Facebook - konwersja

Komunikacja w sprzedaży - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
2 listopada 2006
Czas:
1 godz. 5 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
11,90

Komunikacja w sprzedaży - audiobook

Dobra komunikacja w kontakcie z drugim człowiekiem jest podstawą sukcesu w biznesie. Książka ta jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą realizować swoją karierę przede wszystkim w sprzedaży. Jeśli chcesz odnieść sukces w tej pracy, musisz znać odpowiedzi na wiele pytań. Co decyduje o nawiązaniu pozytywnych relacji z klientem? Dlaczego pierwsze wrażenie jest tak bardzo istotne w kontakcie z drugim człowiekiem? Co ma wpływ na taką, a nie inną decyzje? W jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę handlową, tak aby zakończyła się sukcesem?

Kompendium praktycznej wiedzy, popartej rzeczywistymi przykładami i ćwiczeniami, którą łatwo i szybko przyswoisz, nawet gdy jesteś zapracowany.

Spis treści

  • Nota wydawcy
  • Wstęp
  • Podstawy sukcesu w sprzedaży
  • Czynniki mające wpływ na komunikację
  • Pierwsze wrażenie
  • Powitanie
  • Autoprezentacja potencjału
  • Styl ubioru w komunikacji biznesowej
  • Poznanie potrzeb Klienta
  • Użycie pytań w rozmowie
  • Aktywne słuchanie
  • Przedstawianie oferty, czyli cechy i korzyści
  • Zamknięcie spotkania
  • Podsumowanie
  • Zakończenie
  • Prawa autorskie
Kategoria: Biznesowe
Zabezpieczenie: brak
ISBN: 83-60339-19-8
Rozmiar pliku: 59 MB

BESTSELLERY

Kategorie: