Facebook - konwersja
Darmowy fragment

Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce - ebook

Wydawnictwo:
Format:
MOBI
Data wydania:
14 lutego 2014
44,90
4490 pkt
punktów Virtualo

Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce - ebook

Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby fascynujących przykładów. Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce.

Jak pisze sama autorka: „Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki.

Zmysły dla zysku zostały podzielone na branże oraz główne zagadnienia tematyczne, tj. reklamę sensoryczną i design sensoryczny. Nadaje to książce nieco eklektyczny charakter, a zarazem ułatwia korzystanie z niej. Wystarczy otworzyć ją na interesującej nas branży. Książka ma charakter praktyczny, a na końcu każdego rozdziału znajduje się „narzędziownik” zawierający gotowe do zastosowania rady i wskazówki

Napisałam tę książkę dla tych:

• którzy nie mają pojęcia o marketingu

• którzy o marketingu wiedzą trochę

• którzy chcieliby dowiedzieć się więcej

• a także dla teoretyków i praktyków marketingu

Książka zawiera opisane w przystępny sposób studia przypadku w formie łatwych do połknięcia pigułek do bezpośredniego zastosowania. Podaję liczne przykłady największych światowych marek wykorzystujących marketing sensoryczny – od sektora finansowego, przez branżę spożywczą po elektroniczną. Marketing sensoryczny stał się modny, ponieważ sprawdza się w praktyce i przynosi wymierne korzyści.

Opisuję i wyjaśniam:

• Co mają ze sobą wspólnego pasikonik, maltodekstryna i konfesjonał?

• Czy perfumy mogą służyć jako zastawa stołowa?

• Dlaczego pilot telewizyjny powinien być ciężki?

• Czy można pakować odzież w tacki spożywcze?

• Co to jest niebieski fenomen i łagodny masochizm?

• Czy „Tłusty mózg” to dobry pomysł na nazwę firmy?

• Po co sklep z odzieżą stawia do góry nogami budkę z hot-dogami?

• Jak wejść w dotykową interakcję z billboardem?

• Dlaczego patrząc na zdjęcia czarno-białe klient jest zrelaksowany?

• Dlaczego będąc na diecie należy wybierać duże paczki chipsów?

Iwona Skowronek – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka książki Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne.

Kategoria: Sprzedaż i obsługa klienta
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-7561-448-0
Rozmiar pliku: 25 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij