Facebook - konwersja
  • promocja

Zwinny samuraj. Jak programują mistrzowie zwinności - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
1 lutego 2012
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Zwinny samuraj. Jak programują mistrzowie zwinności - ebook

Podręcznik zwinnego zespołu!

  • Czym wyróżniają się zwinne projekty?
  • Jak działa zwinne planowanie?
  • Co dają testy jednostkowe i ciągła integracja?

Konkurencja na rynku oprogramowania, oczekiwania klientów oraz tempo życia wymagają zmiany podejścia do wytwarzania aplikacji. Klienci nie chcą już czekać miesiącami na pierwszą wersję zamówionego produktu - chcą zobaczyć cokolwiek już za tydzień! Niemożliwe? A jednak! Jeśli zastosujesz zwinne praktyki, masz szansę błyskawicznie pokazać klientowi działające zręby aplikacji, a w kolejnych (krótkich!) iteracjach kolejne efekty. Zobacz, jaki wpływ na efektywność może mieć zwinność. Sprawdź, jak dobrać ludzi do zwinnego zespołu oraz jak nim zarządzać.

Jonathan w swojej książce zaprezentuje Ci wszystko, co musisz wiedzieć na temat zwinnych praktyk. Dowiesz się, jak ważny jest zespół, co go napędza i jakie role pełnią jego członkowie. Najpierw poznasz największe zagrożenia dla projektu i zalety tablic koncepcyjnych oraz przygotujesz się do rozpoczęcia fazy realizacji. Kolejne rozdziały zawierają niezbędne informacje poświęcone planowaniu, szacowaniu oraz zarządzaniu iteracjami. Dodatkowo na własne oczy zobaczysz, jak ważne są testy jednostkowe, refaktoryzacja oraz ciągła integracja w procesie wytwarzania oprogramowania. Książka ta jest idealnym źródłem informacji dla członków zwinnych zespołów oraz osób, które kolejny projekt chciałyby zrealizować z wykorzystaniem właśnie tej metodologii.

  • Cechy charakterystyczne zwinnych projektów
  • Role w projekcie
  • Wskazówki w kwestii tworzenia zwinnego zespołu
  • Tablice koncepcyjne
  • Identyfikacja istotnego ryzyka
  • Definiowanie celu
  • Zbieranie historii użytkowników
  • Szacowanie
  • Planowanie
  • Zarządzanie iteracjami
  • Plan komunikacji
  • Codzienny miniprzegląd
  • Testy jednostkowe
  • Refaktoryzacja kodu
  • Programowanie oparte na testach
  • Potencjał ciągłej integracji

Poznaj nowoczesne metodologie wytwarzania oprogramowania!


Jonathan Rasmusson ma ponad dziesięć lat doświadczenia w branży. Jest przedsiębiorcą i zwinnym trenerem związanym z firmami ThoughtWorks oraz Cortex Business Solutions, a także międzynarodowym konsultantem. Od dawna pomaga innym znaleźć najlepsze rozwiązania i sposoby pracy. Brał także udział w tworzeniu zaawansowanych systemów dla dużych firm, takich jak Microsoft czy British Petroleum.

Spis treści

Podziękowania (9)

Dobrze Cię widzieć (11)

Część I. Wprowadzenie (15)

Rozdział 1. Zwinność w pigułce (17)

  • 1.1. Dostarczaj czegoś wartościowego co tydzień (18)
  • 1.2. Jak działa zwinne planowanie? (21)
  • 1.3. Zrobione oznacza zrobione (23)
  • 1.4. Trzy proste prawdy (24)

Rozdział 2. Poznaj swój zwinny zespół (27)

  • 2.1. Czym wyróżniają się zwinne projekty? (28)
  • 2.2. Co napędza zwinny zespół (30)
  • 2.3. Typowe role (36)
  • 2.4. Wskazówki co do tworzenia Twojego zwinnego zespołu (45)

Część II. Inicjacja projektu zwinnego (49)

Rozdział 3. Jak zapakować autokar (51)

  • 3.1. Co zabija większość projektów (52)
  • 3.2. Zadawaj trudne pytania (52)
  • 3.3. Zrób tablicę koncepcyjną (54)
  • 3.4. Jak to działa (54)
  • 3.5. Tablica koncepcyjna w pigułce (55)

Rozdział 4. Kontekst projektu (57)

  • 4.1. Zapytaj: po co tu jesteśmy? (58)
  • 4.2. Tworzenie krótkiego podsumowania (60)
  • 4.3. Projekt opakowania (63)
  • 4.4. Stwórz listę "NIE" (66)
  • 4.5. Poznaj swoich sąsiadów (68)

Rozdział 5. Realizacja (75)

  • 5.1. Pokaż rozwiązanie (76)
  • 5.2. Zapytaj, co nie da nam spokojnie spać (77)
  • 5.3. Określ rozmiar (81)
  • 5.4. Wyjaśnij dokładnie, co zamierzasz dostarczyć (83)
  • 5.5. Pokaż, co się będzie działo (90)

Część III. Planowanie zwinnego projektu (97)

Rozdział 6. Zbieranie historii użytkowników (99)

  • 6.1. Problem z dokumentacją (100)
  • 6.2. Wprowadź historie użytkownika (103)
  • 6.3. Cechy dobrych historii użytkownika (104)
  • 6.4. Jak przeprowadzić warsztaty zbierania historii (112)

Rozdział 7. Szacowanie: piękna sztuka zgadywania (119)

  • 7.1. Problem z wysokopoziomowymi szacunkami (120)
  • 7.2. Zamiana cytryn w lemoniadę (121)
  • 7.3. Jak to działa? (127)

Rozdział 8. Zwinne planowanie: zmagania z rzeczywistością (135)

  • 8.1. Problemy z planowaniem statycznym (136)
  • 8.2. Stwórz zwinny plan (138)
  • 8.3. Bądź elastyczny co do zakresu projektu (140)
  • 8.4. Twój pierwszy plan (143)
  • 8.5. Wykres malejący (151)
  • 8.6. Zmiana projektu w projekt zwinny (155)
  • 8.7. Zastosowanie w praktyce (156)

Część IV. Realizacja zwinnego projektu (165)

Rozdział 9. Zarządzanie iteracjami: działanie (167)

  • 9.1. Jak dostarczać wartościowe rzeczy co tydzień (168)
  • 9.2. Zwinna iteracja (169)
  • 9.3. Potrzebna pomoc (170)
  • 9.4. Krok 1. Analiza i projektowanie: przygotowanie do pracy (171)
  • 9.5. Krok 2. Programowanie: praca (177)
  • 9.6. Krok 3. Testowanie: sprawdzanie pracy (178)
  • 9.7. Kanban (180)

Rozdział 10. Tworzenie zwinnego planu komunikacji (185)

  • 10.1. Cztery rzeczy do zrobienia w każdej iteracji (186)
  • 10.2. SPH - spotkanie planowania historii (186)
  • 10.3. Pokaz (188)
  • 10.4. Zaplanuj następną iterację (188)
  • 10.5. Jak poprowadzić miniprzegląd (190)
  • 10.6. Jak nie prowadzić codziennych podsumowań (192)
  • 10.7. Wykorzystaj to, co działa (193)

Rozdział 11. Przygotowanie wizualizacji przestrzeni roboczej (197)

  • 11.1. Oho... Mamy kłopoty! (198)
  • 11.2. Jak stworzyć wizualizację przestrzeni roboczej (201)
  • 11.3. Pokaż swoje zamiary (203)
  • 11.4. Stwórz i ogłoś wspólny słownik dla danej dziedziny (204)
  • 11.5. Uważaj na błędy (205)

Część V. Tworzenie zwinnego oprogramowania (209)

Rozdział 12. Testowanie jednostkowe: wiedzieć, że działa (211)

  • 12.1. Witamy w Vegas! (212)
  • 12.2. Wprowadź testy jednostkowe (214)

Rozdział 13. Refaktoryzacja: spłacanie długu technicznego (221)

  • 13.1. Wprowadzanie dynamicznych zmian (222)
  • 13.2. Dług techniczny (223)
  • 13.3. Spłacanie przez refaktoryzację (225)

Rozdział 14. Programowanie oparte na testach (TDD) (233)

  • 14.1. Najpierw napisz testy (234)
  • 14.2. Wykorzystanie testów do opanowania złożoności (238)

Rozdział 15. Ciągła integracja: utrzymywanie gotowości produkcyjnej (243)

  • 15.1. Pokaz (244)
  • 15.2. Kultura gotowości produkcyjnej (246)
  • 15.3. Czym jest ciągła integracja? (247)
  • 15.4. Jak to działa? (248)
  • 15.5. Przygotuj proces publikacji kodu (249)
  • 15.6. Stwórz automatyczną kompilację (250)
  • 15.7. Pracuj nad małymi fragmentami (252)
  • 15.8. Co dalej? (254)

Dodatki (257)

Dodatek A. Zasady zwinności (259)

  • A.1. Manifest Agile (259)
  • A.2. Dwanaście zasad zwinności (260)

Dodatek B. Zasoby internetowe (261)

Dodatek C. Bibliografia (263)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-4723-1
Rozmiar pliku: 7,4 MB

BESTSELLERY

Kategorie: