Facebook - konwersja
  • promocja

Zarządzanie projektami ze Scrum. Twórz produkty, które pokochają klienci - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
30 maja 2014
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Produkt chwilowo niedostępny

Zarządzanie projektami ze Scrum. Twórz produkty, które pokochają klienci - ebook

Twoja przepustka do nowoczesnego zarządzania projektami!

Współczesne projekty wymagają niezwykłej elastyczności i błyskawicznego dostosowywania się do panujących warunków. Czasy ogromnych projektów, gdy klient przez wiele miesięcy czekał na produkt, odchodzą w niepamięć. W zwinnych metodologiach zarządzania kluczowe jest regularne dostarczanie kolejnych wersji produktu w krótkich odstępach czasu. Dzięki temu na bieżąco kontrolowany jest kierunek rozwoju, a ewentualna korekta nie przysparza problemów. Już teraz poznaj kluczowe zasady zwinnego zarządzania projektami!

W trakcie lektury tej książki poznasz jedną z najpopularniejszych metodyk - Scrum. Dowiesz się, jakie role definiuje Scrum i jaki jest zakres obowiązków wszystkich osób związanych z projektem. Nauczysz się tworzyć wizję produktu, pracować z jego rejestrem oraz planować wydanie. Kluczowym pojęciem w Scrumie jest sprint. Poznaj jego specyfikę, zasady prowadzenia oraz techniki kontrolowania postępów prac. Koniecznie zwróć uwagę na najczęściej popełniane błędy. Dostarcz produkt na czas, poczuj satysfakcję i odnieś sukces - to się opłaci!

Dzięki tej książce:

  • poznasz role w metodologii Scrum
  • zaplanujesz sprint
  • będziesz skutecznie zarządzać rejestrem produktu
  • dostarczysz produkt na czas!

Skutecznie zarządzaj projektami!

Spis treści

Słowo wstępne - Jeff Sutherland (13)

Słowo wstępne - Brett Queener (15)

Przedmowa (17)

Podziękowania (21)

O autorze (22)

Rozdział 1. Rola właściciela produktu (23)

  • Właściciel produktu (23)
  • Pożądane cechy właściciela produktu (25)
    • Wizjoner i wykonawca (25)
    • Lider i gracz zespołowy (25)
    • Komunikator i negocjator (26)
    • Inspirujący i zaangażowany (26)
    • Dostępny i wykwalifikowany (27)
  • Praca z zespołem (28)
  • Współpraca z mistrzem młyna (29)
  • Praca z klientami, użytkownikami oraz innymi interesariuszami (29)
  • Skalowanie roli właściciela produktu (31)
    • Główny właściciel produktu (31)
    • Hierarchia właścicieli produktu (32)
    • Wybór odpowiednich właścicieli produktu (33)
  • Powszechne błędy (34)
    • Właściciel produktu o zbyt małych uprawnieniach (34)
    • Przepracowany właściciel produktu (35)
    • Właściciel produktu o podzielonych obowiązkach (35)
    • Odległy właściciel produktu (36)
    • Zastępczy właściciel produktu (36)
    • Komitet właścicieli produktu (37)
  • Spostrzeżenia (37)

Rozdział 2. Tworzenie wizji produktu (39)

  • Wizja produktu (39)
  • Pożądane cechy wizji (41)
    • Wspólna i jednocząca (41)
    • Obszerna i angażująca (41)
    • Krótka i zwięzła (42)
  • Minimalna wersja produktu nadająca się do wypuszczenia na rynek (42)
  • Prostota (44)
    • Brzytwa Ockhama (45)
    • Mniej znaczy więcej (45)
    • Prosty interfejs użytkownika (45)
  • Potrzeby klientów i atrybuty produktu (46)
  • Narodziny wizji (47)
    • Wykorzystanie projektów osobistych (47)
    • Wykorzystanie metodologii Scrum (48)
  • Techniki tworzenia wizji (49)
    • Prototypy i makiety (49)
    • Persony i scenariusze (49)
    • Opakowania poglądowe i recenzje w prasie branżowej (50)
    • Model Kano (50)
  • Wizja i mapa produktu (51)
  • Minimalna wersja produktu i warianty produktu (52)
  • Powszechne błędy (53)
    • Brak określonej wizji (53)
    • Tworzenie wizji profetycznych (53)
    • Paraliż analityczny (54)
    • Przekonanie o tym, co jest najlepsze dla klientów (54)
    • Duże jest piękne (54)
  • Spostrzeżenia (55)

Rozdział 3. Praca z rejestrem produktu (57)

  • Cechy rejestru produktu (57)
    • Wystarczająco szczegółowy (57)
    • Szacunkowy (58)
    • Nowo powstający (58)
    • Zawierający priorytety (58)
  • Porządkowanie rejestru produktu (59)
  • Odkrywanie i opisywanie elementów (60)
    • Odkrywanie elementów (60)
    • Opisywanie elementów (61)
    • Ustalanie struktury rejestru (61)
  • Ustalanie priorytetów rejestru produktu (62)
    • Wartość (63)
    • Wiedza, niepewność i ryzyko (64)
    • Zdatność do wypuszczenia na rynek (64)
    • Zależności (65)
  • Przygotowanie do planowania sprintu (65)
    • Wybór celu sprintu (65)
    • Przygotowanie wystarczającej liczby elementów dokładnie na czas (66)
    • Dekompozycja elementów (67)
    • Zapewnianie klarowności, możliwości testowania i wykonalności (69)
  • Dostosowywanie wielkości elementów (69)
    • Punkty (70)
    • Poker planistyczny (70)
  • Postępowanie w przypadku wymagań niefunkcjonalnych (72)
    • Opisywanie wymagań niefunkcjonalnych (72)
    • Zarządzanie wymaganiami niefunkcjonalnymi (73)
  • Skalowanie rejestru produktu (73)
    • Wykorzystuj jeden rejestr produktu (74)
    • Działania porządkowe na szeroką skalę (74)
    • Uwzględnienie odrębnych spojrzeń na rejestr (74)
  • Powszechne błędy (75)
    • Ukryte specyfikacje wymagań (75)
    • Lista życzeń do Świętego Mikołaja (75)
    • Określanie wymagań (75)
    • Zaniedbywanie porządkowania (76)
    • Uzupełnianie rejestrów (76)
  • Spostrzeżenia (76)

Rozdział 4. Planowanie wydania (79)

  • Czas, koszt i funkcjonalność (79)
  • Zamrożona jakość (81)
  • Wczesne i częste wydania (82)
  • Cykle kwartalne (83)
  • Szybkość (84)
  • Wykres spalania wydania (85)
    • Wykres spalania (85)
    • Belka spalania (86)
  • Plan wydań (87)
    • Prognozowanie szybkości (89)
    • Tworzenie planu wydania (89)
  • Planowanie wydań w dużych projektach (91)
    • Wspólna linia bazowa dla szacunków (91)
    • Planowanie przyszłościowe (91)
    • Systematyzacja (92)
  • Powszechne błędy (92)
    • Brak wykresu spalania lub planu (93)
    • Właściciel produktu na siedzeniu pasażera (93)
    • Rozbudowane wydania (93)
    • Kompromisy związane z jakością (93)
  • Spostrzeżenia (94)

Rozdział 5. Współpraca w trakcie spotkań planujących sprint (95)

  • Planowanie sprintu (96)
  • Definicja pojęcia "gotowe" (96)
  • Codzienne zebrania scrumowe (97)
  • Rejestr sprintu i wykres spalania (98)
  • Przegląd sprintu (98)
  • Retrospekcja sprintu (100)
  • Zebrania w trakcie większych projektów (100)
    • Wspólne planowanie sprintu (100)
    • Codzienne zebranie scrumowe dla wszystkich zespołów (101)
    • Wspólne przeglądy sprintu (101)
    • Wspólna retrospekcja sprintu (101)
  • Powszechne błędy (102)
    • Znikający właściciel produktu (102)
    • Pasywny właściciel produktu (102)
    • Zmienne tempo pracy (103)
    • Zasłona dymna (103)
    • Raportowanie elementów wykresu spalania (103)
  • Spostrzeżenia (104)

Rozdział 6. Przejście do roli właściciela produktu (105)

  • Bycie doskonałym właścicielem produktu (105)
    • Poznaj siebie (105)
    • Rozwijaj się (106)
    • Zdobądź trenera (107)
    • Upewnij się, że sponsoring pochodzi z właściwego poziomu (107)
    • Jeszcze nie skończyłeś (108)
  • Tworzenie doskonałych właścicieli produktu (108)
    • Doceń wagę roli (108)
    • Wybierz odpowiednich właścicieli produktu (108)
    • Upoważniaj i wspieraj właścicieli produktu (109)
    • Wspieraj wdrażanie roli właściciela produktu (110)
  • Spostrzeżenia (110)

Źródła (113)

Skorowidz (117)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-8529-5
Rozmiar pliku: 3,0 MB

BESTSELLERY

Kategorie: