Facebook - konwersja

Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
31 marca 2017
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
59,00

Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia - ebook

Strategia zarządzania treścią pozwala na przekazywanie odpowiednich treści we właściwym czasie, we właściwej formie i z właściwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia różnych przedsięwzięć i jest koniecznym elementem taktyki przedsiębiorstw. Przemyślana strategia jest szczególnie cenna w marketingu, projektowaniu cyfrowym i wszelkiego rodzaju komunikacji — to jasne dla każdego, kto miał do czynienia z kiepsko opracowanymi, nieuporządkowanymi i właściwie bezużytecznymi publikacjami. Na szczęście odpowiedniego zarządzania treścią można się nauczyć.

Trzymasz w ręku świetny przewodnik, który pokaże Ci, jak samodzielnie opracować strategię zarządzania treścią. Po tej lekturze zaczniesz szybko czerpać potrzebne informacje ze statystyk strony i testów użytkowników. Dowiesz się, jak zdiagnozować przyczyny problemów z materiałami do publikacji. Sprawnie przygotujesz się do tworzenia lepszych treści i zobaczysz, jak i komu można je przekazywać. W tej książce opisano mnóstwo służących do tego narzędzi. Do Ciebie należy wybór, które z nich warto wykorzystać lub dostosować do Twoich specyficznych potrzeb!

Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
  • korzyści z przyjęcia właściwej strategii zarządzania treścią
  • metody diagnozowania popełnianych błędów
  • metody współdziałania z otoczeniem biznesowym podczas określania najlepszej strategii
  • tworzenie strategii i planowanie mierników jej skuteczności
  • skuteczne wdrażanie strategii

Udostępniane treści to zasób strategiczny. I tak też nimi zarządzaj!


Meghan Casey — jest ekspertką w dziedzinie zarządzania treścią. Zagadnieniami związanymi z przekazem i komunikacją zawodowo interesuje się od 1996 roku, od lat zajmuje się także strategią zarządzania treścią w agencji reklamowej Brain Traffic. Pomaga klientom w rozwiązywaniu trudnych problemów związanych z publikacją treści w internecie. Jest znaną i cenioną trenerką w tej dziedzinie i często wygłasza prelekcje na różnych konferencjach.

Spis treści

  • Podziękowania (xvii)
  • O autorce (xix)
  • Opinie o książce "Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia" (xx)
  • Przedmowa (xxii)
  • Wprowadzenie (xxiv)

I. ZAPEWNIJ SOBIE BUDŻET I POPARCIE

1. Określ problemy i szanse (5)

  • Zorientuj się, co jest nie tak z Twoimi materiałami (6)
    • Sformułuj hipotetyczne przyczyny problemów (6)
    • Wybierz metody (7)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 1.1. Arkusz audytu (8)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 1.2. Superprosty test użytkownika (9)
    • Eksperymentuj (10)
  • Nie zapominaj o ludziach i procesach (12)
  • Przekształć problemy w szanse (13)
  • Gotów? To idziemy dalej (14)

2. Przekonaj liderów i zdobądź zasoby (15)

  • Myśl jak przedsiębiorca (16)
  • Policz (utracone) możliwości (16)
    • Oblicz ryzyko (18)
    • Weź pod uwagę koszty niefinansowe (19)
  • Zbuduj swoją argumentację (19)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 2.1. Przygotowywanie prezentacji projektu. Pakiet podstawowy (20)
    • Roszczenie (21)
    • Podstawy (21)
    • Uzasadnienie (21)
    • Wsparcie (21)
    • Operator modalny (22)
    • Przeciwdowód (22)
    • Prośba (22)
  • Gotów do działania? (23)

II. PRZYGOTUJ SIĘ NA SUKCES

3. Pozyskaj interesariuszy (27)

  • Role i typy interesariuszy (28)
    • Role (28)
    • Typy (29)
  • Twoi interesariusze (30)
    • Wylicz i skategoryzuj (30)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 3.1. Macierz interesariuszy (31)
    • Szlifuj swoje podejście (31)
  • Utrzymywanie zaangażowania interesariuszy (34)
  • Wszyscy na pokład (34)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 3.2. Plan zarządzania komunikacją (35)

4. Ustal i uzgodnij cele projektu (37)

  • Zastaw stół (38)
    • Ludzie (38)
    • Plan (39)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 4.1. Plan sesji uzgadniania celów (41)
    • Partnerzy (41)
  • Jasny start (42)
    • Podejmowanie decyzji przez grupę (42)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 4.2. E-mail zapoczątkowujący projekt (43)
    • Podstawowe zasady (44)
    • Słuchanie moderacyjne (45)
    • Zrozumienie konsensusu (46)
  • Zgodni i gotowi (46)

5. Uruchom projekt (47)

  • Przygotowanie (48)
    • Załóż projekt (48)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 5.1. Lista przygotowań do projektu (48)
    • Dopilnuj, aby wszyscy się rozumieli (50)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 5.2. Plan zarządzania projektem (50)
  • Planowanie (54)
    • Harmonogramy (54)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 5.3. Szczegółowy harmonogram (57)
    • Budżet (57)
  • Praca (58)
    • Raporty statusu (58)
    • Kamienie milowe i cotygodniowe narady (59)
  • Biegnij, projekcie, biegnij (60)

III. KOP I WYGARNIAJ

6. Zrozum swoje środowisko biznesowe (65)

  • Dochodź przyczyn (66)
    • Czynniki wewnętrzne (66)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 6.1. Makieta modelu biznesowego (67)
    • Czynniki zewnętrzne (70)
  • Zgromadź informacje (72)
    • Rozmowy z interesariuszami (72)
    • Planowanie rozmów (72)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 6.2. Przewodnik do rozmowy z interesariuszem (73)
    • Porządkowanie wywiadu (73)
    • Przeprowadzanie wywiadów (74)
    • Przegląd dokumentacji (75)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 6.3. Zeszyt odkrywczych spostrzeżeń (77)
  • Otwarty na biznes (77)

7. Poznaj swoich odbiorców i użytkowników (79)

  • Co chcesz wiedzieć i zrozumieć? (80)
    • Badania rynku a badania użytkowników (80)
    • Pytania i luki (82)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 7.1. Macierz zrozumienia użytkownika (83)
  • Twoje podejście do badań użytkownika (84)
    • Ocena apetytu (84)
    • Proponowanie podejścia (85)
    • Przeprowadzanie badań (86)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 7.2. Zadania na warsztat badania użytkowników (90)
  • Miło was poznać, użytkownicy (91)

8. Zapoznaj się ze swoim przekazem (93)

  • Krajobraz treści (94)
    • Zrób listę (94)
    • Udokumentuj szczegóły (96)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 8.1. Lista krajobrazu treści (97)
    • Zwizualizuj ekosystem (98)
  • Migawki materiałów (99)
    • Wykazy (101)
    • Audyty treści (103)
    • Mapy treści (105)
    • Testy użytkownika (106)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 8.2. Przykładowe testy użytkownika (108)
  • Rzetelność przekazu (108)

9. Przyjrzyj się, jak planowana i wykonywana jest praca (109)

  • Problemy z rolami i odpowiedzialnością (110)
    • Jakich problemów wypatrywać? (110)
    • Jak diagnozować i dokumentować problemy? (113)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 9.1. Arkusz czasu pracy (114)
  • Problemy z planowaniem i procesem (114)
    • Jakich problemów wypatrywać? (115)
    • Jak odkrywać i dokumentować problemy? (116)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 9.2. Ćwiczenia na warsztaty planowania i procesów (117)
  • Planowanie, ludzie, procesy: sprawdzenie (119)

10. Złóż to wszystko w jedną całość (121)

  • Przygotowanie uzgodnionej wizji strategii (122)
    • Uporządkuj swoje odkrycia pod kątem klarowności i możliwości podjęcia działania (123)
    • Analizuj i wyciągaj wnioski (128)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 10.1. Uzgodniona wizja strategii. Dokument wstępny (128)
  • Dochodzenie do części strategicznej (130)
  • Diagnoza: mamy to! (131)

IV. SFORMUŁUJ SWOJĄ STRATEGIĘ

11. Stwórz kompas przekazu (135)

  • Typy projektów (136)
    • Funkcja (136)
    • Platforma (137)
    • Podzbiór (138)
  • Deklaracja podstawowej strategii (138)
    • Jak wygląda deklaracja podstawowej strategii? (139)
    • Jak sformułować deklarację podstawowej strategii? (141)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 11.1. Deklaracja podstawowej strategii Mad Lib (142)
  • Ramy przekazu (143)
    • Jak wyglądają ramy przekazu? (143)
    • Jak opracować ramy przekazu? (145)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 11.2. Szablon ram przekazu (146)
  • Wytycz szlak (146)

12. Zdecyduj, jak będziesz mierzył sukces (147)

  • Podejmowanie decyzji, co mierzyć (148)
    • Definiowanie kilku pojęć (148)
    • Wybór miar (149)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 12.1. Prezentacja "Dane was wyzwolą" (150)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 12.2. Arkusz modelu heurystycznego (151)
    • Łączenie wszystkiego razem (155)
  • Pomiar skuteczności przekazu (156)
    • Udokumentuj efektywność Twojego przekazu (156)
    • Złóż sprawozdanie interesariuszom (156)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 12.3. Przykładowe sprawozdanie z karty wyników przekazu (157)
  • Wykorzystywanie wyników pomiarów (158)

13. Zaprojektuj swoje materiały (159)

  • Co rozumiem pod pojęciem projektu treści? (160)
  • Priorytetyzacja (161)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 13.1. Szablony priorytetyzacji przekazu (163)
  • Organizacja (164)
    • Mapy strony (164)
    • Systematyka (167)
  • Prezentacja (169)
    • Model rdzenia (170)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 13.2. Instrukcje i arkusze modelu rdzenia (172)
    • Modele treści (176)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 13.3. Arkusz modelu treści (179)
  • Specyfikacje (180)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 13.4. Szablony nakładki i tabeli strony (181)
  • Najlepiej przygotowane plany (183)

V. WCIEL SWOJĄ STRATEGIĘ W ŻYCIE

14. Twórz materiały w oparciu o strategię (187)

  • Role, odpowiedzialność i proces (188)
    • Role i obowiązki (188)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 14.1. Macierz ról i obowiązków (189)
    • Proces (191)
  • Narzędzia pozwalające na tworzenie materiałów (194)
    • Wykaz produkcji materiałów (194)
    • Przewodnik stylu (195)
    • Listy i formularze informacji zwrotnej (197)
  • Do biegu. Gotowi. Pisz! (199)

15. Zarządzaj swoim przekazem, planuj go i aktualizuj (201)

  • Cykl życia przekazu (202)
  • Uprawnienia (203)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 15.1. Zestaw umiejętności stratega zarządzania treścią (204)
    • Rola i odpowiedzialność władz strategicznych (204)
    • Role i obowiązki władz odpowiedzialnych za implementację (205)
  • Aktualizacja (206)
    • Aktualizacja planowa (206)
    • Aktualizacja nieplanowa (207)
  • Planowanie (209)
    • Planowanie produktu przekazu (209)
    • Planowanie redakcyjne (212)
    • Narzędzie strategii zarządzania treścią 15.2. Szablony kalendarzy redakcyjnych (214)
  • Żegnaj, kolego po fachu (214)

Dodatek: Lista narzędzi (215)

Skorowidz (225)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-3122-8
Rozmiar pliku: 6,8 MB

BESTSELLERY

Kategorie: