Facebook - konwersja

Ruch Muzyczny nr 3/2020 - ebook

Wydawnictwo:
Format:
MOBI
Data wydania:
1 stycznia 2020
5,90
590 pkt
punktów Virtualo

Ruch Muzyczny nr 3/2020 - ebook

W numerze między innymi:

Stanisław Leszczyński, dyrektor festiwalu Chopin i jego Europa oraz twórca serii płytowych NIFC, opowiada Michałowi Nowakowi, jak promować muzykę polską; z jego tezami polemizuje Dorota Kozińska.

Relacje z krakowskiego festiwalu Opera Rara, a także z koncertów Anthony’ego Braxtona w Warszawie, Maxa Emanuela Cenčicia w Narodowym Forum Muzyki, Krzysztofa Nehringa w Berlinie, Krzysztofa Jakowicza w Filharmonii Narodowej, Il Giardino Armonico w Filharmonii w Szczecinie, Hagen Quartet w NOSPR.

Recenzje płyt Reinouda Van Mechelena, Cecilii Bartoli, zespołu proModern, albumów z kantatami Stanisława Moniuszki pod dyrekcją Łukasza Borowicza oraz z sonatami skrzypcowymi Grażyny Bacewicz w wykonaniu Jakuba Jakowicza i Bartosza Bednarczyka, a także książki Jona Savage’a 1966. Rok, w którym eksplodowała dekada.

Kompozytorka Elżbieta Sikora w rozmowie z Krzysztofem Stefańskim wspomina swoje podróże po Europie oraz tłumaczy, jakie dźwięki nagrywa, kolekcjonuje i wykorzystuje w swojej twórczości. Wywiad ilustrują fotografie Bartka Barczyka.

Krzysztof Komarnicki dowodzi, że „Beethoven nie naruszył żadnej z reguł”, a jego twórczość postrzegamy fałszywie.

Olgierd Pisarenko przypomina postać kompozytora i dyrygenta Emila Nikolausa Freiherra (barona) von Reznicka.

Spis treści

STREFA RUCHU

Aktualności
Liczy się jakość – ze Stanisławem Leszczyńskim rozmawia Michał Nowak
Wpierw siebie pokochać – Dorota Kozińska

RELACJE

(Nie)znane standardy – Maciej Krawiec
Jubilatka śpiewa Chopina – Jacek Marczyński
Barokowa elegancja, wdzięk i gracja – Andrzej Wolański
Dwie odsłony, czyli Nehring w Berlinie – Krzysztof Rottermund
Hagen Quartet i bezczas – Łucja Siedlik
Sto lat! – to już niedaleko... – Kacper Miklaszewski
Divide et impera – Michał Bajer
Diminuendo na dwa flety i orkiestrę – Szymon Atys
Polski król zabija żonę – Jacek Marczyński

WYDAWNICTWA

Mój Orfeusz – Magdalena Łoś
Druga lekcja w szkole kastratów – Jacek Marczyński
Comfort zone, czyli wyprawa w podświadomość – Ewa Szczecińska
Moniuszko i Borowicz – Andrzej Wolański
Muzyczne ogrody – Katarzyna Ryzel
Dzwony znaczą piekło – Tomasz Gregorczyk
Pełnia – Adam Suprynowicz
O pożytkach z braku środkowej ósemki – Mariusz Gradowski

ROZMOWA

Potrzebuję zdarzenia dźwiękowego – z Elżbietą Sikorą rozmawia Krzysztof Stefański

SWOBODA RUCHU

Uporczywy mem – Krzysztof Komarnicki

Z ARCHIWUM R

Artur Malawski: Krytyka krytyki – opr. Katarzyna Ryzel

FELIETON

Uchem pisane: Drzewo dinozaurów – Dorota Kozińska

HISTORIE Z FOTOGRAFII

Baron z batutą – Olgierd Pisarenko

Kategoria: Muzyka i film
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Rozmiar pliku: 23 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij