Zarządzanie wiedzą, a innowacje w przedsiębiorstwach - ebook
Zarządzanie wiedzą, a innowacje w przedsiębiorstwach - ebook
We współczesnym świecie to właśnie wiedza zastosowana w odpowiednim kontekście w odpowiednim czasie decyduje o sukcesie organizacji. Tworzenie innowacji, opracowywanie ofert dostosowanych do potrzeb klientów, technologie pozwalające na uzyskanie lepszej jakości pracy, innowacje w obszarze kultury organizacyjnej to tylko niektóre z konsekwencji wdrożenia systemu oraz narzędzi zarządzania wiedzą. Niniejsza książka porusza kwestię wzajemnych powiązań pomiędzy wiedzą, a innowacją. Przedstawia wpływ wdrożenia systemu oraz narzędzi zarządzania wiedzą w organizacji na generowane przez nią innowacje. Dowodzi iż zarządzanie wiedzą pozwala nie tylko na bierne korzystanie z innowacji, ale również na kreatywne ich kształtowanie oraz pobudzenie procesów innowacyjnych. Książka prezentuje iż już samo wdrożenie zarządzania wiedzą w organizacji stanowi innowację, a korzyści wynikające z efektów wdrożenia to istotny czynnik decydujący o pozycji firmy na rynku.
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-63732-02-8 |
Rozmiar pliku: | 8,9 MB |