Facebook - konwersja

Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
15 grudnia 2020
Ebook
39,90 zł
Audiobook
39,90 zł
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
39,90

Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu - ebook

Copywriterem być każdy może?

Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom wymyślenie nazwy marki, produktu lub usługi.

Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego... oraz oczywiście jego kompetencje.

By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani posiadać odpowiednich zaświadczeń, certyfikatów lub świadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej.

Ten, kto potrafi skutecznie żonglować słowami, będzie dobrze zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą dobre, skończy w tłumie setek innych copywriterów.
A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać skuteczne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę!

Z książki dowiesz się:

  • Kim jest copywriter?
  • Jak przygotować się do pracy copywritera?
  • Jak sprawnie poprawić warsztat pisarski?
  • Jak skutecznie sprzedawać słowem w dobie marketingowego szumu?
  • Jak mądrze pozycjonować treści w internecie?
  • Jak dobrze zarabiać na copywritingu i prowadzić copywriterski biznes?

Łap za książkę i bądź kontent, tworząc content!

Posłuchaj rozmowy z Marcinem Cichockim!

Spis treści

 

Wstęp 5

 

Rozdział 1. Zawód: copywriter 7

  • Kim jest copywriter? 7
  • Rodzaje copywritingu 9
  • Rynek copywriterski w Polsce 15
  • Niski próg wejścia do branży - błogosławieństwo czy przekleństwo? 17

Rozdział 2. Jak przygotować się do pracy copywritera? 21

  • Każdy może zostać copywriterem 21
  • Cechy dobrego copywritera 26
  • Czy studia kierunkowe są niezbędne? 32
  • Chcesz się przebranżowić? Zrób to z głową 33

Rozdział 3. Warsztat pracy 39

  • Ludzie nie czytają, oni skanują 39
  • Idealne formatowanie 46
  • Pisz jak dobry copywriter 52
  • Pozwól tekstom leżakować 59
  • Metoda otwartych i zamkniętych drzwi 60
  • Przydatne narzędzia w pracy copywritera 61

Rozdział 4. Copywriter musi umieć sprzedawać 71

  • Poznaj klienta swojego klienta 71
  • Język korzyści 74
  • Zapoznaj się z AIDĄ 76
  • Call to Action 79
  • Nie używaj słowa "nie" 81
  • 3 x CO 82
  • Sprzedawaj obietnice 83
  • Storytelling 86
  • Klątwa wiedzy 87
  • Metoda gumowej kaczuszki 90
  • Zasada KISS - Keep It Simple, Stupid 91

Rozdział 5. Copywriter musi znać zasady SEO 93

  • O słowach kluczowych słów kilka 93
  • Jak szukają użytkownicy? 94
  • Frazy kluczowe typu short tail i long tail 95
  • Copywriting mobilny 97
  • Wyszukiwanie głosowe 99
  • Odpowiadaj na pytania 101
  • Analiza i dobór fraz kluczowych 102
  • Mądre rozmieszczanie fraz kluczowych 107
  • Jaka jest odpowiednia długość treści? 110
  • W tekstach SEO liczy się użyteczność 112

Rozdział 6. Zarabiaj na copywritingu 113

  • Wyspecjalizuj się 113
  • Gdzie szukać klientów? 115
  • Czego klienci oczekują od copywriterów? 118
  • Dobry wizerunek to podstawa 119
  • Wykorzystaj społeczny dowód słuszności 122
  • Brief, czyli nie trafiaj kulą w płot 124
  • 10 żelaznych zasad dobrego copywritera 127
  • Copywriterskie stawki - no to ile zaśpiewać klientowi? 129

Zakończenie? A może początek? 133

  • Chcesz dalej rozwijać swój copywriterski warsztat i stawać się #lepszymcopywriterem? 134
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-7650-2
Rozmiar pliku: 4,1 MB

BESTSELLERY

Kategorie: