Facebook - konwersja

Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
28 stycznia 2018
Ebook
54,90 zł
Audiobook
39,90 zł
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
54,90

Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone - ebook

Mocno stań na obu handlowych nogach!

Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równocześnie świetnym analitykiem - potrafiącym pracować z danymi, tabelami, liczbami - oraz empatycznym psychologiem odczytującym prawdziwe potrzeby klienta z zawoalowanych nieraz słów, mimiki, mowy ciała. Sprzeczności jest więcej. Doświadczonym handlowcom, zbrojnym w wiedzę i umiejętności sprzedażowe, brakować może entuzjazmu, jaki mają początkujący. Ci z kolei zdolni są zarazić rozmówcę swoją świeżą energią, by zaraz potem zniechęcić do siebie nieświadomie popełnioną gafą - zachowaniem dalece wykraczającym poza ramy biznesowej etykiety.

Jak to pogodzić? Jak umiejętnie i racjonalnie zorganizować własną pracę w terenie, wykorzystując przy tym twarde techniki sprzedażowe i jak równocześnie kierować się w kontaktach zawodowych tym, czego oczekują klienci, czyli: emocjami, szczerością, sercem? Gdzie, będąc weteranem profesji, szukać entuzjazmu młodzika? I odwrotnie: skąd czerpać doświadczenie, gdy startuje się w tym niełatwym, lecz fascynującym zawodzie? O tym piszą Andrzej Niemczyk i Mariusz Kędzierski, handlowcy i trenerzy sprzedaży z wieloletnim stażem. W swojej książce zebrali wiedzę i doświadczenia kilku tysięcy przedstawicieli handlowych i ich szefów, którzy zechcieli przyłożyć rękę do powstania tego niezwykłego poradnika. Udowadniają w nim, że skuteczna sprzedaż bez manipulacji jest możliwa - od pierwszego tzw. zimnego telefonu aż po finalizację transakcji i dalej, do podtrzymywania przyjaznych relacji z partnerami w biznesie.

Spis treści

Wstęp (9)

CZĘŚĆ I. DZIEŃ PO DNIU - CODZIENNA PRACA HANDLOWCA

Rozdział 1. Pierwszy kontakt z klientem - "zimny telefon" (15)

Rozdział 2. Schemat wizyty handlowej - konieczność czy bezsens? Prawidłowe podejście do wizyty handlowej (21)

  • 2.1. Konflikt handlowców z przełożonymi (22)
  • 2.2. Otwarcie spotkania - więcej szans, niż to się wydaje (31)
  • 2.3. Badanie potencjału i potrzeb klienta (37)
  • 2.4. Prezentacja oferty (49)
  • Zastrzeżenia - pokonać czy zrozumieć? (69)
  • 2.5. Zamykanie sprzedaży i zakończenie spotkania (75)
  • 2.6. Działania po wizycie handlowej (86)

Rozdział 3. Negocjacje dla handlowców (91)

  • 3.1. Dwa rodzaje negocjacji - dwa odmienne światy (91)
  • 3.2. Prawidłowe negocjowanie problemowe i pozycyjne (98)
  • 3.3. Style negocjowania (109)
  • 3.4. Emocje w negocjacjach (115)
  • 3.5. Komunikacja w negocjacjach (125)
  • 3.6. Przygotowanie do negocjacji (130)
  • 3.7. Trudne sytuacje w negocjacjach (148)
  • 3.8. Dobre strony reguł wywierania wpływu i manipulacja (154)

Rozdział 4. Jak poprowadzić skuteczną prezentację na szerszym forum - wystąpienia publiczne (173)

  • 4.1. Przygotowanie do prezentacji (175)
  • 4.2. Jak ustalać treść wystąpienia (176)
  • 4.3. Jaka ma być forma wystąpienia? (178)
  • 4.4. Prezenter - najważniejszy element (189)

Rozdział 5. Co handlowiec powinien wiedzieć o produkcie i firmie (199)

  • 5.1. Co muszę wiedzieć o firmie? (199)
  • 5.2. Co przedstawiciel musi wiedzieć o produkcie - marketingowa koncepcja produktu (200)
  • 5.3. Opisujmy produkt językiem klienta (204)

Rozdział 6. Jak przedstawiciel może efektywnie zorganizować swoją pracę - czas, cele, priorytety (209)

  • 6.1. Matryca zarządzania czasem (211)
  • 6.2. Stawianie sobie celów sprzedażowych (213)
  • 6.3. Priorytety zadań (215)
  • 6.4. Pożeracze czasu - jak sobie z nimi radzić? (218)
  • 6.5. Praktyczne narzędzia zarządzania czasem (225)
  • 6.6. Delegowanie zadań (229)

CZĘŚĆ II. KOMPETENCJE PSYCHOLOGICZNE W ZWIĘKSZANIU SKUTECZNOŚCI HANDLOWCA

Rozdział 7. Klient też człowiek, czyli jak przedstawiciel może budować relacje (235)

  • 7.1. Czego klient nie lubi (236)
  • 7.2. Jak budować wiarygodność w oczach klienta (240)
  • 7.3. Typologia zachowań klienta (246)
  • 7.4. Jak wykorzystać typologię zachowań (248)
  • 7.5. Trudne sytuacje jako szansa (252)

Rozdział 8. Asertywność handlowca to znacznie więcej niż umiejętność odmawiania (257)

  • 8.1. Czym naprawdę jest asertywność? (258)
  • 8.2. Dlaczego handlowcy nie zachowują się asertywnie? (261)
  • 8.3. Jakie są warunki asertywności? (262)
  • 8.4. Jaki jest związek postawy wobec siebie i innych z asertywnością? (263)
  • 8.5. Idee irracjonalne (266)
  • 8.6. Dialog wewnętrzny (270)
  • 8.7. Techniki wspomagające asertywność (271)
  • 8.8. Jak postępować z osobami, które nie zachowują się asertywnie (274)

Rozdział 9. Jak przedstawiciel może sobie radzić z negatywnymi emocjami? (277)

Rozdział 10. Wypalenie zawodowe - jak przedstawiciel może go uniknąć? (289)

  • 10.1. Po czym poznamy wypalenie? (289)
  • 10.2. Skąd się bierze wypalenie zawodowe? (292)
  • 10.3. Jak przeciwdziałać wypaleniu? (302)

Rozdział 11. Jak rozwiązywać konflikty (323)

  • 11.1. Czym jest konflikt? (323)
  • 11.2. Przyczyny konfliktów (326)
  • 11.3. Rodzaje konfliktów (332)
  • 11.4. Błędy w rozwiązywaniu konfliktów (332)
  • 11.5. Jak zapobiegać niepotrzebnym konfliktom (336)
  • 11.6. Jak rozwiązywać konflikty (341)
  • 11.7. Pomoc osób trzecich w rozwiązywaniu konfliktów (347)

Rozdział 12. Błędy szefów sprzedaży w pracy z handlowcami (349)

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-4569-0
Rozmiar pliku: 4,4 MB

BESTSELLERY

Kategorie: