Facebook - konwersja

Ruch Muzyczny nr 12/2021 - ebook

Wydawnictwo:
Format:
PDF
Data wydania:
17 czerwca 2021
5,90
590 pkt
punktów Virtualo

Ruch Muzyczny nr 12/2021 - ebook

#12/2021

W numerze między innymi:

Czy współczesny krytyk muzyczny to kolekcjoner lajków? O statusie krytyka kiedyś i dziś pisze Aleksander Laskowski. O blaskach i cieniach blogowania opowiada Dorota Szwarcman w rozmowie z Izabelą Smelczyńską. Fałszywe dylematy oraz kłopoty blogosfery muzycznej opisuje Mateusz Ciupka.

Relacje z festiwali Katowice Kultura Natura, Musica Electronica Nova, XXIV Forum Sztuki Współczesnej im. Witolda Lutosławskiego, koncertów Sinfonii Iuventus, NOSPR, Filharmonii Narodowej oraz spektakli w Warszawskiej Operze Kameralnej, Operze Śląskiej w Bytomiu i Teatro Real w Madrycie.

Recenzje płyt Ratas del viejo Mundo, La Compagnia Del Madrigale, Marty Forsberg, NOSPR z muzyką Dymitra Szostakowicza, Sinfonii Varsovii pod dyr. Jerzego Maksymiuka, Radical Polish Ansambl, Cezarego Duchnowskiego i Magdaleny Bojanowicz, Jaimie’go Brancha, albumu z muzyką Wysp Księżycowych oraz książki „Historia śpiewu” z Wydawnictwa Astraia.

Józef Opalski wspomina Milvę, Karolina Dąbek pisze o muzyce klasycznej w reklamach, a Beata Bolesławska-Lewandowska sięga do teki Zygmunta Mycielskiego w poszukiwaniu śladów Karola Szymanowskiego.

Trzeci odcinek „Historii artysty” – wspomnień Wiktora Brégy

Spis treści

STREFA RUCHU

Uśmiech bez kota. Kilka uwag o krytyce muzycznej na świecie – Aleksander Laskowski

Dorota Szwarcman: Blog jest trybuną – Izabela Smelczyńska

Sława czy chwała? – Mateusz Ciupka

RELACJE

Warianty nakładają się na siebie – Krzysztof Stefański, Adam Suprynowicz

Koncertowanie – Dominika Micał

Powrót w stylu hiszpańskim – Bartosz Witkowski

Proces poszukiwania – Adam Suprynowicz, Justyna Rudnicka

Otwarte tuż przed zamknięciem – Jakub Strużyński

Forum nieinternetowe – Piotr Mika

Wszystkiemu winne są kobiety – Jacek Marczyński

Nietolerancja w brytyjskim miasteczku – Leszek Bernat

Jaskółka uwięziona – Mateusz Ciupka

WYDAWNICTWA

Coś się kończy, coś zaczyna – Magdalena Łoś

(Światło)czułe tkaniny – Antoni Michnik

Z pożądaną domieszką udręki – Adam Suprynowicz

Po prostu włącz! – Mateusz Ciupka

Gusła – Katarzyna Ryzel

Muzyka z księżycowej wyspy – Magdalena Tejchma

Modlitwa za Amerykkkę – Tomasz Gregorczyk

Śpiew dobrze opowiedziany – Mateusz Borkowski

SWOBODA RUCHU

Milva, czyli teatr (notatki bardzo prywatne) – Józef Opalski

Majstersztyk czy profanacja? – Karolina Dąbek

Z teki Zygmunta Mycielskiego (5): O Karolu Szymanowskim – Beata Bolesławska-Lewandowska

FELIETON

Maître des hamburgers – Andrzej Babecki

Z ARCHIWUM R

Analiza krytyki kompozytorskiej – Katarzyna Ryzel

WIKTOR BRÉGY. HISTORIA ARTYSTY

Urodzeni dla muzyki (rocznik 1903) – opr. Małgorzata Jędruch-Włodarczyk

REKOMENDACJE

Wydarzenia muzyczne na najbliższe dwa tygodnie poleca redakcja

Kategoria: Muzyka i film
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Rozmiar pliku: 9,1 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij