Facebook - konwersja
  • promocja
  • Empik Go W empik go

Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
1 lipca 2019
Czas:
15 godz. 40 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
LUB

Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking - audiobook

Perfekcyjnie, jak to w korporacji

Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość zapomniała ją wystawić. Dział obsługi klienta gęsto się tłumaczy, szuka winnych, ale nie znajduje, bo w tym samym czasie wściekli handlowcy okupują biurko dyrektora marketingu - przekrzykując się nawzajem, narzekają na marketingowców i pytają: "Gdzie druki reklamowe? Gdzie gadżety?". "Nie ma - broni swoich ludzi dyrektor marketingu. - Nie ma, bo nie złożyliście na czas zapotrzebowania. Zresztą, i tak nigdy nie odbieracie materiałów z magazynu". Zamieszanie, nerwy, bałagan. Stan naturalny w większości dużych przedsiębiorstw.

Skąd to się bierze?

Krótkowzroczność, daleko posunięta specjalizacja, ściśle określony zakres obowiązków na każdym stanowisku wyłączają w umysłach pracowników tzw. świadomość biznesową. Tracą oni zdolność ustalania priorytetów i postrzegania swojej pracy szerzej, z punktu widzenia skuteczności firmy. Tymczasem nawet pojedyncza nietrafnie podjęta decyzja w jednym dziale skutkować może obniżeniem efektywności całego korporacyjnego mechanizmu. Jak to zmienić? Jak wyrwać przedsiębiorstwo z chaosu?

Po pierwsze, trzeba zrozumieć, że ludzie są tylko ludźmi i zawsze będą stawiać własny interes nad interes kolegi z innego działu. Po drugie, sprzęgnąć interes pracownika z interesem przedsiębiorstwa. Proste? Nie, raczej trudne. Wykonalne? Jak najbardziej, jeśli będzie się działać krok po kroku, konsekwentnie eliminując poukrywane po firmowych kątach problemy. Design Thinking to nie tylko metoda tworzenia innowacji produktowych, ale też narzędzie pozwalające na sprawne zarządzanie organizacją.

W książce znajdziesz odpowiedź na pytania:

  • Jak wykorzystać narzędzie desing thinking, aby w korporacji żyło się lepiej, a zespół osiągał maksymalną efektywność?
  • Jak nauczyć się sprawnej komunikacji i współpracy?
  • Jak zwiększyć kreatywność zatrudnionych pracowników?
  • Jak w dobie rynku pracy pracownika pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów, a także zwiększyć lojalność już zatrudnionych?
  • Jak zmniejszyć wydatki marketingowe już na etapie projektowania produktów i usług?
  • Jak pracować w organizacji, wdrażając sposób pracy Design Thinking oparty na empatii?

Spis treści

Rozdział 1. Wstęp (7)

Rozdział 2. Na początku był chaos (11)

  • 2.1. Wieńczysława zderzenie z korpo (12)
  • 2.2. Skąd się bierze bałagan (16)
  • 2.3. Patologie korporacyjne (21)
  • 2.4. Inne objawy patologicznego chaosu (35)
  • 2.5. Poziomy funkcjonowania firmy (50)
  • 2.6. Chaos a zadowolenie pracowników (53)
  • 2.7. Straty i korzyści wynikające z chaosu (56)

Rozdział 3. Struktura firmy i jej wpływ na pracę (65)

  • 3.1. Wieńczysław walczy o swoje (66)
  • 3.2. Co to jest struktura (70)
  • 3.3. Zasady tworzenia struktury organizacyjnej (83)
  • 3.4. Typy struktury organizacyjnej (86)
  • 3.5. Ogarnianie kuwety, czyli jak radzić sobie z systemem (101)
  • 3.6. Chłopcy do bicia (103)
  • 3.7. Jak ujarzmić system (110)
  • 3.8. Apdejting (114)
  • 3.9. Restrukturyzacja a motywacja zespołu (120)
  • 3.10. Bezpieczne zmiany struktury (125)
  • 3.11. Optymalizacja struktury organizacyjnej (128)
  • 3.12. Zmiana struktury firmy a porządki w garażu (137)

Rozdział 4. Przegląd zasobów (141)

  • 4.1. Wieńczysław buduje zespół (142)
  • 4.2. Śpieszmy się kochać pracowników - tak szybko odchodzą (149)
  • 4.3. Fakty i mity o pracownikach (153)
  • 4.4. Jak skutecznie rekrutować (163)
  • 4.5. Efektywność pracowników i co z tego wynika (178)
  • 4.6. Źródła wydajności pracy (186)
  • 4.7. Wyścig szczurów a wyniki finansowe przedsiębiorstwa (188)

Rozdział 5. Starcie żywiołów w zarządzaniu przedsiębiorstwem (201)

  • 5.1. Wieńczysław nie lubi Bibliotekarza (202)
  • 5.2. Skąd się bierze zarząd (208)
  • 5.3. Cele członków zarządu a funkcjonowanie przedsiębiorstwa (212)

Rozdział 6. Strategia CGT - skąd się wzięła (221)

  • 6.1. Wieńczysław kreuje (222)
  • 6.2. Początki CGT - Corporate Global Thinking (228)
  • 6.3. Definicja CGT - Corporate Global Thinking (241)
  • 6.4. Obszary stosowania Corporate Global Thinking (244)

Rozdział 7. Kompleksowe badanie przedsiębiorstwa (249)

  • 7.1. Wieńczysław jest chory (250)
  • 7.2. Etap I Corporate Global Thinking - etap badawczy (256)

Rozdział 8. Najlepszym przewidywaniem przyszłości jest jej tworzenie (275)

  • 8.1. Wieńczysław traci budżet i co z tego wynika (276)
  • 8.2. Etap II Corporate Global Thinking - etap twórczy (281)
  • 8.3. Szkolenia i działania przygotowujące do wdrożeń (340)
  • 8.4. Badanie osobowości zawodowej pracowników (348)
  • 8.5. Pięć żywiołów w zarządzaniu zespołem (356)
  • 8.6. TeamScape - efektywny zespół (361)

Rozdział 9. Porządkowanie chaosu (367)

  • 9.1. Wieńczysław wyjeżdża w podróż (368)
  • 9.2. Etap III Corporate Global Thinking - etap wdrożeniowy (372)
  • 9.3. Zarządzanie ryzykiem (382)
  • 9.4. Budowanie grup projektowych (386)
  • 9.5. Model TOTE - wdrażaj, kontroluj, poprawiaj (389)
  • 9.6. Siła nawyku we wdrażaniu zmian (391)
  • 9.7. Narzędziowy minimalizm w działaniach wdrożeniowych (399)

Rozdział 10. Zakończenie i wnioski końcowe (405)

  • 10.1. Wieńczysław zdobywa szacunek i uznanie (406)
  • 10.2. Burz, niszcz, zmieniaj... i porządkuj (412)
  • 10.3. Porządkowanie korporacyjnego chaosu. Co jeszcze warto wiedzieć (419)
Kategoria: Biznesowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-5919-2
Rozmiar pliku: 866 MB

BESTSELLERY

Kategorie: