Facebook - konwersja
  • promocja

Zarządzanie wynikami firmy. Podręcznik menedżera - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
6 marca 2013
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Zarządzanie wynikami firmy. Podręcznik menedżera - ebook

Jeżeli masz trudności z wdrażaniem opracowanej strategii, najwyższy czas sięgnąć po tę książkę. Znajdziesz w niej charakterystykę narzędzi i metod, dzięki którym nie tylko z powodzeniem doprowadzisz do realizacji przyjętej strategii, lecz również zapewnisz sobie możliwość zarządzania uzyskiwanymi wynikami.
Andrew Brodie,
dyrektor ds. zarządzania zasobami ludzkimi, Faccenda Group

Teoretyczne założenia zarządzania wynikami przedsiębiorstw są dość proste, zdecydowanie gorzej wygląda to natomiast w praktyce. Niniejsza książka w bardzo przystępny sposób wyjaśnia podstawy teoretyczne oraz podaje przykłady liderów, którzy uporali się z dość trudnymi problemami wdrożeniowymi.
Mike Ophield,
dyrektor zarządzający, Crowcon

Praktyczne sposoby na zdobycie przewagi konkurencyjnej

System zarządzania wynikami może nadać Twojej firmie nowe tempo rozwoju. Jest tylko jeden warunek - musi zostać poprawnie zaprojektowany i wdrożony. Ta książka oferuje Ci kompleksowy opis narzędzi niezbędnych do projektowania i wdrażania systemu zarządzania wynikami przedsiębiorstwa.

Znajdziesz tu opisy procesów i metod, które przesądzą o Twoim sukcesie, w tym porady na temat monitorowania osiąganych wyników, ich oceny przez zarządzających oraz weryfikacji aktualności realizowanej strategii. Otrzymasz również dostęp do informacji praktycznych, takich jak pomiar wyników finansowych, zadowolenia pracowników i klientów, kształtowania kompetencji i zasobów oraz zrównoważonego rozwoju.

To lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą dzięki pomiarowi wyników
i zarządzaniu nimi w pełni wykorzystać potencjał swojej firmy.



Mike Bourne jest profesorem zarządzania wynikami przedsiębiorstw oraz dyrektorem Centre for Business Performance przy Szkole Zarządzania Uniwersytetu Cranfield. Przed rozpoczęciem kariery akademickiej Mike przez piętnaście lat pracował w firmach komercyjnych, gdzie zajmował się zarządzaniem produkcją, strategią, przejęciami, zasobami ludzkimi i organizacją.

Pippa Bourne jest dyrektorem regionalnym ICAEW, organizacji zrzeszającej biegłych księgowych z całego świata. Pippa posiada dyplom MBA, jest certyfikowaną specjalistką ds. marketingu, ma też doświadczenie w pracy w dziedzinie marketingu i na stanowiskach kierowniczych. Z powodzeniem prowadziła szereg uniwersyteckich ośrodków komercyjnych i stowarzyszeń zawodowych.

Spis treści

Przedmowa (11)

Podziękowania (13)

Wprowadzenie (15)

1. Wyniki i znaczenie ich pomiarów (17)

  • 1.1. Wprowadzenie (17)
  • 1.2. Dobre wyniki - co to takiego? (17)
  • 1.3. Z czyjego punktu widzenia? (18)
  • 1.4. Porównywanie (18)
  • 1.5. Dzisiejszy sukces i stabilność w przyszłości (19)
  • 1.6. Jak osiągać dobre wyniki? (20)
  • 1.7. Funkcje systemu pomiaru wyników (22)
  • 1.8. Przedmiot pomiaru (25)
  • 1.9. Znaczenie zarządzania i przywództwa (27)
  • 1.10. Podsumowanie (29)
  • Dalsza lektura (29)

2. Praktyczne narzędzia pomiaru wyników (31)

  • 2.1. Wprowadzenie (31)
  • 2.2. Składowe systemu pomiaru wyników (31)
  • 2.3. Zrównoważona karta wyników (35)
  • 2.4. Prostopadłościan wyników (38)
  • 2.5. Cele główne i mapy sukcesu (39)
  • 2.6. Projektowanie wskaźników (44)
  • 2.7. Podsumowanie (51)
  • Dalsza lektura (52)

3. Projektowanie systemu (53)

  • 3.1. Wprowadzenie (53)
  • 3.2. Czteroetapowy cykl życia (53)
  • 3.3. Projektowanie (54)
  • 3.4. Jak to wygląda w praktyce? (55)
  • 3.5. Dyskusja (55)
  • 3.6. Tworzenie mapy sukcesu (57)
  • 3.7. Opracowywanie wskaźników (60)
  • 3.8. Następny etap (61)
  • Dalsza lektura (61)

4. Zarządzanie wdrażaniem systemu (63)

  • 4.1. Wprowadzenie (63)
  • 4.2. Etap wdrażania (63)
  • 4.3. Przyczyny sukcesów i porażek działań wdrożeniowych (64)
  • 4.4. Przeszkody i blokady (68)
  • 4.5. Kroki na drodze do udanego wdrożenia systemu (69)
  • 4.6. Wnioski (72)
  • Dalsza lektura (72)

5. Ocena i zarządzanie zmianą (73)

  • 5.1. Wprowadzenie (73)
  • 5.2. Zmiana kontekstu (73)
  • 5.3. Ocena oporu wobec zmiany (75)
  • 5.4. Zwrot z zarządzania (77)
  • 5.5. Ocena prawdopodobieństwa wdrożenia (78)
  • 5.6. Wnioski (81)
  • Dalsza lektura (82)

6. Wyznaczanie celów szczegółowych (83)

  • 6.1. Wprowadzenie (83)
  • 6.2. Po co wyznacza się cele szczegółowe? (84)
  • 6.3. Dziesięć najczęściej występujących problemów (85)
  • 6.4. Koło wyznaczania celów szczegółowych (87)
  • 6.5. Uwagi końcowe (90)
  • Dalsza lektura (90)

7. Wyniki a system wynagradzania (93)

  • 7.1. Wprowadzenie (93)
  • 7.2. Potencjalne pułapki (94)
  • 7.3. Łączenie wyników z systemem wynagradzania (98)
  • 7.4. Przykłady (104)
  • 7.5. Podsumowanie (107)
  • Dalsza lektura (108)

8. Zarządzanie przez wskaźniki - statystyczna kontrola procesu (109)

  • 8.1. Wprowadzenie (109)
  • 8.2. Zmienność i nasze reakcje na nią (110)
  • 8.3. Statystyczna kontrola procesu (112)
  • 8.4. Wyniki i ich poprawianie (121)
  • Dalsza lektura (121)

9. Stosowanie wskaźników - analiza wyników (123)

  • 9.1. Wprowadzenie (123)
  • 9.2. Łańcuch wartości planowania wyników (124)
  • 9.3. Analizy wyników (130)
  • Dalsza lektura (136)

10. Stosowanie wskaźników w zarządzaniu - weryfikacja strategii (137)

  • 10.1. Wprowadzenie (137)
  • 10.2. Przykłady firm (138)
  • 10.3. Sprawdzanie map sukcesu w praktyce (142)
  • 10.4. Sprawdzanie map sukcesu - teoria i praktyka (147)
  • 10.5. Problemy behawioralne (152)
  • 10.6. Wnioski (153)
  • Dalsza lektura (153)

11. Aktualizacja procesu pomiaru wyników (155)

  • 11.1. Wprowadzenie (155)
  • 11.2. Aktualizacja procesu (155)
  • 11.3. Kiedy należy aktualizować cele szczegółowe? (156)
  • 11.4. Weryfikacja wskaźników (159)
  • 11.5. Weryfikacja wskaźników pod kątem mapy sukcesu (160)
  • 11.6. Refleksja nad realizowaną strategią (161)
  • 11.7. Sprawdzanie strategii (162)
  • 11.8. Pokonywanie barier utrudniających aktualizację systemu (163)
  • 11.9. Podsumowanie (172)
  • Dalsza lektura (172)

12. Pomiary wyników osiąganych przez ludzi (173)

  • 12.1. Wprowadzenie (173)
  • 12.2. Czynniki niezbędne w osiąganiu znakomitych wyników (174)
  • 12.3. Pomiary zadowolenia i zaangażowania pracowników (176)
  • 12.4. Indywidualna ocena wyników (180)
  • 12.5. Wskaźniki wyników związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi (185)
  • 12.6. Działanie na podstawie wyników badania (187)
  • Dalsza lektura i źródła informacji (188)

13. Pomiary zadowolenia klientów (189)

  • 13.1. Wprowadzenie (189)
  • 13.2. Co jest przedmiotem pomiaru? (189)
  • 13.3. Wykorzystywanie informacji pozyskanych od klientów (199)
  • 13.4. Podsumowanie (203)
  • Dalsza lektura (204)

14. Pomiary procesów (205)

  • 14.1. Wprowadzenie (205)
  • 14.2. Model procesu (205)
  • 14.3. Pomiary procesu (207)
  • 14.4. Kluczowe wskaźniki procesowe (208)
  • 14.5. Podsumowanie (211)
  • Dalsza lektura (211)

15. Pomiary kształtowania kompetencji i zasobów (213)

  • 15.1. Wprowadzenie (213)
  • 15.2. Definiowanie pojęć (213)
  • 15.3. Po co dokonuje się pomiarów kształtowania kompetencji i zasobów? (215)
  • 15.4. Model przedstawiania zależności między zasobami a kompetencjami (219)
  • 15.5. Podsumowanie (228)
  • Dalsza lektura (228)

16. Pomiary wyników finansowych (229)

  • 16.1. Wprowadzenie (229)
  • 16.2. Wyniki finansowe z punktu widzenia akcjonariuszy (231)
  • 16.3. Wskaźniki kluczowe dla akcjonariuszy (234)
  • 16.4. Wskaźniki rachunkowe (237)
  • 16.5. Wskaźniki istotne dla zarządzających (239)
  • 16.6. Podsumowanie (242)
  • Dalsza lektura (242)

17. Zrównoważony rozwój i jego pomiary (243)

  • 17.1. Wprowadzenie (243)
  • 17.2. Zrównoważony rozwój i społeczna odpowiedzialność biznesu - co to takiego? (244)
  • 17.3. Korzyści (245)
  • 17.4. Zróżnicowany rozwój jako nieodłączny element prowadzonej działalności (249)
  • 17.5. Podsumowanie (255)
  • Dalsza lektura i źródła dodatkowych informacji (255)

18. Tworzenie kultury sprzyjającej osiąganiu świetnych wyników (257)

  • 18.1. Wprowadzenie (257)
  • 18.2. Tworzenie odpowiednich uwarunkowań (258)
  • 18.3. Tworzenie odpowiedniej kultury (259)
  • 18.4. Rekrutacja właściwych ludzi (262)
  • 18.5. Źródła motywacji (263)
  • 18.6. Stosunek do pracowników osiągających wyniki poniżej oczekiwań (265)
  • 18.7. Świadomość własnego wpływu (266)
  • 18.8. Wyznaczanie kierunku i zaangażowanie (267)
  • 18.9. Komunikacja (269)
  • 18.10. Podsumowanie (270)
  • Dalsza lektura (270)

19. Relacje liderów (273)

  • 19.1. Wprowadzenie (273)
  • 19.2. Paul Woodward - dyrektor generalny, Sue Ryder Care (273)
  • 19.3. PY Gerbeau - dyrektor generalny, X-Leisure (276)
  • 19.4. Richard Boot Obe - IRC Global Executive Search Partners (279)
  • 19.5. David Child (281)
  • 19.6. Baronowa Sally Greengross (284)
  • 19.7. Charles Carter (286)
  • 19.8. Nigel Bond - dyrektor generalny, Domino Printing Sciences (288)
  • 19.9. Mark Lever - dyrektor generalny, National Autistic Society (293)
  • 19.10. Mike Ophield (297)
  • 19.11. Andy Wood - dyrektor generalny, Adnams plc (300)

20. Podsumowanie (305)

  • 20.1. Wprowadzenie (305)
  • 20.2. Pomiary wyników (305)
  • 20.3. Zarządzanie wynikami (307)
  • 20.4. Przywództwo zorientowane na wyniki (308)
  • Dalsza lektura (312)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-7200-4
Rozmiar pliku: 5,6 MB

BESTSELLERY

Kategorie: