Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
8 lipca 2020
Czas:
4 godz. 5 min.
Ebook
44,90 zł
Audiobook
44,90 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
44,90
LUB

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Spis treści

  • Wstęp
  • Rozdział 1. Jak ludzie czytają w internecie
    • Skanowanie
    • Kształt litery F
    • Dlaczego skanujemy?
    • Czy rzeczywiście wszyscy skanujemy?
    • Kiedy ludzie czytają uważnie?
    • Gdzie tu copywriting?
    • Tekstów się nie pisze. Teksty się projektuje
    • Jak dzisiaj ludzie czytają?
    • Linia zanurzenia
    • Czytanie na urządzeniach mobilnych
    • Jak ludzie czytają moją stronę?
  • Rozdział 2. Odbiorca
    • To ja Twój klient!
    • Persona
      • Jak stworzyć personę?
      • Identyfikacja potrzeb klientów
    • Testy A/B
      • Jak testować teksty?
      • Analiza ruchu na stronie
  • Rozdział 3. Wygląd tekstu
    • Wybór fontu
    • Rozmiar fontu
    • Szerokość kolumny tekstu oraz odstępy międzywierszowe i międzyakapitowe
    • Kontrast
    • Długość akapitu
    • Śródtytuły
    • Pogrubienia
    • Obrazki
    • Używaj list
    • Podsumowanie
  • Rozdział 4. Styl
    • Zwięzłość
    • Unikanie strony biernej
    • Prosty język
      • Unikanie terminów branżowych
      • Przesadnie trudne słownictwo
    • Operowanie konkretem
    • Znaczenie kontekstu
    • Narzędzia do pracy nad własnym stylem
    • Jak zabrać się za szlifowanie stylu
    • Inne uwagi na temat stylu
  • Rozdział 5. Jak pisać językiem korzyści?
    • Mów językiem swojego klienta
    • Klątwa wiedzy
    • Złoty krąg
    • Cechy kontra korzyści
    • Laddering, czyli jak wyszukiwać korzyści
    • Korzyści nie zadziałają bez cech
    • Rodzaje korzyści
    • Pokaż korzyść opowieścią
    • Język sprzedażowy
    • Potwierdzanie korzyści
    • Język korzyści i opowieść klienta testimoniale
    • Typy testimoniali, które warto uwzględnić
    • Nie mam testimoniali co teraz?
      • Sposób 1: Pokaż, jak pracujesz
      • Sposób 2: Pokaż, że się dogadacie
      • Sposób 3: Zwrot pieniędzy
  • Rozdział 6. Jak pisać nagłówki
    • Twórz listę potencjalnych tytułów
    • Ile tytułów powinien mieć tekst?
    • Adres w pasku przeglądarki
    • Testuj tytuły
    • Słowa kluczowe w nagłówkach
    • Narzędzia do sprawdzania słów kluczowych
    • Dwa sposoby tworzenia nagłówków
    • Formuły copywriterskie
      • Clickbaity są skuteczne i nawet Ty nie możesz się im oprzeć
      • Listy
      • Jak ____ (zrobić coś)
      • Czego ____ uczy o _____
      • Rób coś jak____
      • Tajemna wiedza
      • Zarażaj entuzjazmem
      • Droga na skróty
      • Mało znany sposób
      • Raz na zawsze
      • Czy popełniasz te (typowe) błędy w ____?
      • ___ rzeczy (o ___), których ___ nigdy Ci nie powie
      • Wszystko, co musisz wiedzieć o ____, by odnieść sukces
      • Czy wiesz, co jest najważniejsze w ____?
      • Co się stanie, gdy zrobisz ____
      • ___ nigdy nie było równie proste
    • Emocje fakty potrzeby opowieści
    • Sztuka tytułowania tekstów informacyjnych
    • Śródtytuły w tekście i ich rola
    • Śródtytuły są dla tekstu tym, czym menu jest dla strony internetowej
    • Tytułem zakończenia o tytułach
    • Nagłówki to nie tylko tytuły
    • Jak powinien wyglądać nagłówek
    • Skuteczne nagłówki czyli jakie?
      • Prostota i jasność przekazu
      • Unikalność
      • Konkret
      • Przydatność
  • Rozdział 7. Skuteczne Call To Action (i nie tylko)
    • Call To Action
    • Pokazywanie wartości
    • Call To Action w menu strony
    • Nie zapowiadaj pracy
    • Przypomnij główne korzyści z Twojej oferty
    • CTA nie istnieje w próżni
    • Call To Action a etapy procesu zakupowego
      • Faza 1: Budowanie świadomości
      • Faza 2: Rozważanie dostępnych opcji
    • Nagłówki na stronie internetowej (lub landing page)
      • Zasady skutecznego tworzenia nagłówków
      • Skuteczny nagłówek od czego zacząć?
      • Formuły do tworzenia nagłówków
    • Podsumowanie
  • Zamiast zakończenia
    • Gdzie możesz mnie znaleźć?
    • Podziękowania
Kategoria: Biznesowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-9475-9
Rozmiar pliku: 451 MB

BESTSELLERY

Kategorie: