i oddziela je chustą. Każda z nich wybiera swojego przedstawiciela, która wysuwa się nieco bliżej materiału. Kiedy chusta zostaje opuszczona to przedstawiciele grup muszą krzyknąć jak najszybciej imię przeciwnika. Punkt zdobywa drużyna, której przedstawiciel szybciej krzyknął imię rywala.
Perskie oczko inaczej
Uczestniczy trzymają chustę pod brodą. Wybrane dziecko mruga jednym okiem (puszcza oczko) do wybranej osoby. Jeśli sygnał został prawidłowo odebrany to oboje wbiegają pod chustę i zamieniają się miejscami. Sygnał może jednocześnie nadawać wiele osób.
Zabawy z chustą animacyjną bawią najmłodszych już od wielu lat. Niemniej wciąż powstają nowe pomysły na wykorzystanie tego niezwykłego rekwizytu w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym. Postanowiłam zebrać swoje autorskie pomysły, sprawdzone zabawy oraz niewątpliwe hity w pracy z najmłodszymi i przekazać dalej. Łącznie znalazło się tutaj 65 zabaw, które wykorzystuję w mojej pracy zawodowej jako animator, nauczyciel oraz trener edukacyjny.
Każda z tych zabaw była częścią mojego autorskiego szkolenia doskonalącego „Zabawy z chustą animacyjną w przedszkolu i szkole”. Warsztat trwał około sześciu godzin i ewoluował przez lata. Wszystkie opracowane w książce ćwiczenia znalazły zwolenników wśród małych podopiecznych i zostały wykorzystane na zajęciach. Każda z zabaw została przypisana do jednej z ośmiu kategorii, które pozwalają w łatwy sposób odnaleźć odpowiadającą nam tematykę.
Mam nadzieję, że wiedza zawarta w tej książce będzie inspiracją do wspaniałych i ciekawych zajęć z dziećmi.
Udanej zabawy!
Magdalena Sowińska
Specjalne podziękowania dla Ilony Golec, która stworzyła grafikę.I — Zabawy integracyjne
Kolorowe wycieczki
Część I:
Uczestnicy trzymają napiętą chustę pod brodą. Prowadzący wymienia kolory widoczne na klinach materiału. Osoby stojące przy wywołanym kolorze wbiegają pod chustę i zamieniają się szybko miejscami.
Część II:
Prowadzący prosi dzieci, aby zapoznały się z jak największą ilością osób mówiąc: „Nazywam się (imię dziecka). A Ty jak masz na imię?”. Następnie podobnie jak w pierwszej turze uczestnicy trzymają chustę pod brodą, a prowadzący wymienia imiona dzieci. Wywołane osoby wbiegają pod chustę i zamieniają się miejscami.
Miś Zdziś
Wszyscy uczestnicy siadają w kręgu na chuście animacyjnej (najlepiej każdy na swoim kolorze). Prowadzący trzyma w rękach misia i mówi: „To jest Miś Zdziś, którego dostałam/em od Kasi i ja — Magda, przekazuję go dalej.” Następnie podaje zabawkę następnemu uczestnikowi, który ma za zadanie powtórzyć całą formułkę " „To jest Miś Zdziś, którego dostałam/em od Magdy i ja — (imię dziecka), przekazuję go dalej.” Runda się kończy, gdy miś wróci do rąk osoby prowadzącej zabawę.
Wszyscy Którzy
Uczestnicy stoją w kręgu trzymając za uchwyty rozłożoną chustę. Prowadzący mówi „Wszyscy, którzy mają coś niebieskiego (lubią czekoladę, znają piosenkę o żabce) przebiegają pod chustą”. Jeśli to stwierdzenie pasuje do uczestnika to puszcza uchwyt i przebiega pod podniesioną chustą szukając nowego miejsca.
Kogo brakuje
Wszyscy uczestnicy zamykają oczy trzymając chustę wysoko pod brodą (na stojąco), a prowadzący chodzi wokół kręgu i dotyka ramienia jednej osoby. Wybrany wchodzi pod chustę, a reszta na umówiony znak otwiera oczy i próbuje zgadnąć kogo brakuje.
Imię na trzy cztery
Prowadzący dzieli grupę na dwie drużyny i oddziela je chustą. Każda z nich wybiera swojego przedstawiciela, która wysuwa się nieco bliżej materiału. Kiedy chusta zostaje opuszczona to przedstawiciele grup muszą krzyknąć jak najszybciej imię przeciwnika. Punkt zdobywa drużyna, której przedstawiciel szybciej krzyknął imię rywala.
Perskie oczko inaczej
Uczestniczy trzymają chustę pod brodą. Wybrane dziecko mruga jednym okiem (puszcza oczko) do wybranej osoby. Jeśli sygnał został prawidłowo odebrany to oboje wbiegają pod chustę i zamieniają się miejscami. Sygnał może jednocześnie nadawać wiele osób.
więcej..