Facebook - konwersja

Kwartalnik Pedagogiczny 2022/4 (266) - ebook

Format:
PDF
Data wydania:
1 stycznia 2022
0,00
0 pkt
punktów Virtualo

Kwartalnik Pedagogiczny 2022/4 (266) - ebook

Numer poświęcony jest Januszowi Korczakowi oraz jego dziełu i dokonaniom przedstawionym z perspektywy teoretycznej i praktycznej. Joanna Madalińska-Michalak i Marek Michalak, redaktorzy zeszytu, zaprosili do napisania artykułów naukowych wybitnych znawców Korczaka: Barbarę Smolińską-Theiss, Wiesława Theissa, Marię Czerepaniak-Walczak, Marka Konopczyńskiego, Moshe Shnera, Bogusława Śliwerskiego, Ewę Jarosz, Aviego Tsura, Batię Gilad, Annę Kamińską-Malandain, Agnieszkę Naumiuk, Barbarę Sochal, Wojciecha Lasotę i Adama Solaka. Artykuły zamieszczone w numerze wydobywają bogactwo myśli pedagogicznej Korczaka i pokazują jak może być wykorzystane w przemianach, prowadzących do spełnienia podstawowego prawa każdego człowieka do edukacji i budowania bardziej zrównoważonej, inkluzywnej i pokojowej przyszłości. Autorzy szczególną uwagę poświęcili analizie idei korczakowskich w kontekście obecnych realiów edukacyjnych, społecznych, kulturowych oraz geopolitycznych. Zaproponowali także zmiany i kierunki modernizacji wybranych obszarów rzeczywistości na rzecz projektowania przyszłości stwarzającej świat, który jest przyjazny dzieciom i nam wszystkim.

Kategoria: Naukowe i akademickie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Rozmiar pliku: 3,2 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij