Facebook - konwersja
Darmowy fragment

Znaczenie różnic kulturowych w zarządzaniu produktem - ebook

Wydawnictwo:
Format:
MOBI
Data wydania:
1 czerwca 2025
90,87
9087 pkt
punktów Virtualo

Znaczenie różnic kulturowych w zarządzaniu produktem - ebook

Czy globalna marka może smakować inaczej w różnych zakątkach świata? W międzynarodowym biznesie sukces produktu zależy nie tylko od jakości czy ceny, ale też od tego, jak jest postrzegany w różnych kontekstach kulturowych. Czasem o powodzeniu marki decyduje detal — nazwa, kolor opakowania czy liczba sztuk w zestawie. Książka ta bada wpływ różnic kulturowych na strategię zarządzania produktem, łącząc teorię marketingu z przykładem marki KitKat, która w Japonii osiągnęła niemal kultowy status.

Kategoria: Administracja
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8414-674-3
Rozmiar pliku: 6,1 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij