Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Znaczenie social media marketingu w branży filmowej - ebook

Data wydania:
20 grudnia 2024
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
24,95

Znaczenie social media marketingu w branży filmowej - ebook

Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektami funkcjonowania branży filmowej i wykazała, w jaki sposób social media marketing może wpływać na sukces komercyjny filmów. Nowatorskie podejście uwzględniające specyfikę wskaźników marketingowych w mediach społecznościowych, a także elementy moderujące związane na przykład z gatunkiem filmu czy budżetem produkcji zaowocowały opracowaniem modelu uwypuklającego kluczowe czynniki wpływające na box office. Dzięki temu książka dostarcza zarówno naukowych, jak i praktycznych rekomendacji dla badaczy, studentów i praktyków działających w obszarze marketingu kultury, szczególnie marketingu filmowego, pomagając w pełni wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do zwiększenia widowni i zysków z box office.

Spis treści

Wstęp 7

1. Rola mediów społecznościowych w działaniach marketingowych organizacji 19

1.1. Ewolucja marketingu i jego rola w zarządzaniu 19

1.2. Wpływ nowoczesnych technologii cyfrowych na rozwój marketingu 24

1.3. Media i kanały cyfrowe w działaniach marketingowych organizacji 34

1.4. Znaczenie i korzyści wykorzystania social media marketingu 43

1.5. Rola i sposób pomiaru rezultatów social media marketingu 52

2. Branża filmowa – specyfika wykorzystania podejścia marketingowego i mediów społecznościowych 61

2.1. Znaczenie sztuk audiowizualnych na rynku kultury 61

2.2. Marketing kultury 76

2.3. Zakres implementacji nowoczesnych rozwiązań w sferze marketingu kultury 90

2.4. Kinematografia i jej miejsce na rynku kultury w Polsce i na świecie 102

2.5. Branża filmowa w Polsce i za granicą – specyfika działań marketingowych 109

2.6. Social media w branży filmowej w Polsce na tle praktyk rynków zagranicznych 124

3. Wpływ social media marketingu na przychody produkcji filmowych 131

3.1. Metodyka badań 131

3.2. Jakość działań z obszaru social media marketingu 137

3.3. Ocena zależności działań social media marketingowych i przychodów produkcji filmowych 142

3.4. Wykorzystanie mediów społecznościowych w polskiej branży filmowej 161

3.5. Wnioski końcowe, wskazania aplikacyjne i kierunki przyszłych badań 167

Zakończenie 173

Bibliografia 179

Spis tabel 197

Spis rysunków 199

Spis wykresów 201

Załącznik. Wykaz ekspertów 203

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8331-574-4
Rozmiar pliku: 2,6 MB

BESTSELLERY

Kategorie: