Facebook - konwersja

Nowe Książki 6/2020 - ebook

Format:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
Data wydania:
1 czerwca 2020
8,00
Cena w punktach Virtualo:
800 pkt.

Nowe Książki 6/2020 - ebook

„Nowe Książki” popularyzują nowości polskiego rynku wydawniczego, publikując co miesiąc ponad siedemdziesiąt recenzji i not. Każdy numer otwiera obszerna rozmowa z autorem, a zamykają felietony, kronika i rejestry nowości.

Spis treści

Jan Tomkowski „Pan Tadeusz” – poemat metafizyczny. Projekt plakatu Jerzy Czerniawski

 

Grzegorz Filip Wojna i czułość

 

Rozmowy „Nowych Książek”

Wszyscy szukamy dziś arkadii. Z profesorem Janem Tomkowskim rozmawia Aleksandra Wójtowicz

 

Recenzje

Nasza okładka

Marcin Lutomierski Pan Tadeusz inaczej czytany (J. Tomkowski: „Pan Tadeusz” – poemat metafizyczny)

 

O literaturze

Piotr Łuszczykiewicz Poeta Grochowiak (J. Łukasiewicz: Poeta Grochowiak)

Jerzy Franczak Schulz: Lektura i tortura (J. Olejniczak: Pryncypia i marginesy Schulza; H. Lewi: Bruno Schulz, czyli strategie mesjańskie)

Marta Tomczok Dolny Śląsk jako obiekt sporów (W. Browarny: Historie odzyskane)

Andrzej Juchniewicz Próby zapisu bycia w (nie)byciu (E. Suszek: Figuracje braku i nieobecności)

Konrad Zych O myszach i (post)ludziach (A. Jarzyna: Post-koiné)

Piotr Prachnio Krytyka literacka W.G. Sebalda (W.G. Sebald: Opis nieszczęścia)

 

Listy

Agnieszka Papieska Ciągle jest trzęsienie ziemi (G. Herling-Grudziński, J. Giedroyć: Korespondencja. Vol. 2, 1967—1975)

Andrzej Juchniewicz Kronika dozgonnej przyjaźni (R. Przybylski, T. Różewicz: Listy i rozmowy 1965—2014)

 

Dzienniki | Zapiski

Maciej Libich Czy dobrze pamiętam? (P. Bratkowski: Mieszkam w domu, w którym wszyscy umarli)

Józef Franciszek Fert Rafała Pastwy dzienne sprawy (R.J. Pastwa: Zrost) kultur a 23 Patrycja Chajęcka Jak powstają opowieści? (D. Ugrešić: Lis)

Katarzyna Bieńkowska Chwycić wszystko za kark (T. Genow: Kosmos jest ze słów)

Paweł Majcherczyk Ocenzurować cenzurę (P. Marecki: Cenzobot)

 

Proza polska

Dariusz Nowacki Niealternatywna historia alternatywna (M. Zygmunt: Krew i honor)

Jakub Beczek Ciemne struktury i zakamarki (J.E. Skiwski: Umierające miasto)

Jarosław Petrowicz Dziennik licealisty (Z. Chojnowski: Aktorstwo)

Artura Madaliński Szorstkim być (A. Cieślar: Berdo) 32 Jacek Bielawa Gdyby nie on! (P. Jóźwik: Strupki)

Jadwiga Nowak Nie zjedzą cię kruki na krzyżu (J. Węgiełek: Krukowate)

 

Proza obca

Anna Maślanka Dyktatura ciała (M. Šindelka: Mapa Anny)

Milena Schefs Perypetie Dagoberta Nordlichera (P. Rákos: Corvina, czyli książka o krukach)

Bożena Witowicz Coście zrobili z moją Ukrainą?! (A. Krym: Ukraińska kabała)

Elżbieta Żurawska Choreografia miasta (L.S. Christensen: Ślady miasta)

Alicja Piechucka Przed katastrofą (J. Ward: Zbieranie kości)

Marcin Kołakowski Spełnione marzenie o elektrycznych owcach (S. Schweblin: Kentuki)

Katarzyna Sarek Wypatroszony geniusz (Yi Sang: Kości dziecka)

 

Poezja

Oskar Meller My wszyscy (P. Matywiecki: Wszyscy inni)

Tomasz Mizerkiewicz Nowa Druga Awangarda (Żagary)

Marta Tomczok Z czego otrzepuje się serce (A. Frajlich: W pośpiechu rzeka płynie)

Marek Olszewski Przelotnie (A. Trojanowski: Parkingi podziemne)

 

Sztuka

Magdalena Durda-Dmitruk Wokół lubelskiej sztuki (Sztuka Lublina od średniowiecza do współczesności)

Przemysław Trzeciak Wydobyte z zapomnienia (Pionierki)

Marta Leśniakowska Partyzant Banksy (Banksy)

Krzysztof Lipka Socjologia sztuki – wyjaśniająca czy rozumiejąca? (N. Heinich: Sztuka jako wyzwanie dla socjologii)

 

Popularyzacja nauki i wiedzy

Piotr Wojciechowski Szympans widziany cierpliwie (D. Tymowska: Jane Goodall)

Magdalena Fikus Arcytyp (A. Rutherford: Księga ludzi)

Jan Woleński Na szczytach wiedzy matematyczno-przyrodniczej (i nie tylko) (J. Holt: Idee, które zmieniły świat)

Andrzej Sołtan Niebo oswojone (M. Bersanelli: Wielki spektakl na niebie)

Czesław S. Nosal Nietypowe mózgi (E.R. Kandel: Zaburzony umysł)

 

Filozofia

Piotr Legutko Testament konserwatysty (R. Scruton: O naturze ludzkiej)

Zbigniew Mikołejko Wittgenstein po czesku (L. Čumba: Wittgenstein: wiadomo, że…)

 

Religia | Kościół

Adam Talarowski Z całą stanowczością (E. Polak-Pałkiewicz: Café Katedra)

Adam Szostkiewicz Biskup buszujący w wierze (G. Ryś: O rzeczach ważnych; Moc nadziei)

 

Reportaż | Literatura faktu

Marian Hanik Mołdawskie kompendium (K. Całus: Mołdawia)

Marek Paryż Wola przetrwania (S. Land: Sprzątaczka)

Andrzej Wróblewski Bóg, honor, rodzina (L. Wold: Honor)

Karolina Bińkowska Źle wychowane? (J. Hołub: Niegrzeczne)

 

Polityka | Społeczeństwo

Paweł Kozłowski Atom i wzór szwedzki (J.S. Goldstein, S.A. Qvist: Energia dla klimatu)

Marek Cichocki Przygodność, dramat, to co nieuniknione (A. Bocheński: Między Niemcami a Rosją)

Wojciech Stanisławski Dwuznaczny urok sieci (N. Ferguson: Rynek i ratusz)

Stanisław Gałkowski Darwinizm międzynarodowy (J.J. Mearsheimer: Tragizm polityki mocarstw)

 

Historia

Jan Wilkowicz Wyjątkowo długi rok (A. Chwalba: 1919)

Teresa Rutkowska Perswazja i dydaktyka (J. Hera: Losy artystów polskich w czasach niewoli 1939—1954)

Piotr Abryszeński Ci nieustraszeni milicjanci (D. Skotarczak: Otwierać, milicja!)

Tomasz Leszkowicz Melodia piosenek wymazanych z historii (B. Żurawiecki: Festiwale wyklęte)

 

Dla młodzieży

Jolanta Kossakowska Chodź, pomaluj mi świat! (C. Gifford: Historia kolorów)

Hanna Diduszko Nauka alfabetu po wrocławsku (E. Pawlak, P. Pawlak: Wrocławski abecadlik)

 

Literatura popularna

Juliusz Gałkowski Powieść graficzna (H. Lee: Zabić drozda)

Piotr Jezierski Okno na orbitę (M. Bablet: Shangri-La)

 

Jaka jesteś, klasyko?

Jan Gondowicz Wirus i dyktator (K. Čapek: Biała zaraza)

 

Książki do słuchania

Karolina Chyła Sto lat zarazy (G. García Márquez: Miłość w czasach zarazy)

 

Literatura i kino

Rafał Szczerbakiewicz Outsider – ekstrakt Kinga w książce i na ekranie

 

Noty

M. Wasąg: W cieniu ojca

D. Lewandowska: Androgyn czy hermafrodyta?

U. Ryciak: Poławiaczki pereł

Totalitaryzm

M. Osińska: Międzymiejsce

H. Kowalik: Słynne procesy II Rzeczypospolitej

 

Wydawcy | Rynek | Biblioteki

Adam Wiesław Kulik Polscy twórcy pięknodruków poza krajem, cz. II

 

Języczek uwagi

Jan Gondowicz Symetryści

 

Poczucie ewentualności

Adam Poprawa Piosenka do napisania książki

 

Kategoria: Literatura i kultura
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Rozmiar pliku: 3,1 MB

BESTSELLERY

Kategorie: