Facebook - konwersja

Zrozumieć social media - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
8 września 2020
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
49,00

Zrozumieć social media - ebook

Facebook na kozetce

Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy.

Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi:

  • Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych
  • Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić
  • Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów
  • W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych

Spis treści

 

Wstęp. Dlaczego powstała ta książka? 7

 

Rozdział 1. Czym są media społecznościowe? 13

  • Kiedy powstały media społecznościowe? 18
  • Jak rozwijały się media społecznościowe w Polsce? 21
  • Z komputera na telefon, czyli pierwsza rewolucja w mediach społecznościowych 23
  • Każdy z nas jest reporterem i publicystą 25
  • Od feedu do stories, czyli druga rewolucja w mediach społecznościowych 27
  • Jak działają algorytmy wyświetlania treści Facebooka, Instagrama i innych serwisów społecznościowych? 30
  • Quiz: sprawdź swoją wiedzę o mediach społecznościowych 36

Rozdział 2. Dlaczego i jak używamy mediów społecznościowych? 39

  • Miejsce mediów społecznościowych w piramidzie potrzeb Maslowa 42
  • Potrzeba kontaktu z bliskimi główną motywacją do korzystania z mediów społecznościowych 45
  • Ile czasu spędzamy na konsumowaniu treści? 46
  • Czas czasowi nierówny w mediach społecznościowych 49
  • Kto i dlaczego NIE korzysta z serwisów społecznościowych? 52

Rozdział 3. Nowi idole w mediach społecznościowych 57

  • Kim jest influencer? 59
  • Za co kochamy influencerów? 65
  • Jak media społecznościowe zmieniły życie celebrytów? 70
  • Od lekarza do influencera 71
  • Czy ufamy influencerom? 73
  • Idealne życie na Instagramie 77
  • Historia pewnej instagramerki oraz naleśników, które okazały się plackami tortilli 78
  • "Instagram dał mi w kość i wywrócił moje życie do góry nogami" - wywiad 81

Rozdział 4. W pogoni za treściami, czyli strach przed niedoinformowaniem 87

  • Ile osób w Polsce ma FOMO? 92
  • Pokolenie Z, czyli always on 94
  • Fonoholizm wśród polskich nastolatków 102

Rozdział 5. Emocje w mediach społecznościowych 105

  • Emocje podstawowe i złożone 108
  • Eksperyment Facebooka z manipulacją treściami 111
  • Co się dzieje w mózgu, gdy dostajemy like'a? 115
  • Jak zmienił nas Instagram? 117

Rozdział 6. Cechy osobowościowe a korzystanie z mediów społecznościowych 121

  • Czym jest wielka piątka? 124
  • Jak poszczególne wymiary osobowości determinują korzystanie z mediów społecznościowych i internetu? 127
  • Po like'ach ich poznacie 130
  • Media społecznościowe lepsze od psychiatry? 134
  • Jak różnice kulturowe wpływają na korzystanie z mediów społecznościowych? 136
  • Chińska utopia 138

Rozdział 7. Czy korzystanie z mediów społecznościowych powoduje depresję? 143

  • Przez media społecznościowe żyjemy w erze zazdrości 147
  • Zabiła się, bo dostawała za mało polubień w serwisach społecznościowych 151
  • Bierne i aktywne korzystanie z mediów społecznościowych 153

Rozdział 8. Serwisy społecznościowe i ich wpływ na odbiorców 157

  • Negatywny wpływ mediów społecznościowych na zdrowie 160
  • Nie śpię, bo lajkuję posty 161
  • Media społecznościowe a zadowolenie z własnego wyglądu 163
  • Przemoc w mediach społecznościowych 165
  • Jak minimalizować negatywny wpływ mediów społecznościowych? 171
  • Jakie są pozytywne efekty korzystania z mediów społecznościowych? 175
  • Jak pozytywne i negatywne aspekty korzystania z mediów społecznościowych rozkładają się na poszczególne serwisy? 179

Rozdział 9. Wpływ mediów społecznościowych na duże grupy ludzi 181

  • Fake news groźniejszą bronią niż karabin maszynowy 184
  • Co łączy Trumpa z macedońskim miastem Wełes? 188
  • Jak rozpoznać fałszywe informacje? 190
  • Deepfake nową formą fake newsa 197
  • Wpływ mediów społecznościowych na politykę 200
  • O takich, co ukradli dane 203
  • Media społecznościowe w czasach pandemii 206

Rozdział 10. Media społecznościowe w reklamie i promocji 213

  • Jakie dane przekazujemy serwisom społecznościowym? 218
  • Media społecznościowe napędzają nas do wydawania pieniędzy 220
  • Przepis na fałszywego influencera 223
  • Marketing szeptany 226
  • Chcę zaistnieć ze swoją marką w mediach społecznościowych. Jak to zrobić? 232

Rozdział 11. Jak używać serwisów społecznościowych na co dzień? 241

  • Ucz się na błędach innych, czyli zestawienie wpadek w mediach społecznościowych 247
  • Jak pokonać trolla? 251
  • Chcę mieć więcej like'ów! Jakie posty publikować? 255
  • Jak korzystać z hasztagów w mediach społecznościowych? 259
  • Biznesowe media społecznościowe 263
  • W grupie raźniej. Zwłaszcza na Facebooku 270
  • Kim jest community manager? 275
  • Quiz: sprawdź swoją wiedzę o mediach społecznościowych 279

Zakończenie. Jakie będą media społecznościowe w przyszłości? 283

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-7396-9
Rozmiar pliku: 3,6 MB

BESTSELLERY

Kategorie: