Facebook - konwersja
Darmowy fragment

Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu - ebook

Wydawnictwo:
Format:
PDF
Data wydania:
15 grudnia 2020
E-book: PDF, EPUB MOBI
39,90 zł
Audiobook
39,90 zł
39,90
3990 pkt
punktów Virtualo

Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu - ebook

Copywriterem być każdy może?

Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom wymyślenie nazwy marki, produktu lub usługi.

Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego... oraz oczywiście jego kompetencje.

By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani posiadać odpowiednich zaświadczeń, certyfikatów lub świadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej.

Ten, kto potrafi skutecznie żonglować słowami, będzie dobrze zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą dobre, skończy w tłumie setek innych copywriterów.
A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać skuteczne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę!

Z książki dowiesz się:

  • Kim jest copywriter?
  • Jak przygotować się do pracy copywritera?
  • Jak sprawnie poprawić warsztat pisarski?
  • Jak skutecznie sprzedawać słowem w dobie marketingowego szumu?
  • Jak mądrze pozycjonować treści w internecie?
  • Jak dobrze zarabiać na copywritingu i prowadzić copywriterski biznes?

Łap za książkę i bądź kontent, tworząc content!

Posłuchaj rozmowy z Marcinem Cichockim!

Spis treści

 

Wstęp 5

 

Rozdział 1. Zawód: copywriter 7

  • Kim jest copywriter? 7
  • Rodzaje copywritingu 9
  • Rynek copywriterski w Polsce 15
  • Niski próg wejścia do branży - błogosławieństwo czy przekleństwo? 17

Rozdział 2. Jak przygotować się do pracy copywritera? 21

  • Każdy może zostać copywriterem 21
  • Cechy dobrego copywritera 26
  • Czy studia kierunkowe są niezbędne? 32
  • Chcesz się przebranżowić? Zrób to z głową 33

Rozdział 3. Warsztat pracy 39

  • Ludzie nie czytają, oni skanują 39
  • Idealne formatowanie 46
  • Pisz jak dobry copywriter 52
  • Pozwól tekstom leżakować 59
  • Metoda otwartych i zamkniętych drzwi 60
  • Przydatne narzędzia w pracy copywritera 61

Rozdział 4. Copywriter musi umieć sprzedawać 71

  • Poznaj klienta swojego klienta 71
  • Język korzyści 74
  • Zapoznaj się z AIDĄ 76
  • Call to Action 79
  • Nie używaj słowa "nie" 81
  • 3 x CO 82
  • Sprzedawaj obietnice 83
  • Storytelling 86
  • Klątwa wiedzy 87
  • Metoda gumowej kaczuszki 90
  • Zasada KISS - Keep It Simple, Stupid 91

Rozdział 5. Copywriter musi znać zasady SEO 93

  • O słowach kluczowych słów kilka 93
  • Jak szukają użytkownicy? 94
  • Frazy kluczowe typu short tail i long tail 95
  • Copywriting mobilny 97
  • Wyszukiwanie głosowe 99
  • Odpowiadaj na pytania 101
  • Analiza i dobór fraz kluczowych 102
  • Mądre rozmieszczanie fraz kluczowych 107
  • Jaka jest odpowiednia długość treści? 110
  • W tekstach SEO liczy się użyteczność 112

Rozdział 6. Zarabiaj na copywritingu 113

  • Wyspecjalizuj się 113
  • Gdzie szukać klientów? 115
  • Czego klienci oczekują od copywriterów? 118
  • Dobry wizerunek to podstawa 119
  • Wykorzystaj społeczny dowód słuszności 122
  • Brief, czyli nie trafiaj kulą w płot 124
  • 10 żelaznych zasad dobrego copywritera 127
  • Copywriterskie stawki - no to ile zaśpiewać klientowi? 129

Zakończenie? A może początek? 133

  • Chcesz dalej rozwijać swój copywriterski warsztat i stawać się #lepszymcopywriterem? 134
Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-7650-2
Rozmiar pliku: 1,6 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij