Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne - ebook

Wydawnictwo:
Rok wydania:
2014
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
54,00

Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne - ebook

Dla nowoczesnych polskich przedsiębiorstw, funkcjonujących w ramach otwartego systemu medialnego, wdrożenie zarządzania procesami pozwala przystosować się poziomem technicznym, technologicznym, organizacyjnym oraz sposobem zachowania pracowników, do warunków konkurencyjnego rynku Unii Europejskiej. Oznacza bowiem podjęcie wieloetapowych działań projektowo-wdrożeniowych, takich jak: sformułowanie problemu w przedsiębiorstwie, identyfikację potrzeb użytkowników, klasyfikację oraz analizę istniejącego stanu procesów, wybór sposobu i metod postępowania wspomagających nowe procesy, określenie środków potrzebnych do ich realizacji.

Wdrożenie zarządzania procesami w przedsiębiorstwie to szansa uzyskania stabilizacji funkcjonowania w warunkach konwencji gry rynkowej, opartej na coraz mniej stabilnych regułach. Wymaga kształtowania elastycznych struktur organizacyjnych, które zakładają szybkie i samoistne dostosowanie. zadań, procesów i sposobu budowy więzi między ich realizatorami, do istniejących warunków zewnętrznych. Umożliwia poszukiwanie nowych rozwiązań systemowych, adekwatnych do potrzeb ostrej konkurencji, gdzie niezbędne jest wykorzystanie wszystkich zasobów, jakimi dysponuje przedsiębiorstwo medialne, takich jak: czas, zapasy, zasoby ludzkie oraz zasoby finansowe.

Monografia ta stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej. Może być użyteczna dla tych czytelników, którzy są zainteresowani problemami zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami oraz poprawą skuteczności i efektywności ich działania.

Spis treści

Wstęp 5

Rozdział 1
Zarządzanie przedsiębiorstwem a podejście procesowe 9
1.1. Teorie zarządzania a początki rozwoju zarządzania procesami w przedsiębiorstwie 9
1.2. Globalizacja a rozwój zarządzania procesami w przedsiębiorstwie 14
1.3. Definicje zarządzania procesami w przedsiębiorstwie 20
1.4. Czynniki warunkujące rozwój zarządzania procesami we współczesnym przedsiębiorstwie 22
1.5. Podsumowanie 30

Rozdział 2
Procesy i ich mapowanie w przedsiębiorstwie 33
2.1. Cechy i kryteria klasyfikacji procesów we współczesnym przedsiębiorstwie 33
2.2. Budowanie map procesów jako czynnik porządkowania struktury przedsiębiorstwa 45
2.3. Wewnętrzne determinanty powstawania przedsiębiorstwa opartego na procesach 51
2.4. Podsumowanie 60

Rozdział 3
Modele i metody zarządzania procesami we współczesnym przedsiębiorstwie 63
3.1. Ewolucja zarządzania a modele procesowe przedsiębiorstw 63
3.2. Podstawowe funkcje w zarządzaniu procesami 73
3.3. Metody zarządzania procesami w przedsiębiorstwie 84

Rozdział 4
Wdrożenie zarządzania procesami w przedsiębiorstwie 97
4.1. Sposoby implementacji zarządzania procesami w przedsiębiorstwie 97
4.2. Rozwój narzędzi informatycznych wspierających wdrożenie zarządzania procesami w przedsiębiorstwie 106
4.3. Parametry oceny zarządzania procesami a mierniki pomiaru procesów 110
4.4. Korzyści z wdrożenia zarządzania procesami dla przedsiębiorstwa 119
4.5. Podsumowanie 122

Rozdział 5
Nowoczesne przedsiębiorstwa medialne a podejście procesowe 125
5.1. Struktura rynku medialnego 125
5.2. Geneza rozwoju zarządzania procesami w przedsiębiorstwach polskiego rynku medialnego 127
5.3. Innowacyjność zarządzania procesami w przedsiębiorstwach rynku medialnego 131
5.4. Przykładowe procesy zidentyfikowane w przedsiębiorstwie medialnym 144
5.5. Podsumowanie 155

Rozdział 6
Opis procesów i mierniki ich pomiaru w przedsiębiorstwach medialnych 157
6.1. Sposoby opisu procesów jako podstawa optymalizacji funkcjonowania nowoczesnych przedsiębiorstw medialnych 157
6.2. Mierniki zasileń jako miara efektywności zarządzania procesami 166
6.3. Zasoby jako miara efektywności zarządzania procesami 172
6.4. Rezultaty procesów a efektywność zarządzania procesami przedsiębiorstwa medialnego 176
6.5. Podsumowanie 179

Bibliografia 181
Spis rysunków 185
Spis tabel 188

Kategoria: Ekonomia
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-7941-601-1
Rozmiar pliku: 13 MB

BESTSELLERY

Kategorie: