Facebook - konwersja
Darmowy fragment

Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom 2 - ebook

Format:
PDF
Data wydania:
23 października 2023
19,95
1995 pkt
punktów Virtualo

Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom 2 - ebook

W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych padły ważne kwestie – postulaty badawcze, pytania, które mogą stanowić cenne inspiracje do dalszych rozważań. Słuszne jest założenie redakcyjne, zwerbalizowane we wstępie, że książka pozwoli poszerzyć dyskurs naukowy związany z perswazją, manipulacją czy propagandą o nowe interesujące pola badawcze, ale także pomoże uświadomić odbiorcom medialnych przekazów, jak prawidłowo odczytywać działania „producentów kontekstu”, by w pełni świadomie konsumować treści serwowane za pośrednictwem prasy, radia, telewizji czy Internetu.

Z recenzji prof. dr. hab. Dariusza Rotta

Jest to pozycja oryginalna, interesująca, cenna poznawczo, z walorami dydaktycznymi w obrębie nauk o komunikacji społecznej i mediach (komunikacji wizerunkowej, dziennikarstwa, medioznawstwa), socjologii i marketingu komercyjnego.

Z recenzji dr. hab. Arkadiusza Dudziaka, prof. UWM

Spis treści

Wstęp 7

Bohater wiarygodny w wybranych przekazach reklamowych największych banków w Polsce w czasie pierwszej fali pandemii COVID-19 9

(Agnieszka Barczyk-Sitkowska, Uniwersytet Łódzki)

Pandemia fake newsów w dobie pandemii COVID-19 29

(Agata Paszek, Barbara Sitko, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie)

Badanie anatomii fake newsa. Jakościowe metody analizy dezinformacji zamieszczanej w internecie 41

(Katarzyna Jarzyńska, Uniwersytet Warszawski)

Propagandowy obraz operacji Cedar Falls ze stycznia 1967 r. w okresie wojny wietnamskiej 59

(Patryk Masny, Uniwersytet Jagielloński)

„Kabotyn z obwarzankiem”, czyli propaganda dobrego imienia Marszałka Józefa Piłsudskiego. Karykatura, prawo, współczesność 81

(Robert Nowecki, Uniwersytet Warszawski)

O związkach tańca z propagandą – przypadek Siergieja Połunina 99

(Anna Reglińska-Jemioł, Uniwersytet Gdański)

Call to action jako narzędzie nowoczesnego social media marketingu na kontach Meta Business Suite 111

(Klaudia Stępień-Kowalik, Uniwersytet Łódzki)

Kategoria: Socjologia
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8331-219-4
Rozmiar pliku: 5,3 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij